header 2

יום ראשון, 7 במרץ 2021

Milliken & Company ממנה את סינדי בויטר למשנה למנכ"ל, נשיאת החטיבה הכימית

 

ספרטנבורג, צפון קרוליינה, 4 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Milliken & Company שמחה להודיע שסידני בויטר קודמה למשנה למנכ"ל ונשיאת החטיבה הכימית של מיליקן. החל ב-15 במרץ, היא תיכנס לתפקיד שממלא עכשיו דייוויד מודי כשהוא עובר לתפקיד מחוץ למיליקן.

 

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן:

https://www.businesswire.com/news/home/20210304005823/en/

 

סינדי בויטר, מונתה לאחרונה למשנה למנכ"ל ונשיאת החטיבה הכימית של מיליקן (תמונה: Business Wire)

 

"זה מינוי מרגש לחברה שלנו, כי סינדי תהיה האישה הראשונה אי פעם בתפקיד נשיאת חטיבה של מיליקן", משתף הלזי קוק, נשיא ומנכ"ל מיליקן. "היא מוכשרת באופן ייחודי לעמוד בראש החטיבה הכימית שלנו הודות לניסיון הנרחב שלה בחטיבה, הרכישות שהשלימה וההתגלמות בה של המטרה של מיליקן".

 

בויטר הצטרפה לחטיבה הכימית של מיליקן ב-2012 כמנהלת השיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי והתקדמה לתפקיד מנהלת הכספים של החטיבה, בו מילאה תפקיד אינטגרלי בצמיחה המהירה שלה. ב-2018 היא עברה לתפקיד מנהלת האסטרטגיה הראשי של מיליקן, שבו ניהלה את יוזמות התכנון האסטרטגי לשנת 2025 של החברה והייתה אחראית על שתי רכישות גדולות. בויטר קיבלה את פרס הכבוד של מיליקן לגיוון וכלילה והיא בעלת ברית פעילה של עובדים בכל העולם.

 

"ברצוננו להקדיש רגע כדי להודות לדייוויד מודי על 33 שנות השירות שלו במיליקן ולאחל לו כל טוב כשהוא עובר לשלב הבא של הקריירה שלו", סיכם קוק.

 

אודות מיליקן

 

המומחית במדע החומרים Milliken & Company יודעת שלמולקולה אחת יש פוטנציאל לשנות את העולם. עם פתרונות חדשניים בענפי הטקסטיל, חומרי ריצוף, כימיקלים מיוחדים ובריאות, מיליקן נותנת מענה לכמה מהאתגרים הגדולים ביותר של העולם. החברה שמופיעה ברשימת החברות הכי אתיות בעולם של מכון אתיספיר 15 שנים רצופות, פוגשת את הרגע עם מחויבות בלתי מעורערת לספק פתרונות בני קיימא ללקוחות ולקהילות שלה. שמונת אלפים עובדים ב-46 מקומות בעולם מתלכדים מאחורי מטרה משותפת: להשפיע לטובה על העולם לדורות. למידע נוסף על המוחות הסקרניים והפתרונות מלאי ההשראה של מיליקן: milliken.com, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.