header 2

יום רביעי, 28 ביולי 2021

הוכרזו פרסי עבודות הדוקטורט מטעם חברת Mary Kay של האקדמיה למדעי השיווק בכנס השנתי

 

פרסי עבודות הדוקטורט מטעם חברת Mary Kay הינם מענקים כספיים לדוקטורנטים המקדמים את שאיפותיהם המקצועיות והאקדמיות בתחום השיווק ודומיו

 

 

דאלאס, 27 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Mary Kay Inc., תאגיד מוביל בכל הנוגע לתמיכה בהעצמת וביזמות נשים, ממשיכה לתמוך בחינוך ובמחקר, כפי שעשתה במשך עשרות שנים, תוך הכרזה על הזוכות בפרסי עבודות הדוקטורט והצעות המחקר לדוקטורט לשנת 2021. זאת, במעמד הכנס השנתי של האקדמיה למדעי השיווק, אשר התקיימה באופן וירטואלי בחודש שעבר. במשך למעלה מ-25 שנה, חברת היופי העולמית מחלקת את המענקים השנתיים הללו, בכדי לתת הזדמנות לתלמידי/ות דוקטורט בשיווק להציג את הצלחתם/ן בהגנה על עבודות המחקר שלהם/ן בפני עמיתיהם. הפיינליסטים/יות נבחרים על סמך המצגות הסופיות שלהם/ן במסגרת הכנס השנתי של האקדמיה למדעי השיווק.

רשאים/יות להגיש מועמדות דוקטורנטים/יות מכל מסלול, בכל מוסד אקדמי מוכר (אוניברסיטה, מכללה ללימודים גבוהים, בית ספר לעסקים או לניהול), מכל רחבי העולם.

 

להלן רשימת הפיינליסטים בתחרות פרסי עבודות הדוקטורט והצעות המחקר לדוקטורט מטעם חברת Mary Kay, לשנת 2021:

 

פרסי הצעות המחקר לדוקטורט לשנת 2021 מטעם חברת Mary Kay: פיינליסטים

 

הזוכה – לואו בואן, דוקטורנטית באוניברסיטת רוצ'סטר, ארצות הברית

סגנית ראשונה – אלקסנדרינה אטנסובה, דוקטורנטית, אוניברסיטת רויאל הולוואי בלונדון, בריטניה

סגנית שניה – ריילי קרוץ, דוקטורנטית באוניברסיטת טנסי, ארצות הברית

 

פרסי עבודות המחקר לדוקטורט לשנת 2021 מטעם חברת Mary Kay: פיינליסטים

 

הזוכה – ד"ר איירין נאם, אוניברסיטת מינסוטה, ארצות הברית

סגן ראשון – ד"ר קונסטנט פיטרס, אוניברסיטת טילבורג, הולנד

סגן שני – ד"ר ויקטור לימה, אוניברסיטת יורק, קנדה

 

"חברת Mary Kay מחויבת להעניק הזדמנויות להעצמה, לקידום קריירה ולהשכלה בכל העולם", כך אמרה שריל אדקינס-גרין, מנהלת השיווק הראשית בחברת Mary Kay בע"מ. "התמיכה באנשי מקצוע בתחום השיווק באמצעות פרסי האקדמיה למדעי השיווק לעבודות דוקטורט ולהצעות מחקר לדוקטורט מעלה את קרנם של יחידים בולטים ומאפשרת להם לקדם את הקריירות שלהם. תרומותיהם לתחום השיווק אדירות ולכבוד הוא לנו לתמוך בהם ובשאיפותיהם".

 

"מדי שנה, אנו מקבלים עשרות מועמדויות לפרסי עבודות הדוקטורט מטעם חברת Mary Kay מאנשי מקצוע בתחום השיווק, המבקשים לקדם את הקריירות שלהם ולקבל משוב מכריע בחשיבותו מעמיתיהם, על מנת לסייע בביסוס עבודת המחקר שלהם", אמרה ג'ולי מולארד, נשיאת האקדמיה למדעי השיווק. "למעלה משני עשורים, פרסי עבודות הדוקטורט מטעם חברת Mary Kay מעניקה הזדמנויות להבניה ולליטוש עבודות מחקר, לחיבור למנהיגים בתעשייה ולהגדלת ה"ניראות" בקרב עמיתים אקדמיים. כל ההזדמנויות הללו מכריעות ובעלות חשיבות עצומה לביסוס ולאימות עבודת המחקר ולפרסום הממצאים של כל אחד מהחוקרים בכתבי עת מהימנים".

 

לפרטים נוספים אודות פרסי עבודות המחקר של חברת Mary Kay מטעם האקדמיה למדעי השיווק, לחצו כאן.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-60 שנה כשלה שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום יותר טוב. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, ובשמים ולשיתוף פעולה עם ארגונים מרחבי העולם כדי ליצור השפעה חיובית. Mary Kay Global Design Studio היא סוכנות הקריאייטיב המשמשת כחממה יצירתית לשיתופי הפעולה והמיתוג של מרי קיי בתחום האופנה, העיצוב והשפעה, כדי לשנות את עיצוב המוצרים והאריזות ואת החדשנות הדיגיטלית הפונה לצרכן. לקבלת מידע נוסף: www.MaryKay.com.

 

אודות The Academy of Marketing Science

 

האקדמיה למדעי השיווק הינה ארגון בינלאומי אקדמי ומקצועי, ללא כוונות רווח. ארגון זה מקדיש את פעילותו לקידום סטנדרטים גבוהים ומצוינות ביצירת ובהפצת ידע בתחום השיווק ולקידום ושדרוג עבודת השיווק תוך מנהיגות בתחום השיווק ברחבי העולם. האקדמיה מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הנוגע למוסר ולעמיתנות (=קולגיאליות) תוך כדי העשייה לטובת חזון זה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.