header 2

יום רביעי, 17 במרץ 2021

אנדרסן גלובל מרחיבה את הפלטפורמה הקריבית עם חברת עורכי דין בסנט בארטס

 

סן פרנסיסקו, 16 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

כשהיא מחזקת את הכיסוי של הארגון באזור מרכז הקריביים, אנדרסן גלובל מתרחבת לתוך סנט בארטס עם חברת שיתוף הפעולה Emmanuel Jacques Almosnino (EJA).

 

החברה הוקמה ב-2005 על ידי השותף המנהל עמנואל ז'ק, עורך דין בינ"ל שיש לו ניסיון משפטי של יותר מ-30 שנים. עמנואל למד באוניברסיטה של ניו יורק, בית הספר לכלכלה של לונדון, האוניברסיטה המשפטית של פריס ובית הספר של לשכת עורכי הדין של פריס. המומחיות שלו כוללת משפטים, ניהול, פיננסים, מיסוי בינ"ל ויחסים בינ"ל.

 

EJA מספקת שירותים משפטיים ללקוחות מקומיים ובינ"ל, כולל אנשים מאוד עשירים, משקיעי חוץ וחברות. עם משרד בגוסטביה, היכולות של חברת עורכי הדין כוללות דיני עסקים, נדלן, ליטיגציה, עסקאות תאגידיות ומסחריות, ניהול עושר, מבנה של חברות, מיסוי בינ"ל, ייעוץ פיננסי ומודיעין כלכלי.

 

"החברה שלנו מתגאה בפתרונות האיכותיים שאנו מספקים, והקשרים רבי השנים עם הלקוחות הם תוצאה של אמון, שקיפות והמחויבות שלנו למשמרתיות", אמר עמנואל. "העבודה עם אנשים שחושבים כמונו באנדרסן גלובל מאפשרת לנו לשתף פעולה בעניינים מורכבים באופן גלובלי תוך מתן פתרונות סינרגטיים בלתי תלויים באופן יעיל".

 

"עמנואל והצוות שלו עושים מעל ומעבר כדי לספק פתרונות הטובים מסוגם ושותפים למחויבות שלנו לקבוע את הרף כשמדובר בשירות לקוחות", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "בזכות המומחיות שלהם בשוק ועשרות שנים של ניסיון בסביבה המשפטית הם מקובלים באופן נרחב כחברת עורכי דין מובילה בסנט בארטס. זה עוד רכיב חשוב בהתרחבות הקריבית שלנו כשאנו ממשיכים להוסיף כיסוי ג"ג מלא באזור".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-260 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.