header 2

יום שני, 22 במרץ 2021

אגון זנדר מדווחת על תוצאות חזקות ב-2020 בסביבה של מגפה ומשבר כלכלי

 

ציריך, 18 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

 

אגון זנדר, חברת ייעוץ המנהלים של העולם, הודיעה על תוצאות חזקות ב-2020, למרות שנה מאתגרת לכל העסקים כמעט. החברה דיווחה על הכנסות גלובליות של 678 מיליון פר"ש, ירידה של 4.6 אחוז לעומת תוצאות 2019 שהיו שיא של כל הזמנים בשערי חליפים קבועים.

 

"בשנה שבלטו בה מגיפת קוביד-19, המשבר בכלכלי הקשור ואי שקט חברתי, התוצאות הן הוכחה לעומק והאיכות של הקשרים שיש ליועצים של אגון זנדר עם הלקוחות", אמר מנכ"ל אגון זנדר אדילסון קמרה. "הגידול האיתן שרשמו עסקי הערכת המנהלים, ייעוץ לעסקים משפחתיים, הון פרטי ופרקטיקות של מועצות מנהלים שלנו בשנה שעברה נטעו בנו אמון מחודש לגבי הסיכויים של החברה ב-2021 ומעבר לה. התוצאות האלה גם תמכו בהחלטה שלנו להמשיך להגדיל את בסיס היועצים שלנו: קלטנו 40 יועצים חדשים ב-2020".

 

התוצאות הכספיות גם מדברות בשבח הגמישות והחוסן של אגון זנדר, הוסיפה ג'יל אדר, יו"ר החברה. "כושר ההסתגלות שלנו אל מול המשבר אין שני לו", אמרה. "כחברה שמנחים אותה הערכים החזקים שלנו, קיבלנו את ההחלטה ליצור ביטחון פסיכולוגי ללא פיטורים כדי שנוכל להתמקד לגמרי בלקוחות. העמיתים שלנו ברחבי העולם עבדו ביחד כדי למצוא דרכים חדשות לשרת את הלקוחות שלנו בזמנים אלה כשהצטרכו אותנו כי הרבה".

 

כדי לתמוך עוד בלקוחות בזמן המגיפה, היועצים של אגון זנדר ארחו מפגשים וירטואליים עם אלפי מנהלים מחברות גלובליות שדנו איך המשבר האניש את ההנהלה כפי שהחברה מדווחת במיקרו אתר ייעודי. "שחרור פוטנציאל של אנשים כדי להנהיג במורכבות, יהיה קריטי כשכולנו נחתור לבנות מחדש את הכלכלות שלנו ואת אופן העבודה שלנו", הוסיפה אדר. אגון זנדר גם אישרה מחדש את המחויבות המתמשכת שלה לגיוון, שוויון וכלילה כשפרסמה את המעקב הגלובלי אחר הגיוון של מועצות מנהלים ה-16 שלה. תמשיך להנחות את החברה המטרה שלה -- ניהול בשביל עולם טוב יותר -- ב-2021 ולאחר מכן.

 

אודות אגון זנדר

אגון זנדר Egon Zehnder היא חברת ייעוץ המנהלים הבולטת של העולם, עם מטרה משותפת אחת: לעזור לאנשים וארגונים להשתנות. אנחנו יודעים מה מנהלים מצוינים יכולים לעשות ונלהבים לספק את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות שלנו. יותר מ-500 היועצים שלנו ב-68 משרדים ו-40 מדינות יוצרים צוות חזק אחד שעובד בשיתוף פעולה. השירותים שלנו כוללים: פיתוח מנהלים, יעילות אישית, צוותית וארגונית, חיפוש והחלפה בתפקיד של מנכ"לים, חיפוש והערכת בכירים, ייעוץ למועצות מנהלים ושינוי תרבותי.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.egonzehnder.com ותעקבו אחרינו: LinkedIn, Twitter.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.