header 2

יום שבת, 20 במרץ 2021

אנדרסן גלובל נכנסת לליכטנשטיין; מרחיבה את הפלטפורמה באירופה

 

סן פרנסיסקו, 18 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

כשהיא מרחיבה את הפלטפורמה הקיימת שלה באזור האירופי, אנדרסן גלובל יוצרת נוכחות בליכטנשטיין עם חברת שיתוף הפעולה actus ag שנמצאת בטריאזן.

 

actus ag שהוקמה ב-2016 מציעה תחום של שירותים כולל ייעוץ מס מקומי ובינ"ל, תכנון מס חוצה גבולות ושירותי מחשוב. עם התמחות בדיני מיסים שקשורים לליכטנשטיין, גרמניה ואוסטריה, החברה משרתת אנשים, משרדים משפחתיים, ארגונים עסקיים, חברות של השקעות פרטיות וחברות פינטק.

 

"ההצלחה של החברה שלנו היא תוצאה של היכולת של הצוות שלנו להתאים את עצמנו לצרכים המתפתחים של הלקוחות שלנו", אמר השותף המנהל מתיאס לנגר. "תוך שנים ספורות בלבד, המעמד שלנו בשוק גדל מאוד בגלל היכולת שלנו לספק ללקוחות שירותים הטובים מסוגם באמצעות המחויבות של הצוות שלנו לאחריות והכוח של הטכנולוגיה. שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל מביא צמיחה ומאפשר לנו לספק באופן יעיל ללקוחות שלנו את המשאבים של ארגון גלובלי מבלי להתחשב בגבולות".

 

מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן, הוסיף: "actus ag היא אחת מחברות המיסים העצמאיות המובילות והכי חדשניות בליכטנשטיין. הגישה של הצוות שמתמקדת בלקוחות וחושבת קדימה מניעה את היכולת המוכחת שלהם להתמודד עם אתגרים חדשים ומורכבים. שיתוף הפעולה שלנו מוסיף עוד אזור כיסוי חשוב לפלטפורמה הקיימת שלה באירופה ומאפשר לנו להמשיך לשרת את הלקוחות שלנו באופן יעיל בכל העולם".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-261 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.