header 2

יום שני, 15 במרץ 2021

Sophi.io הוכרזה כעולה לגמר של פרסי המדיה הגלובליים של INMA בחמש קטגוריות

 

 

Sophi.io, חבילה של כלי בינה מלאכותית שפותחו על ידי The Globe and Mail, מועמדת על אוטומציה פורצת דרך בדפוס וטכנולוגיית חומת תשלום בזמן אמת דינמית במלואה

 

טורונטו, 11 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE):

 

Sophi.io, מנוע המיטוב וחיזוי המבוסס על בינה מלאכותית של The Globe and Mail, עלה לגמר בחמש קטגוריות בפרסי המדיה הגלובליים של איגוד אמצעי התקשורת החדשותיים הבינ"ל (INMA):

  • המוצר והחידוש הטכנולוגי הטוב ביותר
  • היוזמה הטובה ביותר לרישום משתמשים
  • היוזמה הטובה ביותר להשגת מנויים
  • השימוש הטוב ביותר בנתונים ליצירת מנויים, תוכן או עיצוב מוצרים
  • השימוש הטוב ביותר בנתונים לאוטומציה או התאמה אישית

"פרסי המדיה הגלובליים של INMA מתמקדים במצוינות בכל התחומים של עסקי המדיה", אמר פיליפ קרולי, המוציא לאור והמנכ"ל של The Globe and Mail. "אני שמח במיוחד שחומת התשלום בזמן אמת הדינמית במלואה של Sophi for Paywalls קיבלה הכרה בארבע קטגוריות, וטכנולוגיית התסדיר האוטומטי בפרינט פורצת הדרך של סופי מועמדת על השימוש שלה עם נוויגה ואגדרפוסטן".

 

המועמדות בקטגוריית המוצר והחידוש הטכנולוגי הטוב ביותר משותפת עם נוויגה על Naviga Publisher powered by Sophi.io, ואגדרפוסטן, עיתון יומי אזורי שמשרת יותר מ-25,000 קוראים בפורמט מודפס ברחבי נורבגיה. סופי מספקת טכנולוגיית בינה מלאכותית/ למידת מכונה בחזית הקידמה שיחד עם Naviga Publisher הופכת לאוטומטית לגמרי את זרימת העבודה בהפקת עיתון מודפס מקצה לקצה שמאפשרת לעורכים לתת עדיפות לכתבות וללחוץ על לחצן כדי ליצור אוטומטית תסדיר הדפסה ללא כל תבניות. אגדרפוסטן היה הלקוח הראשון שהשתמש בטכנולוגיית האוטומציה.

 

התחרות השנה משכה 644 מועמדויות מ-212 מותגי חדשות ב-37 מדינות. השופטים הם 44 מומחי מדיה מ-22 מדינות שמתמקדים בתוצאות פורצות דרך, קונספטים ייחודיים, יצירתיות חזקה, חשיבה חדשנית וסינרגיות מנצחות בפלטפורמות שונות. הזוכים במקומות הראשונים יוכרזו ב-3 ביוני.

 

סופי היא מערכת בינה מלאכותית שעוזרת למוציאים לאור לזהות את התוכן הכי רב ערך שלהם ולנצל אותו כדי להשיג יעדי מפתח עסקיים. חומת התשלום בזמן אמת המותאמת אישית והדינמית במלואה של Sophi for Paywalls - SmartGate - משתמשת בעיבוד שפה טבעית (NLP) כדי לנתח את התוכן ואת התנהגות המשתמש כדי להחליט מתי לבקש מקורא כסף או כתובת מייל, ומתי לעזוב אותו לנפשו. אפשר למטב אותה לתוצאות מרובות בו-זמנית (כמו חבילות שונות של מחירים) והיא גם פועלת במצבים של התחלה קרה. מוציאים לאור בשלוש יבשות משתמשים עכשיו בטכנולוגיית הבינה מלאכותית/ למידת מכונה של סופי כדי להפעיל החלטות של חומות תשלום, אוטומציה של אתרים ואוטומציה של הדפוס.

 

בשנה שעברה, סופי זכתה גם בפרס העיתונות המקוונת (OJA) על חדשנות טכנית בשירות העיתונות הדיגיטלית, שחולק על ידי איגוד החדשות המקוונות (ONA), וגם בפרס המדיה הדיגיטלית העולמי ובפרס המדיה הדיגיטלית של צפון אמריקה של האיגוד העולמי של המוציאים לאור של חדשות (WAN-IFRA) בקטגוריה של הזנק החדשות הדיגיטליות הטוב ביותר.

 

אודות Sophi.io

 

Sophi.io (https://www.sophi.io) פותחה על ידי The Globe and Mail כדי לעזור למפרסמי תוכן לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות חשובות. זאת חבילה של כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שכוללת את Sophi Automation ו-Sophi for Paywalls וגם את Sophi Analytics, מערכת תומכת החלטות עבור מפרסמי תוכן. סופי מתוכננת לשפר את המדדים שהכי חשובים לעסק שלכם, כמו שימור ורכישת מנויים, מעורבות, אחרונוּת, תדירות וכמות. סופי גם מפעיל את Naviga Publisher שמאפשרת תסדיר אוטומטי בלחיצה אחת של עיתונים מודפסים ועיתונים אלקטרוניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.