header 2

יום רביעי, 24 במרץ 2021

סומוטו: אסיפת בעלי המניות אישרה ברוב מוחלט את המיזוג עם נוסטרומו; בית המשפט אישר הפחתת הון לצורך חלוקת דיבידנד בעין של פעילותה הנוכחית של סומוטו

 בסיום התהליך יתהוו שתי חברות ציבוריות

 

תל אביב, 22 במרץ 2021, סומוטו, מודיעה כי אסיפת בעלי המניות של החברה שהתקיימה ביום ה-21 במרץ 2021, אישרה ברוב של למעלה מ-99% את המיזוג עם נוסטרומו. בנוסף מעדכנת החברה כי בית המשפט אישר הפחתת הון לצורך ביצוע חלוקת דיבידנד בעין של פעילותה הקיימת של החברה.

התהליך כולל העברת הפעילות הקיימת של החברה, הכוללת את פעילות ה-Audio וה-Voice, יתרות המזומנים בחברה והתמורה המותנית בגין מכירת מגזר הפצת האפליקציות, לחברה בת בבעלות מלאה של החברה אשר מניותיה תחולקנה לבעלי מניות סומוטו ערב השלמת עסקת נוסטרומו, ותרשמנה למסחר בבורסה על פי תשקיף, ובכפוף להתקיימות תנאים מתלים נוספים.

שוקי אברמוביץ, יו"ר סומוטו ואסי יצחיאק, מנכ"ל סומוטו מסרו כי: "אנו שמחים מאוד על אישור האסיפה ברוב מוחלט וכן על האישור שהתקבל מבית המשפט הסולל את הדרך להשלמת המיזוג. אנו משוכנעים שמדובר במהלך נוסף להצפת הערך לבעלי המניות של החברה״.

הפעילות הקיימת של סומוטו, ובמיוחד פעילות האודיו זוכה לצמיחה, אשר בין היתר נובעת מהטמעת טכנולוגית החברה במספר גובר והולך של אתרים ברחבי העולם ובשפות שונות וכן על רקע שיתוף הפעולה עם אמזון וגוגל, והשקת מוצר Octopus שעושה שימוש בתוכן אודיו שמייצרת טריניטי ומאפשר עריכתו והתאמתו להפצה בפלטפורמות כגון Amazon AlexaApple NewsSpotify ואחרות והכל תוך שימוש במערכת ניהול התוכן של החברה. הרישום למסחר של פעילות זו יוכל להציף ערך משמעותי לבעלי המניות.

ערך משמעותי נוסף לבעלי המניות של סומוטו ייווצר גם ממיזוג פעילות נוסטרומו לתוך סומוטו. פתרון אגירת האנרגיה של נוסטרומו כוללת יתרונות יוצאי דופן ביחס לפתרונות אחרים מאחר והוא לא מסוכן, לא מזהם ולא מצריך כריית מתכות יקרות.

נוסטרומו, שהוקמה בשנת 2017, עוסקת בפיתוח, התקנה ותפעול של מערכות אגירת אנרגיה לבניינים מסחריים (כגון משרדים, קניונים, בתי חולים וחוות שרתים), מבני תעשיה וצרכנים נוספים של מיזוג אוויר מסחרי, היכן שפתרונות אגירת אנרגיה הקיימים לוקים, להערכתה, בחסרונות מהותיים. מערכת נוסטרומו מבוססת על תאי אנרגיה ייחודיים IceBrick, המכילים מים ומאפשרים המרה ואגירה של אנרגיה חשמלית לאנרגית קור באופן נקי, בטוח וללא כל השלכה שלילית על הסביבה. לאחר פיתוח שארך כ- 4 שנים, הדגמה מסחרית בישראל ולאור הבשלת הטכנולוגיה, נוסטרומו נמצאת בתחילת המסחור של מוצריה והקמת מערכות מסחריות נוספות בישראל וקליפורניה השנה. מחזור המכירות השנתי העולמי של מערכות אגירת אנרגיה (לרשת החשמל) עמד בשנת 2019 על כ-9.1 מיליארד דולר, וצפוי לצמוח לכ-111 מיליארד דולר עד 2035 (על-פי נתוני חברת המחקר LUX המתמחה בתחום).

קישור לדיווח: סומוטו - מאיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.