header 2

יום רביעי, 10 במרץ 2021

NielsenIQ יוצרת עצמאות כחברה שעומדת בפני עצמה

 

כחברה חדשה, NielsenIQ  מתחילה לשנות את העסק שלה וליצור את העתיד של המסחר

 

שיקגו, 8 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

NielsenIQ התחילה היום את הפרק הבא שלה כחברה עצמאית עם סגירת הרכישה שלה על ידי Advent International בשותפות עם היו"ר הפעיל והמנכ"ל הנכנס ג'יימס "ג'ים" פק. כעסק עצמאי, NielsenIQ  ממוצבת טוב יותר להאיץ את השינוי שלה ולחזק את המעמד המוביל בשוק שלה.

 

כדי לנוע קדימה כמובילה אולטימטיבית בענף ה-FMCG (מוצרי צריכה שנמכרים במהירות) ולפתוח בעידן חדש של קידמה וחדשנות טכנולוגיות, שלושה מנהלים חדשים יצטרפו ל-NielsenIQ . מוהיט קפור מצטרף כמנהל טכנולוגיות ראשי, שאחראי על כל ההיבטים של טכנולוגיה. סטיב מתסן, ותיק בנילסן, מצטרף כמנהל אסטרטגיות ראשי כדי לעזור לפתח ולבצע את האסטרטגיות של החברה ויוזמות חשובות אחרות. קורט מילר מצטרף כמנהל שינוי ראשי כדי לתאם את התמיכה הארגונית באסטרטגיית הצמיחה של NielsenIQ .

 

"ל-NielsenIQ  יש הזדמנות ייחודית להיות שותפה זריזה עם גמישות כדי להגדיל את ההשקעות האסטרטגיות והחדשנות בעתיד", אמר ג'ים פק, היו"ר הפעיל והמנכ"ל של NielsenIQ . "העצמאות שלנו מדגישה את המחויבות שלנו לתוכנית של תפנית שתאפשר לנו לתמוך טוב יותר בלקוחות ובשותפים שלנו, ולספק ערך מירבי תוך הסתגלות לשינויים בשוק ובדינמיקות של הצרכנים".

 

הלקוחות יוכלו להמשיך להסתמך על הנתונים המובילים בענף של NielsenIQ  כשהחברה מאיצה את ההספקה של יכולות חדשות ומשכללת את הפעילות שלה. כשותפה אמינה עם הכרה אינטימית של ענפי ה-FMCG והקמעונאות, יש ל-NielsenIQ  הזדמנות לקבל החלטות קשות, להתאים את עצמה לצורכי הלקוחות ולספק פתרונות חדשניים שעונים באמת על הצרכים של הלקוחות.

 

אודות NielsenIQ

 

NielsenIQ  היא המובילה בהספקת המבט הכי מושלם ולא מוטה על התנהגות הצרכנים, בכל העולם. NielsenIQ שמופעלת על ידי פלטפורמת נתוני צרכנים פורצת דרך ומוזנת על ידי יכולות ניתוח עשירות, מאפשרת קבלת החלטות נועזת ובטוחה בעצמה לחברות וקמעונאי מוצרי הצריכה המובילים בעולם.

 

באמצעות ערכות נתונים מקיפות ומדידה של כל העסקאות באופן שווה, NielsenIQ  נותנת ללקוחות מבט צופה עתיד על התנהגות הצרכנים כדי למטב ביצועים בכל הפלטפורמות הקמעונאיות. הפילוסופיה הפתוחה שלנו לגבי שילוב נתונים מאפשרת את ערכות נתוני הצרכנים הכי משפיעות בכדור הארץ. NielsenIQ  מביאה את האמת השלמה.

 

ל-NielsenIQ , חברה בתיק של Advent International, יש פעילות בקרוב למאה שווקים המכסים יותר מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.nielseniq.com.

 

אודות Advent International

 

Advent International שהוקמה ב-1984 היא אחת ממשקיעות ההון הפרטי הכי גדולות ומנוסות בעולם. החברה השקיעה ביותר מ-350 עסקאות של השקעות פרטיות ב-41 מדינות, ונכון ל-30 בספטמבר 2020 היו לה נכסים מנוהלים של 66.2 מיליארד דולר. עם 15 משרדים ב-12 מדינות, אדוונט הקימה צוות משולב גלובלית של יותר מ-200 אנשי השקעות בצפון אמריקה, אירופה, אמריקה הלטינית ואסיה. החברה מתמקדת בהשקעות בחמישה מגזרי ליבה: שירותים עסקיים ופיננסיים, בריאות, תעשייה, קמעונאות, צריכה ופנאי, טכנולוגיה. אחרי 35 שנים של פעילות בהשקעות בינ"ל, אדוונט עדיין מחויבת ליצור שותפויות עם צוותי הנהלה כדי להביא הכנסות ורווח בני קיימא לחברות שבתיק שלה.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרים www.adventinternational.com או www.linkedin.com/company/advent-international.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.