header 2

יום ראשון, 14 במרץ 2021

אנדרסן גלובל מתרחבת לאוזבקיסטן עם חברת עורכי הדין Virtus Leo

 

סן פרנסיסקו, 11 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות הגלובלית שלה עם הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין מאוזבקיסטן Virtus Leo, בהמשיכה להוסיף רוחב לפלטפורמה שלה במרכז אסיה.

 

Virtus Leo, שהוקמה ב-2009 ובראשה עומד השותף המנהל אלישר קדרטולאביץ', מתמחה בדיני כלכלה, חברות ומיסים. החברה עם השירותים המלאים מספקת עזרה במגזרים שונים של משפטים, כולל הגבלים עסקיים ותחרות, בנקאות ופיננסים, ביטוח, פלילים וקניין רוחני. עם משרד בטשקנט, החברה עובדת עם חברות בינ"ל שונות שנמצאות בארצות הברית, אירופה ואיחוד האמירויות.

 

"הצעת פתרונות מקיפים, סינרגטיים ללקוחות שלנו יוצרת פלטפורמה תחרותית עבור החברה שלנו באזור ובעולם", אמר אלישר. "היכולת למלא את הצרכים שגדלים כל הזמן של הלקוחות שלנו עם שירותים יעילים, חלקים ואיכותיים נשארת עדיפות עליונה עבורנו. המחויבות שלנו לאחריות, יחד עם שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל, מחזקים עוד את המחויבות שלנו לספק שירותים הטובים מסוגם בכל העולם".

 

מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן, אמר: "Virtus Leo קובעת את אמות המידה לשירותים משפטיים באוזבקיסטן ומחזקת את היכולות הקיימות שלנו במרכז אסיה כדי למלא את הצרכים המתפתחים של הלקוחות שלנו. שיתוף הפעולה הזה גם מבטא את המחויבות שלנו לספק ללקוחות חבילה מלאה של שירותים משולבים באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה של הארגון שלנו בעולם. הוא גם מספק פלטפורמה איתנה לצמיחה עתידית כשאנו ממשיכים להתרחב באזור".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-259 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.