header 2

יום חמישי, 8 ביולי 2021

Hatch גייסה מיליון דולר קנדי עבור COVAX ו-UNICEF

 

מיסיסאוגה, קנדה, 6 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

עובדי Hatch שיתפו פעולה בקמפיין בן שמונה שבועות לגיוס כספים לתמיכה ב-COVAX, וסייעו לארגון להתקדם לעבר מטרתו להשגת וחלוקת  2 מיליארד מנות של חיסוני קורונה ברחבי העולם. באמצעות התרומות הנדיבות של העובדים ותרומה בסכום זהה של החברה, גויסו מיליון דולר קנדיים!

 

COVAX מובלת במשותף על ידי Gavi, הקואליציה לחדשנות בהיערכות למגפות (CEPI) וארגון הבריאות העולמי, לצד השותף המרכזי באספקה, UNICEF. מטרתו להאיץ את הפיתוח והייצור של חיסוני קורונה, ולהבטיח גישה הוגנת ושוויונית לכל מדינה בעולם.

 

למרבה הצער, למדינות רבות אין את היכולת לשמר את תהליך החיסון או אפילו להתחיל בו. ברור שהמגפה לא תסתיים באמת עד שלכל המדינות תהיה גישה הוגנת לחיסונים. יוניצף עובד עם יצרנים ושותפים על רכש ואספקה של מנות חיסון, כמו גם הובלה, לוגיסטיקה ואחסון למדינות ברחבי העולם. עם תרומתה של האץ', יוניצף תוכל לחסן באופן מלא (שתי מנות) יותר מ-187,000 אנשים ברחבי העולם.

 

"בכדי לסיים את המגפה הזו, אנחנו צריכים לחשוב באופן גלובלי ולפעול באופן מקומי על מנת לחולל שינוי מעבר למשפחות שלנו ולחברה שלנו – זה הבסיס לשינוי חיובי אמיתי ברחבי העולם. כחברה גלובלית, אנו מעסיקים אנשים מצוינים שגורמים לשינוי בכל יום בקהילות שלהם, עם הלקוחות שלנו, ואחד עם השני. יחד, ראינו את הצורך ההכרחי לתמוך בקמפיין בריאות ההמונים הגדול בעולם על מנת לעצור את נגיף הקורונה ולהתקדם לעתיד טוב יותר", שיתף ג'ון ביאנקיני, יו"ר ומנכ"ל האץ'.

 

"בשם יוניצף, אני רוצה להודות להאץ' על תמיכתה בהבטחת אספקה נרחבת ושוויונית של חיסוני הקורונה. הם התגייסו לסייע ליוניצף במאמציה לספק את מסע החיסונים הגדול ביותר בהיסטוריה. אנו מודים לעובדי האץ' על תרומתם ולהאץ' על הגדלת תרומה באמצעות השוואת כל דולר שגויס", שיתף דיוויד מורלי, נשיא ומנכ"ל יוניצף קנדה.

 

האץ' מחויבת לבצע את חלקה על מנת לתמוך במאמצים לסיום מגפת הקורונה. האץ' גם מימנה לאחרונה את תנועת "זה הסיכוי שלנו", קונסורציום של ארגונים עממיים, עסקים קנדיים, עמותות, אנשי מקצוע בתחום הבריאות, מנהיגי קהילה ומשפיענים, המתמקדים בחינוך ובמתן השראה לקנדים, כך שההססנות כלפי החיסונים מוחלפת בתחושת בטחון.

 

למידע נוסף על האופן שבו האץ' ממשיכה להגיב למגפת הקורונה, בקרו במרכז המידע שלנו לקורונה.

 

למידע נוסף על קמפיין UNICEF COVAX לחצו כאן. 

 

 

אודות Hatch

 

לא משנה מה הלקוחות שלנו רואים בעיני רוחם, הצוותים המקצועיים שלנו יכולים לעצב ולבנות את זה. עם למעלה מששה עשורים של ניסיון עסקי וטכני במגזרי הכרייה, האנרגיה והתשתיות, אנו מכירים את העסק שלך ומבינים שהאתגרים שלך משתנים במהירות. אנו מגיבים במהירות באמצעות פתרונות חכמים יותר, יעילים וחדשניים יותר. אנו מסתמכים על 9,500 העובדים שלנו וניסיון ביותר מ-150 מדינות על מנת לאתגר את הסטטוס קוו וליצור שינוי חיובי עבור לקוחותינו, עובדינו והקהילות שאנו משרתים.

 

למידע נוסף בקרו באתר www.hatch.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.