header 2

יום חמישי, 1 ביולי 2021

DataConnect זמינה כעת באופן גלובלי בשש פלטפורמות דיגיטליות עיקריות

 

ציי מותגים מעורבים ניתנים לצפייה בפורטל יחיד לפי בחירה

 

ברלין והרסווינקל, גרמניה, מנהיים, גרמניה ובר רידג', אילינוי, 1 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

DataConnect, היוזמה הגלובלית לאפשור צפייה בציי מותגים מעורבים בפלטפורמה יחידה, זמינה כעת עם שורה מורחבת של שש פלטפורמות דיגיטליות עיקריות לפעילות חקלאית בכל רחבי העולם. Case IH, STEYR ו-New Holland מצטרפות ל-Deere, CLAAS ו-365FarmNet, פלטפורמת הניהול החקלאי האירופית, שהשיקה את התכונה לקראת סוף הסתיו האחרון.

 

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה במקור בשפה האנגלית כאן:  https://www.businesswire.com/news/home/20210701005365/en/DataConnect-Is-Now-Available-Globally-Across-Six-Major-Digital-Platforms

 

 

בכל פעילות חקלאית בה מבוצע שימוש במקצרות מספוא, קומביינים או טרקטורים בעלי הנעה עצמית המיוצרים על ידי המותגים המשתתפים, ניתן כעת לצפות בכל בפלטפורמה אחת מבין המשתתפות. קודם לכן, צפייה במידע כזה דרשה ניהול מספר פורטלים נוספים, אחד עבור כל חברה מעורבת.

 

עם הגישה החדשה הזו, הלקוחות יכולים כעת לעקוב אחר חמישה משתני מכונה שונים ברשימת המכונות שלהם:

 

·        המיקום הנוכחי של המכונה

·        מיקומים היסטוריים של המכונה

·        רמת הדלק במיכל

·        סטטוס המכונה בשדה

·        מהירות המכונה

כל בעל/מפעיל חווה שרוצה להשתמש באפשרות הזו צריך לספק לעצמו את ההרשאה לצפות בכל הציוד בפלטפורמה שבה הכי נוח לו להשתמש. לאחר החיבור, המכונות של היצרניות האחרות יופיעו באופן אוטומטי בפורטל הזה. כלי הרכב אף יוצגו עם צלמיות בצבעי המותג המיוחסים.

 

DataConnect פועלת ללא רכיבי חומרה ותוכנה נוספים, ומבטיחה טיפול מאובטח בנתונים. הפתרון מתייחס אל מאות אלפי מכונות שכבר מחוברות.

 

התוספת של CNH Industrial אומרת שלמשתמשים ב-AFS Connect, פלטפורמת הטלמטיקה של Case IH, MyPLM Connect של New Holland, ו-S-Tech של STEYR, תהיה כעת אפשרות להעברת נתונים מענן לענן עם הפורטלים John Deere Operations Center ו-CLAAS TELEMATICS או 365FarmNet.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.