header 2

יום ראשון, 11 ביולי 2021

Expereo רוכשת את Brodynt, ספקית גישה גלובלית לאינטרנט מנוהל

 

אמסטרדם, 8 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Expereo, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות אינטרנט, SD-WAN, SASE וגישה לענן במודל מנוהל, מודיעה כי הסכימה לרכוש את Brodynt, ספקית גלובלית של שירותי אינטרנט מנוהלים. רכישה זו מחזקת עוד יותר את מעמדה של Expereo באספקת שירותי אינטרנט ו-SD-WAN גלובליים מנוהלים לבסיס הלקוחות הארגוני הגלובלי שלה, וקהילת השותפים של ספקי השירותים.

חדשות אלה מגיעות בעקבות הרכישות של GlobalInternet, Comsave ו-Videns IT Services, ספקיות מובילות של שירותי SD-WAN ו-SASE מנוהלים, בסוף השנה שעברה ומוקדם יותר השנה. רכישות אלה מחזקות את מעמדה של אקספראו בהובלת המעבר הגלובלי אל רשתות המוגדרות על ידי תוכנה (Software-defined) ומבוססות אינטרנט. בתמיכתם המלאה של המשקיע המרכזי שלה, Vitruvian Partners, ומשקיע המיעוט, Apax Partners SAS, אקספראו מתכוונת להמשיך באסטרטגיית הרכישה שלה.

ארגונים גלובליים מאיצים את טרנספורמציות הרשת שלהם בעקבות הופעת מגפת הקורונה. בעקבות העומס שנחווה בתחילה והמרוץ להתאמת הרשתות הגלובליות שלהם לצרכי העבודה מרחוק, קישוריות ארגונית גלובלית עוברת כעת במהירות לפתרונות מוגדרי תוכנה ומבוססי אינטרנט, כולל באמצעות אימוץ מואץ של יישומי ענן. העומק והמגוון של המומחיות של אקספראו באספקת קישוריות וניהול רשתות מוגדרות תוכנה ומבוססות אינטרנט וגישה לענן, מאפשרת לארגון הפועל ברחבי העולם לעשות זאת בקלות, על בסיס אמון ובהסתמך על אבטחה.

"Expereo מביאה תפוצה גלובלית נוספת, פלטפורמת משתמשים ותפעול דיגיטלית מובילה, וחוויית SD-WAN ו- SASE משלימה, שלקוחותינו ושותפינו ירוויחו ממנה מאוד", אומר מרקוס מוניוז, מנכ"ל משותף של ברודינט. "בנינו בסיס לקוחות ושותפים נהדר, כמו גם צוות מעולה התומך בהם", מוסיף מארק מתאו, מנכ"ל משותף של ברודינט. "אני נרגש לראות את זה משולב באקספראו, וכך מתאפשרת התרחבות מהירה יותר והוספת יכולות נרחבות יותר ככל שהשוק משתנה במהירות רבה יותר, באמצעות שירותי אינטרנט שכעת הם בליבת הרשתות לקישוריות ארגונית גלובלית; אקספראו מביאה את היכולת לבצע זאת בקנה מידה גדול יותר, וביעילות."

"זה הכל עניין של יכולת התרחבות ואספקת חוויית לקוח ברמה עולמית", אומר ארווין פוולס, מנכ"ל אקספראו. "בעבר, היכולת שלנו ליצור, לנהל ולשפר ביעילות ביצועים של כל סוג של שירות רשת מבוסס אינטרנט בכל מקום בעולם, השלימה את טכנולוגיית הרשתות הרחבות המסורתית. כעת אנו מחליפים ביעילות פתרונות כאלה מדור קודם. כיסוי שכבת הענן שלנו וממשק הלקוחות הדיגיטליים שלנו לוקחים פתרון גלובלי מבוסס אינטרנט לשלב הבא מבחינת ביצועים וניסיון – אנו נרגשים להביא זאת ללקוחות ולשותפים של ברודינט".

אודות Expereo

אקספראו היא הספקית המובילה של פתרונות רשת מנוהלים, כולל קישוריות אינטרנט גלובלית, SD-WAN, SASE ושירותי גישה לענן. אקספראו היא השותפה המהימנה של 30% מחברות Fortune 500, מפעילה נקודות קישוריות ארגוניים וממשלתיים ברחבי העולם, ומסייעת לשפר את הפרודוקטיביות של כל עסק באמצעות ביצועי אינטרנט גמישים ואופטימליים.

Vitruvian Partners היא חברת השקעות בחברות צומחות ורכישות בינלאומיות, שבסיסה בלונדון ולה משרדים ברחבי לונדון, שטוקהולם, מינכן, לוקסמבורג, סן פרנסיסקו ושנגחאי, אשר רכשה את רוב אחזקותיה באקספראו בתחילת 2021. Apax Partners SAS, חברת השקעות פרטית אירופית מובילה שבסיסה בפריז, מחזיקה בנתח מיעוט לצד ויטרוביאן. ל- Apax Partners SAS  שבסיסה בפריז ול- Apax Partners LLPשבסיסה בלונדון יש היסטוריה משותפת, אך הן חברות השקעה פרטיות נפרדות ועצמאיות.

Twitter | LinkedIn

אודות Brodynt

ברודינט Brodynt מספקת שירותי אינטרנט ו-SD-WAN גלובליים מנוהלים ללקוחות ארגוניים גלובליים ולספקי שירותים, כגון ספקי שירותי אינטרנט, ספקים ואינטגרטורים של מערכות. היא נוסדה בשנת 2012 ומחזיקה מטה בברצלונה, ספרד ומשרדים באוסטין, טקסס, ואמסטרדם, הולנד.

Twitter  | LinkedIn

Q Advisors הוא בוטיק בנקאות השקעות תקשורת, מדיה וטכנולוגיה גלובלי, ששימש כיועץ פיננסי בלעדי לברודינט בהקשר לעסקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.