header 2

יום שלישי, 20 ביולי 2021

CRN הכתירה את Perimeter 81, ספקית חדשנית של SASE & Zero Trust, לספק המבטיח של 2021

 

הרשימה השנתית מציינת ספקי טכנולוגיה חדשים וחדשים בגין מחויבותם המוכחת לחדשנות ולצמיחה עסקית בערוץ ה-IT

 

תל אביב, 19 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Perimeter 81, מובילה חדשנית בתחום ה- SASE (Secure Access Service Edge) וגישה לרשת במודל Zero Trust כשירות, הודיעה היום כי CRN,  מותג של The Channel Company, בחרה בו כספק מבטיח לשנת 2021 בקטגוריית האבטחה. רשימה שנתית זו מציינת ספקי טכנולוגיה חדשים ומבטיחים שנוסדו לפני פחות משש שנים. CRN ביססה את הבחירה ב-Perimeter 81 על פתרונות התוכנה-כשירות החדשניים שלה לרשת במודל Zero Trust ועל צמיחה של 300%  בעסקי הערוצים של החברה בשנים 2020-2021.

 

"אלו זמנים מלהיבים ב-Perimeter 81, כאשר החברה שלנו, ובמיוחד הערוץ שלנו, חווים צמיחה גדולה במיוחד", אומר בוב קילברייד, סמנכ"ל מכירות ערוצים בהיקף 81. "הגל האחרון של חדירות לבסיסי נתונים ותוכנות כופר הוכיח כי גישה מאובטחת הינה דרישת חובה עבור עסקים מכל הסוגים והגדלים. הפתרון מבוסס-הענן Zero Trust Network Access שלנו נמכר בקלות לשותפי הערוץ שלנו. יש צורך ברור בשוק, והממשק האינטואיטיבי והאלגנטי שלנו מאפשר לשותפים שלנו לפרוס רשת מאובטחת עבור הלקוחות שלהם בתוך דקות. יתר על כן, הפלטפורמה מרובת המשתמשים שלנו ותוכנית השותפים שלנו מאפשרות ל-MSP להציע את Perimeter 81 כשירות, ובכך לייצר הכנסות חוזרות ונשנות".

 

"אנו שמחים שנבחרנו לספק מבטיח של CRN לשנת 2021 בתחום האבטחה", אמר עמית ברקת, מנכ"ל ומייסד שותף של Perimeter 81. "פרס זה מכיר בהצלחתם של צוותי הפיתוח שלנו לספק מסגרת SASE הוליסטית המשתנה במהירות, תוך אספקת הדרגות הגבוהות ביותר של אבטחת סייבר, ומעניקה לחברות את היכולת לאמץ את סביבת העבודה ההיברידית עם גישה מאובטחת הן לענן והן למשאבים מקומיים".

 

Perimeter 81 משפר את ניראות הרשת ומספק תחילת עבודה חלקה ואינטגרציה מלאה עם AWS, Azure, Google Cloud, Splunk וספקי ענן גדולים אחרים. מאז הקמתה בשנת 2018, Perimeter 81 עוטרה בפרסים רבים אחרים, ביניהם Technology Fast 500 של Deloitte, הכתרה כ-Cool Vendor מטעם גרטנר, ה-Top 100 של Red Herring ועוד.

 

"רשימת הספקים המבטיחים של CRN 2021 מציינת ספקי טכנולוגיה שחושבים קדימה ומגדירים מחדש את ההצלחה של ערוצי IT, באמצעות התמקדות במוצרים חדשניים המסייעים ללקוחות להתגבר על דרישות ה- IT המורכבות והמשתנות ללא הרף", אמר בליין רדון, מנכ"ל The Channel Company. "ספקי פתרונות המחפשים את הטכנולוגיות החדשניות העדכניות ביותר יכולים להיות לבטוח ברשימת הספקים המבטיחים כמקור מהימן".

 

רשימת הספקים המבטיחים של CRN 2021 תופיע בגיליון אוגוסט 2021 של מגזין CRN ובאינטרנט ב- www.CRN.com/EmergingVendors.

 

למידע נוסף על תוכנית השותפים של Perimeter 81 ועל היתרונות הגלומים בשותפות שכזו בקרו ב-www.perimeter81.com/partners .

 

אודות Perimeter 81

 

Perimeter 81 מפשטת את אבטחת הסייבר ואת הגישה לרשת מאובטחת עבור כוח העבודה ההיברידי שלאחר הקורונה באמצעות הפיכת טכנולוגיות אבטחת רשת מיושנות, מורכבות ומבוססות חומרה לפלטפורמת  Secure Access Service Edge  (SASE) יחידה, קלה לשימוש ומבוססת ענן. החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי שני בוגרי יחידת העילית של המודיעין בצה"ל, המנכ"ל עמית ברקת וסמנכ"ל הכספים שגיא גידלי, וממוקמת בתל אביב, לבה של אומת הסטארט-אפ. לקוחותינו כוללים חברות מגודל SMB ועד לחברות Fortune 500, ומובילים בתעשייה במגוון רחב של מגזרים. השותפים שלנו הם בין האינטגרטורים המובילים בעולם, ספקי שירות מנוהלים ומשווקי ערוצים. באוגוסט 2020 גייסה החברה סבב B בהיקף של 40 מיליון דולר במטרה להמשיך לפשט ולהפוך למודרני יותר את האופן שבו עסקים צורכים סייבר ואבטחת רשתwww.perimeter81.com

 

אודות The Channel Company

 

The Channel Company מאפשרת ביצועים פורצי דרך של ערוצי IT באמצעות המדיה הדומיננטית שלנו, אירועים מרתקים, ייעוץ וחינוך מומחים ושירותי שיווק ופלטפורמות חדשניים. כזרז של הערוץ, אנו מחברים ומעצימים ספקי טכנולוגיה, ספקי פתרונות ומשתמשי קצה. עם יותר מ-30 שנות ניסיון ללא תחרות אמיתית, אנו שואבים מהידע העמוק שלנו על מנת לחזות פתרונות חדשים וחדשניים לאתגרים המתפתחים ללא הרף בשוק הטכנולוגיהwww.thechannelco.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.