header 2

יום ראשון, 7 במרץ 2021

בומברדייה מוסרת יעדים פיננסיים ל-2025 ומדגישה את ההתקדמות בגורמים החשובים שמגדילים את הרווח ויוצרים מזומנים ביום משקיעים וירטואלי

 

מונטריאול, 4 במרץ 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

בומברדייה (TSX: BBD.B) תארח היום את יום המשקיעים הווירטואלי שלה, שבו צוות ההנהלה של החברה ימסור את היעדים הפיננסיים שלה ל-2025 ותחזית השוק, וגם ידגיש את ההתקדמות בפעולות של החברה לגרום לגידול ברווח וביצירת מזומנים. הפעולות האלה כוללות לכידת הערך שקשור בהתקדמות בעקומת הלימוד של המטוס Global 7500, מימוש יוזמת היצרניות והרווחיות שנמסר עליה בעבר וביצוע של אסטרטגיית הצמיחה באפטרמרקט של החברה והפחתת המינוף במאזן שלה.

 

המציגים ביום המשקיעים יהיו:

 

  • אריק מרטל, נשיא ומנהל כללי
  • בארט דמוסקי, סגן נשיא ביצועי ומנהל כספים ראשי
  • ז'ן-כריסטוף גלגר סגן נשיא ביצועי לשירותים, תמיכה ואסטרטגיה תאגידית

תחזית השוק ויעדים הפיננסיים ל-20251

 

בומברדייה צופה שהמסירות של מטוסי מנהלים יתחילו להתאושש בהדרגה השנה. החברה מעריכה שיעברו כמה שנים עד שהשוק יחזור לרמת המסירות של 2019, אבל בומברדייה ממוצבת היטב במגזרי המטוסים הגדולים והבינוניים שצומחים מהר יותר עם משפחות המטוסים שלה Global ו-Challenger. בגלל ההשקעות שלה בעבר, בומברדייה ערוכה לרשום ביצועים פיננסיים איתנים, שידגיש אותם גידול חזק ברווח בחמש השנים הבאות. החברה גם צופה שתזרים המזומנים החופשי שלה יהפוך לחיובי בשנה הבאה והיא תפיק יותר מ-500 מיליון דולר ב-20252. בין היעדים פיננסיים ספציפיים ל-2025:

 

יעדי 2025 של בומברדייה

סך הכנסות

בערך 7.5 מיליארד דולר

EBITDA מתואם2

בערך 1.5 מיליארד דולר

שולי EBITDA מתואם2

בערך 20%

תזרים מזומנים חופשי2

יותר מ-500 מיליון דולר

מינוף נקי בסוף השנה

בערך פי 3

 

בתחזית של החברה מניחים המשך מוצלח של החיסונים נגד קוביד-19, הסרה הדרגתית של הגבלות בגבולות בינ"ל והתאוששות כלכלית מתמשכת. התחזית השמרנית הזאת לא כוללת את ההשפעה החיובית האפשרית של הזינוק בלקוחות חדשים של טיסות פרטיות מתחילת המגיפה העולמית.

 

הפחתת המינוף במאזן

 

במצגות של יום המשקיעים, החברה תמסור עוד פרטים על אסטרטגיית ניהול החוב שלה. במסגרת האסטרטגיה שלה, בומברדייה מתכוונת להשתמש בהכנסות מהמכירה של בומברדייה תחבורה, ולתת עדיפות לתשלום והפחתת חלויות בטווח הקרוב עם מיקוד במנות של 2021 ו-2022. החברה גם שוקלת אפשרויות שונות לטפל בחלויות אחרות של חובות באופן של ניצול הזדמנויות. המיקוד יהיה לפנות מסלול חלויות של שלוש שנים לפחות, שיאפשר לחברה מסלול פנוי לביצוע האסטרטגיה שלה.

 

הרחבת האפטרמרקט

 

בנוגע לאסטרטגיית הצמיחה של האפטרמרקט שלה, בומברדייה תתאר איך השקעות עבר בהרחבת רשת ויכולות השירותים הכלל עולמיות שלה ממצבות את החברה ללכוד נתח גדול יותר משוק צומח ולגוון עוד את ההכנסות הכוללות שלה עם יותר הכנסות עמידות ורווחיות מהאפטרמרקט. ספציפית, החברה מצפה לגוון את תמהיל ההכנסות שלה על ידי הגדלת שירותי האפטרמרקט מבערך 18% מההכנסות שלה ב-2020 לבערך 27% מההכנסות שלה ב-20253.

 

עקומת הלמידה של Global 7500

 

החברה גם תמסור עדכון על התוכנית של מטוס הדגל שלה Global 7500 ותסביר ש-2021 תהיה אבן דרך חשובה של התוכנית כי היא תעבור מהשפעה שלילית על הרווח להיות התרומה הכי גדולה ל-EBITDA בחמש השנים הבאות. החברה מתקרבת למסירה ה-50 של המטוס Global 7500 וצופה להשיג הפחתה של 20% בעלות ליחידה בין המסירה ה-50 וה-3100.

 

יוזמת היצרניות והרווחיות

 

לסיום, ביום המשקיעים בומברדייה תמסור עדכון על יוזמת היצרניות והרווחיות שלה שנמסר עליה בחודש שעבר. היעד הכולל של היוזמה הזאת הוא להפוך את החברה ליותר יעילה, זריזה, גמישה ומסוגלת לרשום ביצועים פיננסיים חזקים יותר בתנאי השוק הנוכחיים, וגם ליצור בסיס עלויות נמוך יותר לצמיחה כשהשוק יתאושש. חשוב לציין שהחברה מצפה להשיג חיסכון נשנה של 400 מיליון דולר עד 32023 באמצעות שיפור היצרניות של העובדים, הפחתת עלויות תאגידיות והוצאה עקיפה ועל ידי מיטוב טביעת הרגל של הייצור שלה.

 

פרטים על שידור האינטרנט

 

יום המשקיעים של בומברדייה יתחיל בשעה 09:00 (שעון החוף המזרחי) ואפשר להזרים אותו בשידור ישיר באתר קשרי המשקיעים של בומברדייה: https://bombardier.com/en/investors/investor-events/2021/investor-day-2021

 

אודות בומברדייה

בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה. החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.

חדשות ומידע זמינים באתר bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @bombardierjets.

Bombardier, Challenger, Global and Global 7500 are trademarks of Bombardier Inc. or its subsidiaries.

 

(1) This section includes a range of forward-looking statements. See the forward-looking statements disclaimer at the end of this press release as well as the guidance and forward-looking statements section in the Overview section in the MD&A of the Corporation’s financial report for the fiscal year ended December 31, 2020, for details regarding the assumptions on which the forward-looking statements are based.
(2) Non-GAAP financial measures. Refer to the Non-GAAP financial measures and Liquidity and capital resources sections in the MD&A of the Corporation’s financial report for the fiscal year ended December 31, 2020 for definitions of these metrics and the Analysis of results section thereafter for reconciliations to the most comparable IFRS measures.
(3) See the forward-looking statements disclaimer in the Overview section in the MD&A of the Corporation’s financial report for the fiscal year ended December 31, 2020, for details regarding the assumptions on which the forward-looking statements are based.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.