header 2

יום רביעי, 14 ביולי 2021

הרכישה השנייה של Velocity Global השנה: מצרפת את Shield GEO במסעה לצמיחה

 

החברה ממשיכה להרחיב את פלטפורמת העבודה הגלובלית המובילה שלה

 

רכישה זו מצטרפת לרכישת iWorkGlobal מאפריל השנה

 

החברה הממוזגת משרתת מעל ל-7,000 עובדים ויותר מ-1,000 מותגים השנה

דנוור, 13 יולי 2021, ((News Direct  

Velocity Global ממשיכה בהרחבת פלטפורמת העבודה הגלובלית המובילה שלה באמצעות רכישת Shield GEO, ספקית מוכרת של שירותי "מעסיק מוכר" (Employer of RecordEoR) גלובליים. זוהי הרכישה השנייה של ולוסיטי גלובל השנה, לאחר שרכשה את iWorkGlobal באפריל.

 

 

Velocity Global רוכשת את Shield GEO

 

הרכישה בוצעה באמצעות חלק מההון בסך 100 מיליון דולר שהשקיעה קרן ההשקעות בצמיחה FFL Partners, בגיוס עליו הוכרז בחודש אפריל. תנאי העסקה לא נחשפו.

 

ולוסיטי גלובל מוסיפה יכולת התרחבות לפלטפורמת העבודה הגלובלית שלה, המפשטת את חוויית המעסיק והעובד. הפלטפורמה משלבת את פלטפורמת ניהול כח העבודה המבוססת טכנולוגיית ענן של החברה, נסיונה בהתאמה אישית של המוצר, ופריסה גלובלית חסרת תחרות. המשתמשים נעזרים בטכנולוגיה אוטומטית ובנוסף מוצמד להם צוות יעודי בעל נסיון לצורך מתן פתרונות פרטניים וידע מקצועי.

 

כספקית שירותי "מעסיק מוכר" הגדולה ב-185 מדינות, בהן 50 המדינות שבארצות הברית, ולוסיטי גלובל מנהלת את כח העבודה של הלקוח באופן שיהיה תואם להגדרות הנדרשות בכל מדינה, כמו גם שירותי משכורות ותנאים מיוחדים לעובדים הזכאים להם. החברה מציעה גם תאימות מלאה לעבודה במודל של קבלן עצמאי לצורך בחינת התאמת העובדים, ושירות "סוכן מוכר" (Agent of RecordAoR) במטרה לייעל את תהליך התשלום לקבלנים המצויים ברחבי העולם.

 

"במהלך שבע השנים האחרונות בנינו את הפלטפורמה שלנו על מנת לתמוך בדרך שבה מתבצעת כיום עבודה, ומהמיקומים שמהם ועבורם היא מתבצעת. עובדה זו מאפשרת לנו להימצא כעת בנקודה אסטרטגית לצורך צמיחה, במטרה לענות על הדרישות ההולכות וגדלות בקצב מהיר מהשינוי בתמהיל סגנון העבודה", אמר בן רייט, מייסד ומנכ"ל ולוסיטי גלובל. "שני הצדדים של משוואת התעסוקה – המעסיקים והעובדים – השתנו במהלך השנה וחצי האחרונות. לא מדובר רק על 'עבודה מכל מקום', אלא גם כיצד מגייסים עובדים, כיצד משמרים עובדים, כיצד להגדיל את ההכנסות, וכיצד לנהל את האיזון בין העבודה לחיי המשפחה, שחשיבותו התעצמה לאחרונה".

 

"עתיד העבודה" או "כלכלת החלטורה" מגלגלת 4.5 מיליארד דולר – כך על פי דו"ח של Staffing Industry Analysts משנת 2020.

 

"הגידול המתמשך ברווחיות האורגנית של ולוסיטי גלובל מייצר את הבסיס לצמיחה נוספת באמצעות רכישות אסטרטגיות", אמר קאס שנלר, שותף מנהל ב-FFL. "שתי הרכישות שביצעה החברה לאחרונה היו של חברות רווחיות שבנו עסקים חזקים, בעיתוי בו צמיחה נדרשת על מנת לעמוד בקצב השוק. ולוסיטי גלובל מחזקת את עמדת המובילות שלה בעולם העבודה העתידי".

 

החברה הממוזגת משרתת יותר מ-7,000 עובדים ומעל 1,000 מותגים השנה. ולוסיטי גלובל רשומה כמעסיק מורשה בכל 50 המדינות בארצות הברית, וממשיכה להגדיל את טביעת הרגל שלה כך שתכלול גם 50 ישויות משפטיות המוחזקות בידי גורמים זרים בשווקים האטרקטיביים ביותר בעולם עד סוף השנה.

 

"אנו חולקים בגאווה בהיסטוריה של צמיחה אורגנית, וכעת היה הזמן הנכון לשלב את הפריסה הבינלאומית של Shield GEO עם זו של ולוסיטי גלובל, ולהעניק חוויה טובה עוד יותר שהשוק מצפה לה", אמר דאנקן מקינטוש, מייסד-שותף ב-Shield GEO. "השילוב הזה מכפיל את הזדמנות הצמיחה של הצוות שלנו".

 

"הכרנו את בן ו-ולוסיטי גלובל במשך זמן רב, ותמיד היתה לנו נקודת השקפה דומה על השוק, במיוחד בהיבט השירות ללקוחות והעובדים שאנו משרתים עבורם", אמר טים בורגס, מייסד-שותף ב-Shield GEO. "אספקת חוויית לקוח מצויינת המציבה את בן האדם במוקד חשובה לכולנו. אנו נרגשים לקראת מה שהפעילות המשותפת של הצוותים שלנו יכולה לעשות יחד". Shield GEO ממוקמת בהונג קונג, ולה שלוחות בבריטניה ואוסטרליה, ועובדים נוספים הממוקמים במקומות נוספים בעולם. החברה הממוזגת מקדמת בברכה את כל 75 עובדים Shield GEO ותובל בידי רייט, תחת המותג של ולוסיטי גלובל. בורגס ומקינטוש יסייעו בהטמעת פעילות Shield GEO לתוך ולוסיטי גלובל.

 

אודות Velocity Global

Velocity Global מאיצה את עתיד העבודה מעבר לגבולות פיזיים. פלטפורמת העבודה הגלובלית שלה מפשטת את חוויית המעסיק והעובד באמצעות טכנולוגיית ניהול כח עבודה מבוססת-ענן, מומחיות בהתאמה אישית והיקף פעילות ללא תחרות כמפעילה הגדולה ביותר של שירות "מעסיק מוכר" (הידוע גם כ-International PEO) ב-185 מדינות וב-50 מדינות בארה"ב, יותר מ-1,000 מותגים מסתמכים על ולוסיטי גלובל לבניית הצוותים שלהם באופן גלובלי ללא העלות או הסיבוכיות הכרוכה בהקמת ישויות משפטיות זרות או רישום לפעילות במדינות שונות. החברה מציעה שירותים נוספים, בהם תאימות מלאה לעבודה במודל של קבלן עצמאי לצורך בחינת התאמת העובדים, ושירות "סוכן מוכר" (Agent of RecordAoR) במטרה לייעל את תהליך התשלום לקבלנים המצויים ברחבי העולם. ולוסיטי גלובל הוכרזה כ"מובילה" בתחום "Global Employer of Record Services" בידי חברת האנליסטים הידועה NelsonHall. החברה נוסדה ב-2014, ולה מאות עובדים ב-27 מדינות. למידע נוסף אנא בקרו ב-velocityglobal.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.