header 2

יום שני, 22 במרץ 2021

האוניברסיטה של וולונגונג בדובאי באיחוד האמירויות תיתן לסטודנטים שמבקשים תארים בינ"ל את The Edge בשאיפה הגלובלית למיומנויות שמוכנות לעתיד

 

משיקה תוכנית מוכנות לקריירה חדשנית הראשונה במזרח התיכון שכוללת מנטורינג משישה מומחים עסקיים ברמה עולמית

 

  • סטודנטים בינ"ל שבאים לאיחוד האמירויות יכולים לתמוך בבני משפחה לקבלת אשרות תושבות
  • The Edge משלבת כלים בחזית הקידמה ומנטורינג מעשי מצוות של מומחים בינ"ל שמשתמשים בהערכות מדעיות כדי לקחת את התלמידים מכיתת הלימוד למועצת המנהלים
  • התוכנית זמינה לכל הסטודנטים החדשים שנרשמו לשנה ראשונה ב-UOWD ללא עלות נוספת

·         התוכנית שנמשכת 12 חודשים מצריכה השקעה של רק 30 שעות ותועבר במפגשים מקוונים, בסדנאות בקמפוס, קבוצות אימון ו-וובינרים

 

תל אביב, ישראל ודובאי, איחוד האמירויות, 21 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

איחוד האמירויות ממשיכה ליזום גישות חדשות למשוך מצוינות מקצועית, מומחיות ואנשים מוכשרים מרחבי העולם. התגובה של המדינה למגיפה לאחרונה, עם מספרי המחוסנים השניים בגובהם בעולם, קבעה שיאים עולמיים.

 

בינואר 2021 מדינת המפרץ גם אישרה שינוי בחוקי התושבות שלה שמאפשרים לסטודנטים באוניברסיטאות להביא את המשפחות שלהם איתם לאיחוד האמירויות. לפי השינוי האחרון, לסטודנטים זרים שלומדים באחת מהאוניברסיטאות הרבות של איחוד האמירויות יש עכשיו אפשרות להביא את המשפחות שלהם למדינה לגור איתם.

 

מתוך מטרה ליצור כוח עבודה גלובלי באמת, האוניברסיטה של וולונגונג בדובאי (UOWD), האוניברסיטה הבינ"ל הראשונה והאוניברסיטה האוסטרלית שמדורגת הכי גבוה באיחוד האמירויות, הודיעה על ההשקה של תוכנית המוכנות לקריירה החדשה שלה, The Edge.

 

חינם לכל הסטודנטים החדשים שנרשמו לשנה ראשונה, המוצר הראשון מסוגו באזור משלב כלים בחזית הקידמה מעולם העסקים, אימון אישי, פסיכומטריה ומדעי ההתנהגות עם מנטורינג  מעשי ממומחים בינ"ל. מטרת התוכנית שנמשכת 12 חודשים היא להגביר את המסוגלות התעסוקתית של התלמידים ולהכין אותם למסלולי הקריירה העתידיים שלהם.

 

לפי הבנק העולמי, מגפת הקורונה ואמצעי הסגר גרמו לקיטון חמור בכלכלה העולמית, שהביא למיתון הכי גרוע מאז מלחמת העולם השנייה. סטודנטים מסיימים את הלימודים ויוצאים לסביבת משרות שנעשית יותר ויותר תחרותית, ומעסיקים מחפשים מועמדים שהם מוכנים למקום העבודה המודרני, בעלי מיומנויות מעבר לחומר הלימוד האקדמי, כגון חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות ומיומנויות חברתיות.

 

אנדי פיליפס, מנהל התפעול הראשי של UOWD, אמר: "אנחנו האוניברסיטה הראשונה במזרח התיכון שמציגה תוכנית מוכנות לקריירה חדשנית שמתעלה על ההיבטים הרגילים, כמו הכנת קורות חיים, טכניקות התראיינות והשגת התמחויות, כדי לצייד את המשתתפים בה במיומנויות וידע לצלוח את סביבת העבודה המתפתחת. בנוסף לעזרה לסטודנטים למצוא את מסלול הקריירה שלהם, התוכנית הייחודית כוללת אלמנטים של גילוי עצמי, מנטורינג ומדעי ההתנהגות -- שכולם נחוצים להתפתחות אישית ומקצועית. The Edge משתלבת בלוח הזמנים של הסטודנטים באוניברסיטה ומצריכה השקעה של רק 30 שעות מצידם".

 

The Edge שובצה במארג של כל התארים ב-UOWD, ותועבר במפגשים מקוונים, בסדנאות בקמפוס, קבוצות אימון ו-וובינרים.

 

התוכנית כוללת ארבעה עמודים הכרחיים שעומדים בראשם שישה מומחים ברמה עולמית: ג'ון גייג', מומחה התנהגותי והמייסד של Agency People; היזם הסדרי ג'ון דושינסקי, מאמן הקול, הדיבור והתקשורת אוזאר סטיוארט; נימה אבו ווארדה, עיתונאית ושדרית של דוח העסקים של המזרח התיכון ב-BBC World, ואוליבר בלופלד וג'יימס מאלן, שותפים מנהלים של Insight Media.

 

בהתייחסו לתוכנית, גייג' אמר: "אני מאוד נרגש להיות מעורב ב-The Edge - זאת תוכנית מלהיבה שתעזור לדור הזה לממש באמת את הפוטנציאל שלו, ולתת לסטודנטים תובנות על עצמם ועל החיים המקצועיים שלהם שרוב האנשים מבינים רק בשנות החמישים והשישים שלהם. מיקוד חשוב של התוכנית הוא השימוש בבדיקות מוכרות מבחינה מדעית, כמו ניתוח פרופיל האישיות הבינ"ל של תומס שמעריך האם הבחירה של סטודנט בתואר מתאימה לאישיות שלו, ומאפשר להם לדעת האם הם במסלול הקריירה הנכון לפני שהם מסיימים את הלימודים.

 

"התוצאות משלב הפיילוט של התוכנית מראות שלדעת הסטודנטים הדוחות מספקים תובנות רבות והשיחות עם המאמנים מאוד עוזרות".

 

המנטורים שמשתתפים ב-The Edge יביאו ידע של מומחים לסטודנטים בתחומים כמו אימון בתקשורת, מיתוג אישי, התנהגות של בני אדם וקביעת מטרות אישיות, ויעריכו את היכולת שלהם באמצעות טכניקות מדעיות, כולל בחינות פסיכומטריות ובניית פרופיל אישי.

 

The Edge גם נכנסת לעומק בנושאים חשובים כמו שוויון, גיוון, כלילה והטיה, ומעצימה את הסטודנטים להיות הדוברים וסוכני השינוי של עצמם, ולקדם את עצמם בסביבה העסקית המודרנית של היום.

 

UOWD מחויבת לתרום תרומה משמעותית לקהילת ההשכלה הגבוהה המקומית על ידי ציוד הסטודנטים שלה בידע ותובנות רבי ערך, שמשקפים את החתירה המתמדת של האוניברסיטה למצוינות בהוראה, מחקר, מעורבות בתעשייה וחוויית הסטודנט. למידע נוסף על The Edge, בקרו בבקשה באתר https://www.uowdubai.ac.ae/the-edge-career-readiness-transformation-programme

 

אודות האוניברסיטה של וולונגונג בדובאי

 

האוניברסיטה של וולונגונג בדובאי (UOWD) היא האוניברסיטה הבינ"ל הראשונה באיחוד האמירויות והאוניברסיטה האוסטרלית הראשונה במעלה באזור. UOWD שהוקמה ב-1993 על ידי האוניברסיטה של וולונגונג אוסטרליה מוכרת על ידי המועצה להכרה אקדמית (CAA) של משרד החינוך של איחוד האמירויות והסוכנות לאיכות ואמות מידה בהשכלה גבוהה (TEQSA) ויש לה רישיון מהרשות לידע והתפתחות אנושית (KHDA).

 

UOWD היא האוניברסיטה האוסטרלית שמדורגת הכי גבוה באיחוד האמירויות -- תוכנית הלימוד ושיטות ההוראה שלה משקפות את אלה של האוניברסיטה של וולונגונג אוסטרליה, שמדורגת באחוז העליון של האוניברסיטאות בעולם. האוניברסיטה מציעה יותר מ-40 תוכניות של השכלה גבוהה ב-10 מגזרי תעשייה ויש לה יותר מ-3,500 סטודנטים מ-108 מדינות וקהילה גלובלית של 152,000 בוגרים.

 

כחלק מהשאיפה המתמדת שלה למצוינות בהוראה, מחקר, מעורבות בתעשייה וחוויית הסטודנט, UOWD חנכה את הקמפוס החדש הייעודי שלה שנבנה על שטח של 200,000 רגל רבוע בפארק הידע של דובאי ב-2020. הקמפוס שיש בו טכנולוגיות בחזית הקידמה, אדריכלות מודרנית ותמהיל של מרחבי לימוד מסורתיים וחדשניים מעניק חוויה מעשירה כדי לעמוד בדרישות של אוכלוסיית הסטודנטים של היום, תוך תמיכה בסגל ההוראה ופרויקטים של מחקר קהילתי.

 

*מקור: AETOSWire

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.