header 2

יום ראשון, 7 במרץ 2021

נלה דיגיטל חותמת על הסכם לרכישת שני מותגים פרטיים ושתי חנויות וירטואליות לממכר מוצרים באמזון בארה"ב בקטגוריית ״Baby’s” ובקטגוריית "Beauty & Wellness"

 

ב-2020 הציגו החנויות מכירות בסך של 1.4 מיליון דולר ושיעור ריווחיות של 35%

 

לדברי קובי לקסר, מנכ״ל נלה דיגיטל: ״נלה רואה ברכישת החנויות, כדריסת רגל בפלטפורמת אמזון, ופועלת להרחבת מכירות המוצרים גם במדינות נוספות ובפלטפורמות מכירה נוספות, כדוגמת  WALLMART, EBAY ועוד.

 

הסכם זה משרת את האסטרטגיה של החברה ובכוונתה להרחיב את הפעילות בתחום זה באמצעות השקת מוצרים נוספים שנמצאים נכון למועד החתימה על הסכם זה בשלבי פיתוח שונים.״

 

ישראל, תל אביב, 4 למרץ  2021 – חברת נלה דיגיטל קומרס (ת״א: נלה) הפועלת בעולם המסחר המשתנה ועוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול, מימון ומתן פתרונות לסוחרים וכן, השבחה של חנויות וירטואליות ופיזיות באמצעות שימוש בידע ובכלים שפיתחה. מדווחת היום כי תרכוש 2 מותגים פרטיים ו-2 חנויות וירטואליות לממכר מוצרים באמזון ארה"ב, הכוללות, בין היתר, מוצרים בתחום מוצרי התינוקות ובתחום הביוטי וה – WELLNESS.

 

לחנויות הנרכשות כ-20 סוגי מוצרים שונים (SKU’s), בעלי אלפי דירוגים וביקורות מרוכשים באמזון, בממוצע דירוגים הנע בין 4.5 ל- 5 כוכבים. חלק מן המוצרים הינם מוצרים מובילים בתחומם, ומוגדרים כ- Amazon’s Choice.


החברה רואה ברכישת החנויות כאמור, ככל שתושלם העסקה, כדריסת רגל בפלטפורמת אמזון, ומתכננת להרחיב את מכירות המוצרים גם במדינות נוספות ובפלטפורמות מכירה נוספות (כגון: WALLMART, EBAY ועוד), וכן בכוונתה להרחיב את הפעילות בתחומים הנ"ל באמצעות השקת מוצרים נוספים שנמצאים נכון למועד החתימה על הסכם זה בשלבי פיתוח שונים.


יובהר, כי ההסכם הינו לא מחייב וכפוף לתנאים מתלים ולחתימת הצדדים על הסכמים סופיים. ככל ותושלם העסקה, ירכשו במסגרתה כל הזכויות בחנויות לרבות חשבון המשתמש לתפעול עמודי המכירה של המוצרים והמותגים, הקניין הרוחני וסימני המסחר למוצרים וכל מלאי למכירה שיהיה במועד ההשלמה.

 

נתונים כספיים והיקף מכירות של המותגים הנרכשים


נכון למועד דיווח זה, העלות לצרכן של המוצרים הנמכרים עמדה על סך שבין 8 ל- 50 דולר ארה"ב למוצר.
בשנת 2020, הסתכמו הכנסות החנויות בכ-1.4 מיליון דולר (כאשר חלק מן המכירות בוצעו כמכירות סיטונאיות מאתרי האינטרנט של המותגים). עלות המכר הסתכמה בכ-698 אלפי דולר, כולל הוצאות שילוח ואריזה, הוצאות פרסום ועמלות אמזון הסתכמו בכ- 209 אלפי דולר. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ- 493 אלפי דולר. שיעור הרווחיות לפני מס בשנת 2020 עמד על שיעור של כ- 35%.
למיטב ידיעת החברה, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החנות הינו, מכל בחינה מהותית, זהה בקירוב לנתונים התוצאתיים המפורטים בסעיף זה לעיל.

 
 

 

אודות חברת נלה דיגיטל קומרס

 

חברת נלה דיגיטל קומרס הינה חברה הפועלת בעולם המסחר המשתנה ועוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול, מימון ומתן פתרונות לסוחרים וכן, השבחה של חנויות וירטואליות ופיזיות באמצעות שימוש בידע ובכלים שפיתחה. החברה משתמשת במגוון הכלים שפיתחה לשלוש פעילויות עיקריות:

 

התחום הראשון הינו הפעלת חנויות פופ-אפ במיקומים מובילים על ידי פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת לקמעונאות לטווח קצר. לצורך הפעלת פעילות זאת רכשה נלה את השליטה בחברת ספוטנגו, שפיתחה והשיקה מערכת לניהול פופ-אפים וחללי מסחר לטווח-קצר המאפשרת למותגים להזמין חנות בקליק במיקום מרכזי ואסטרטגי, ללא כל התחייבות.
מאז הקמת החברה, יותר מ-650 מותגים ועסקים נרשמו לפלטפורמה של ספוטנגו והצטרפו לרשת המותגים שלה כדוגמת H&M , Kiehl's מקבוצת לוריאל פריז, ו- Billabong מקבוצת פוקס.

ספוטנגו מתמקדת בהפעלת רשת חנויות וחללי פופ-אפ המכונה STATION, ומהווה סטנדרט לתחום של קמעונאות לטווח קצר. בכל STATION של ספוטנגו, מותגים מקבלים מדי שבוע חנות מוכנה ברמה הגבוהה ביותר עם יכולת להתחבר למותגים נוספים בחלל במטרה להציע תוכן משולב ואפקטיבי לצרכנים שיבקרו במהלך הפופ-אפ. כל STATION של ספוטנגו כולל את כל השירותים והאמצעיים שהמותג צריך על-מנת לבצע מכירת פופ-אפ טובה, ומותגים מוצאים בפתרון של ספוטנגו פתרון רלוונטי לפתיחת חנות פיזית במרכזי הערים וכן למכירות האון ליין של המותג.
ספוטנגו נערכת להתרחבותה ולהשקת פעילותה במיקומים נבחרים בערים נוספות בעולם: לונדון, פריז, ניו יורק, טוקיו, בודפשט, פראג, ורשה ועוד.

 

התחום השני הינו תחום המימון החוץ בנקאי אותו תבצע בשיתוף עם חברת ערך פיננסים הבורסאית, במטרה להעמיד הלוואות לסוחרים ישראלים ובינלאומיים באתרי האיקומרס.
כיום סוחרים באמזון מעל 2.5 מיליון סוחרים פעילים, מתוכם כ-15,000 סוחרים פעילים מישראל באמזון, אשר לרוב לא זכאים לקבל הלוואות ישירות מאמזון או מגופי מימון בינלאומיים. שיתוף הפעולה בין השתיים הינו תקדימי ויאפשר לראשונה לסוחרים פרטיים בישראל לקבל הלוואות לקידום העסק והרחבת הפעילות הדיגיטלית באמזון כנגד בטוחות דיגיטליות. החברה החדשה תעמיד הלוואות לסוחרים פרטיים עבור הקדמת תשלומים מאמזון ומפלטפורמות מכירה נוספות, ומצד שני הלוואות כדי להגדיל את היקף הפעילות, הייצור והמכירה.


התחום השלישי הינו מסחר ישיר באמזון על ידי רכישת חנויות ומותגי אונליין, תפעולם השוטף ופיתוח מותגים פרטיים (Private labels). נלה מתכננת להשיק בשנת 2021 שישה מוצרים, אשר ימכרו בפלטפורמות המכירה השונות, במגוון קטגוריות לדוג': ילדים, טיפוח, תוספי תזונה, כלי בית ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.