header 2

יום רביעי, 10 במרץ 2021

אמריקן אקספרס משיקה את הדוח הגלובלי של מגמות בנסיעות לשנת 2021

 

סקר צרכנים גלובלי מגלה מגמות חשובות שמצביעות על ביקוש אצור לנסיעות, מוכנות לתכנן נסיעות עתידיות, ועלייתו של הנווד הדיגיטלי

ניו יורק, 9 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

אמריקן אקספרס (NYSE: AXP) פרסמה היום את הדוח American Express Travel: Global Travel Trends Report, שמספק תובנות ייחודיות על הסנטימנט של הצרכנים כלפי נסיעות כמעט שנה אחרי שהתחילה מגיפת קוביד-19. הממצאים בדוח, המבוססים על מחקר סקרים בשבע מדינות -- ארצות הברית, אוסטרליה, הודו, קנדה, מכסיקו, יפן ובריטניה1, מראים שהצרכנים מצפים לנסוע שוב והם מתכננים נסיעות עתידיות.

התובנות החשובות הן:

  • ביקוש אצור גדול לנסיעות: 87% מהאנשים שנסקרו אמרו שנסיעה שמתוכננת בעתיד נותנת להם משהו לצפות לו, 76% מהמשיבים יוצרים לעצמם רשימת משאלות של יעדים לנסיעות עתידיות למרות שהם אולי לא יוכלו לנסוע עדיין ו-63% מהמשיבים אמרו שהם שומרים את הנקודות של כרטיסי האשראי שלהם כדי שיוכלו לצאת לחופשה ברגע שירגישו נוח לנסוע.
  • מוכנים להזמין עכשיו: 56% מהמשיבים אמרו שהם מתגעגעים כל כך לנסיעות שהם מוכנים להזמין נסיעה עכשיו אפילו אם יצטרכו לבטל אותה בעתיד.
  • עלייתו של הנווד הדיגיטלי: 54% מהמשיבים אמרו שהחופש והגמישות של היכולת לגור ולעבוד בזמן שהם מטיילים בעולם יותר מושכים עכשיו מאשר לפני המגיפה.
  • בטיחות היא בעדיפות: 65% מהמשיבים אמרו שהם מתכוונים לנסוע אחרי שהם ובני המשפחה שלהם יקבלו חיסון נגד קוביד-19.
  • פרטיות היא המותרות האולטימטיביים החדשים: 75% מהמשיבים מסכימים שהחוויות שמציעות פרטיות אולטימטיבית הופכות לתכונה חשובה שחושבים עליה של נסיעות מותרות.
  • גידול בנסיעות מקיימות: 68% מהמשיבים מסכימים שהם מנסים להיות יותר מודעים למותגי נסיעות שהם ידידותיים לקיימות כדי לתמוך בהם.

"דוח המגמות הגלובליות האחרון שלנו מראה שיש ביקוש אצור לנסיעות אצל הצרכנים, ואנשים רבים מתגעגעים לנסיעות ומתחילים לתכנן נסיעות עתידיות", אמרה אודרי הנדלי, נשיאת American Express Travel. "בנוסף, הסביבה של המגיפה מעוררת מגמות עולות, כמו המשיכה הגדלה של עבודה מכל מקום בזמן שמטיילים בעולם, מותרות מוגדרים כחוויות יותר אישיות, ניקיון ופרטיות הם שירותי המותרות האולטימטיביים, וגם עניין גדל במטרה הסביבתית והחברתית של הנסיעות וחברות הנסיעות שלהם".

להלן מבט על ממצאים חשובים מהדוח:

הצרכנים מצפים לנסוע שוב

אנשים מוצאים תקווה ונחמה במחשבה על נסיעות עתידיות ואפילו תכנון שלהן

  • נסיעות כדי להעלות את הבריאות והשלומות: 78% מהמשיבים מציינים רצון לנסוע ב-2021 כדי להפיג את הלחצים מ-2020.
  • מתכננים ומשלמים על נסיעות עתידיות: אחד משלושה אומר שהוא ישתמש יותר בתכיפות אשראי או נקודות של נסיעות כדי לשלם על נסיעה, כולה או חלקה, ב-2021 לעומת מה שעשו לפני מגיפת קוביד-19.
  • פיצוי על נסיעות שהוחמצו: 61% ממשיבי הסקר מתכננים להוציא יותר ממה שהיו מוציאים באופן רגיל על נסיעה ב-2021 כי לא יכלו לנסוע ב-2020.
  • צרכנים מוכנים להקריב כדי לנסוע: 64% מהמשיבים כל כך מתגעגעים לנסיעות שהם יהיו מוכנים לוותר על מדיה חברתית במשך חודש כדי שיוכלו לצאת לחופשה.
  • תיירות האוכל כאן כדי להישאר: 62% מהמשיבים אמרו שאכילה היא הפעילות שהם הכי מעוניינים לעשות בנסיעות, ונתוני ההזמנות של American Express Travel בינואר 2021 מראים שערים שמתרכזות בפודיז הן יעדים מובילים לחברי כרטיסים בארה"ב ובעולם. מיאמי, סן פרנסיסקו, שיקגו ויוסטון הן הנקודות החמות של חברי הכרטיסים של אמריקן אקספרס בארה"ב2 ואילו מכסיקו סיטי, סינגפור וטוקיו בראש הרשימה של חברי הכרטיסים של אמריקן אקספרס מחוץ לארה"ב3.

הלך המחשבה החדש של נסיעות

עם שינויים סדירים במדיניות ההזמנות, היצע הנסיעות ויעדים חדשים לחשוב עליהם, יש הלך המחשבה החדש של נסיעות כיום.

  • נסיעות של מותרות: המגיפה שינתה את התפיסות של אנשים על נסיעות של מותרות כשחוויות מותאמות אישית (82%), אמות מידה גבוהות של ניקיון (81%) ופרטיות (79%) הם שירותי המותרות הכי רצויים בקרב המשיבים1. 59% ציינו שהם רוצים להשתמש בסוכן נסיעות כדי שיעזור לתכנן ולהתאים אישית את הנסיעה הבאה שלהם ו-80% ציינו שהם מוכנים לנסוע ליעדים מחוץ לעונה כדי שיהיו פחות צפופים.
  • זינוק ביעדי "ערים שניות": 69% מהמשיבים מעוניינים לבקר ביעדים פחות ידועים ונתוני ההזמנות של American Express Travel מחזקים את המגמה הזאת, ומראים עלייה בהזמנות ביעדי עיר שנייה. לדוגמה, החלק של דאלאס ושרלוט בהזמנות של חברי כרטיסים בינ"ל גדל בינואר 2021 לעומת השנה הקודמת4 והיועצים של American Express Travel מקבלים בקשות לערים קטנות יותר כמו פורטו (במקום ליסבון) בפורטוגל ו-וולינגטון (במקום אוקלנד) בניו זילנד.

נסיעות עם מטרה

הצרכנים הופכים לנוסעים עם יותר מודעות, הם יותר מודעים לחברות נסיעות שעולות בקנה אחד עם הערכים להם וייסעו ליעדים שבהם יכולה להיות להם השפעה חיובית על קהילות.

  • תמיכה בקהילות מקומיות: 72% מהמשיבים מסכימים שהם נלהבים מנסיעה ליעדים כדי לעזור לתת דחיפה להכנסות מתיירות ולקהילה המקומית1.
  • תמיכה במותגי נסיעות שנותנים עדיפות לגיוון וכלילה: 69% מהמשיבים מסכימים שהם רוצים לבחור בחברת תעופה/ מלון שמעריכים גיוון וכלילה, ושהעובדים שלהם משקפים בסיס לקוחות מגוון.
  • נוסעים מודעים לפחמן: 60% מהמשיבים מסכימים שהם רוצים להזמין בחברת תעופה שיש לה מחויבות לניטרליות פחמן.

4,500 יועצי הנסיעות של American Express Travel מספקים ללקוחות שירות ברמה עולמית, כשהטכנולוגיה פוגשת את היחס האישי, 24/7. כדי לתת לקוחות יותר ערך וביטחון בכל עת שהם רוצים לנסוע, החברה הנהיגה כמה הנחות ומבצעים במלונות, טיסות ושכירת רכב והאריכה את הוויתור על דמי ביטול ב-American Express Travel עד סוף ספטמבר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר AmexTravel.com.

לממצאים נוספים ומידע נוסף על הדוח American Express Travel: Global Travel Trends Report, בקרו כאן.

המתודולוגיה של הדוח  AMERICAN EXPRESS TRAVEL: GLOBAL TRAVEL TRENDS REPORT

1 המישאל המקוון הזה Amex Trendex בוצע על ידי Morning Consult בין 15-24 בינואר 2021 בקרב מידגם כלל ארצי של 1,000 נוסעים באוסטרליה, הודו, קנדה, מכסיקו, יפן ובריטניה ו-2,000 בארצות הברית. הכנסה למשק בית שוות ערך ל-70,000+ דולר אמריקני באוסטרליה, קנדה, יפן ובריטניה והכנסה למשק בית שוות ערך ל-50,000+ דולר אמריקני במכסיקו  והכנסה למשק בית שוות ערך ל-20,000+ דולר אמריקני בהודו. הנוסעים הוגדרו כמבוגרים שטסו לפחות פעם אחת ב-2019. מרווח הטעות של התוצאות הוא פלוס או מינוס 2 נקודות אחוז בארה"ב, פלוס או מינוס 3 נקודות אחוז במדינות האחרות.

2 מבוסס על הזמנות של טיסות ומלונות שנעשו על ידי חברי כרטיסים בארה"ב דרך American Express Travel בינואר 2021.

3 מבוסס על הזמנות של טיסות ומלונות שנעשו על ידי חברי כרטיסים מחוץ לארה"ב דרך American Express Travel בינואר 2021.

4 מבוסס על הזמנות של טיסות ומלונות שנעשו על ידי חברי כרטיסים מחוץ לארה"ב דרך American Express Travel בינואר 2021 בהשוואה לינואר 2020.

אודות אמריקן אקספרס

אמריקן אקספרס היא חברת תשלומים משולבת באופן גלובלי, המספקת ללקוחות גישה למוצרים, תובנות וחוויות שמעשירים את החיים ובונים הצלחה עסקית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר americanexpress.com והתחברו איתנו: facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress, youtube.com/americanexpress.

קישורים חשובים למוצרים, שירותים ומידע על אחריות תאגידית: כרטיסי חיוב ואשראי, כרטיסי אשראי עסקיים, שירותי נסיעות, כרטיסי מתנה, כרטיסים משולמים מראש, שירותים לסוחרים, Accertify, InAuth, כרטיסים של חברות, נסיעות עסקים, אחריות תאגידית .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.