header 2

יום שלישי, 20 ביולי 2021

Madison Realty Capital השלימה מתן הלוואה בסך 105 מיליון דולר שתשמש לרכישת ושיפוץ מלון ארבע העונות במיקום מרכזי במיאמי

 

ניו יורק, 19 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Madison Realty Capital, חברה להשקעות פרטיות בנדל"ן משולבת במלואה שמתמקדת באסטרטגיות השקעה בחוב ובהון עצמי, הודיעה היום כי העניקה הלוואה בסך 105 מיליון דולר ל-Fort Partners לטובת רכישה ושיפוץ של מלון ארבע העונות מיאמי, הממוקם בשדרת בריקל 1435 שבבריקל, פלורידה. מקור ההלוואה הוא ב"אסטרטגיית ההכנסה" של מדיסון, המציעה הלוואות למימון תהליכים ללקוחות מוסדיים. בשנת 2019 סיפקה מדיסון הלוואה בסך 210 מיליון דולר ל- Fort Partners לצורך בניית מלון ארבע העונות ומגורים לפרטיים בפורט לודרדייל.

"אנו שמחים להמשיך את עבודתנו עם פורט פרטנרס, המפתח הטוב מסוגו עם רקורד חזק בדרום פלורידה, ולספק פתרון מימון מותאם אישית בזמן המתאים לפרויקט מרגש זה", אמר ג'וש זגן, מנהל ומייסד שותף של מדיסון ריאלטי קפיטל. "פורט פרטנרס, בשיתוף פעולה הדוק עם ארבע העונות, הציגו תוכנית חזקה שתהפוך את הנכס למודרני, המתמקדת בשיפור תצורות החדרים, סיפון הבריכה והלובי, ותשדרג את אפשרויות ההסעדה באמצעות שותפות עם שפים ומסעדנים ידועיםבנוסף, בריקל היא שכונה אטרקטיבית ומבוססת במיאמי, המשרתת הן תיירים והן לקוחות עסקיים, תודות לסמיכותה לסאות' ביץ'. אנו מצפים לתמוך בפורט פרטנרס גם בעתיד".

 

"זו ההלוואה השנייה בסדר גודל שכזה שאנו נוטלים ממדיסון ריאלטי קפיטל, ושוב הם סיפקו את מה שנדרש במהירות, ושידרו ודאות בביצוע. מדיסון הציעה תעריף תחרותי מאוד עם מבנה גמיש שיאפשר לנו ליישם ביעילות את תוכנית השיפוץ והמיקום מחדש שלנו לנכס אסטרטגי זה", אמר מייקל קונגהן, שותף בפורט פרטנרס בע"מ.

 

המלון בן 221 החדרים הוא חלק ממגדל לעירוב שימושים בן 70 קומות, הכולל שטחי משרדים ברמה A, בתי מגורים משותפים, מועדון הבריאות Equinox, שטחי מסחר וחניון מקורהמילניום פרטנרס פיתחה את הנכס בשנת 2003 והנדל אדריכלים הובילה את התכנון. הרכישה מהווה את הנכס הרביעי של ארבע העונות בפורטפוליו של פורט פרטנרס בפלורידה, לצד מלונות הממוקמים ב-Surfside, פורט לודרדייל ופאלם ביץ'.

 

הדירקטור המנהל ב-JLL, ג'ים דוקרטי, הדירקטור הבכיר קווין דייוויס, והדירקטור המנהל מארק פישר יצגו את פורט פרטנרס בעסקה.

 

אודות Madison Realty Capital

 

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדל"ן המנהלת נכסים בהיקף כולל של כ-6 מיליארד דולר בשם בסיס משקיעים גלובלי. מאז 2004 השלימה Madison Realty Capital  עסקאות בהיקף של יותר מ-15 מיליארד דולר בארה"ב, המספקות ללווים בעלי מוניטין פתרונות מימון גמישים ומותאמים אישית, יכולות חיתום חזקות וודאות ביצוע. המשרד, שבסיסו בניו יורק, עם משרדים בלוס אנג'לס ובמיאמי, מעסיק יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדל"ן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדל"ן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.

 

למידע נוסף, עקבו אחרינו בלינקדין או בקרו באתר www.madisonrealtycapital.com.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.