header 2

יום שבת, 27 במרץ 2021

אנדרסן גלובל מרחיבה את הכיסוי עם אחת מחברות עורכי הדין הכי גדולות בטורקיה

 

סן פרנסיסקו, 25 במרץ 2021, BUSINESS WIRE)) :

 

אנדרסן גלובל ממשיכה לחזק את הפלטפורמה שלה במרכז אסיה עם MGC Legal, אחת מחברות עורכי הדין הכי גדולות בטורקיה.

 

MGC Legal שהוקמה ב-2013 מספקת את כל ההיבטים של שירותים משפטיים ללקוחות מקומיים וזרים, בטורקיה ובחו"ל. בהנהלת השותף המנהל מוסטפה גונס ובתמיכת שבעה שותפים ו-60 אנשי מקצוע, לחברת עורכי הדין ששוכנת באיסטנבול יש יכולות של שירותים מלאים כולל חברות, מסחר, ליטיגציה, מיזוגים ורכישות, נדלן, מסחר בינ"ל, בנקאות ופיננסים, שוקי הון ואנרגיה.

 

"אנחנו מחויבים לשירות לקוחות ומשמריות, שמבטיחים שאנו מספקים שירותים הטובים מסוגם ללקוחות שלנו", אמר מוסטפה. "הפתרונות האיכותיים שלנו מחוזקים על ידי המומחיות של אנשי המקצוע שלנו בכל התחומים של החוק וגם קשרי העבודה והמשאבים שבנינו במשך השנים. שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל תומך ביעד שלנו להיות ארגון להשוואה שקובע את אמות המידה של שירות לקוחות באזור ובעולם".

 

מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן  הוסיף: "אנשי המקצוע של MGC Legal הם יוצאי דופן. מאוד התרשמנו מהידע התפעולי שלהם, והתרבות והערכים שלהם משקפים את אלה של הארגון שלנו. שיתוף הפעולה הזה הוא תוספת חשובה באזור, והכימיה שכבר פיתחנו עם הקבוצה הזאת היא קרש קפיצה לשיתוף הפעולה שלנו בעתיד".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-262 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.