header 2

יום רביעי, 21 ביולי 2021

חברת Blue California ממסחרת ניקוטמיד מונונוקלאוטייד (NMN) כדי לתמוך באריכות חיים ללא בעיות בריאות

 

אופציה משתלמת יותר זמינה כעת ליצרני תוספי תזונה, מזון פונקציונלי ומשקאות

רנצ'ו סנטה מרגריטה, 20 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

חברתBlue California , תשתף פעולה עםConagen  חברת הביו-טכנולוגיה החדשנית במסצ'וסטס, ותכריז על מסחור ניקוטנמיד מונונוקלאוטייד (NMN) טהור ביותר ומיוצר בתסיסה, אשר מושך את תשומת הלב של צרכנים בעלי מודעות לבריאות, אשר מעוניינים לקדם אנרגיות ואריכות ימים.

 

בקרב צרכנים המודעים לבריאות, מתעוררת השאיפה להתבגר בבריאות ולקדם אריכות ימים. "צרכנים בוחנים מחדש את השגרה התזונתית שלהם, על מנת לפנות מקום לרכיבים אשר יכולים לתרום להארכת תקופת חיים ללא בעיות בריאות", אמרה הסמנכ"לית המדעית בחברתBlue California, ד"ר פריסיליה סמואל.

 

תוספי NMN מאוד מבוקשים לצורך יישומים התורמים להתבגרות בריאה, לרבות בריאות המוח, חיוניות, בריאות הלב, בריאות מטבולית ואפילו קוסמטיקה. ואולם, רכיבי NMN המשמשים כעת במוצרים הקיימים בשוק מיוצרים ברובם באמצעות סינתזה כימית.

 

אמנם צרכנים בוחנים תוספי תזונה בהקשר של גישה הוליסטית לבריאות, אך הם גם דורשים שהתוספים שהם נוטלים יהיו נקיים, ושומרים מרחק מרכיבים סינתטיים. מוצר NMN של חברת Blue California, המיוצר בתסיסה, פותח הזדמנויות חדשות ליצרנים לבחון את בריאות הצרכנים בראיה יותר הוליסטית, תוך נקיטת עמדה הקרובה יותר לטבע.

 

הוצע אבטיפוס של NMN כדרך להתמודדות אפשרית עם הידרדרות הקשורה לגיל, ולהארכת פרק הזמן בו אדם חי ללא בעיות בריאות.

 

"תהליך התסיסה שלנו, כתרומה, נמצא בעמדה הנכונה להפקת תועלת מההכרה ההולכת וגוברת ב-NMN כרכיב חשוב בתחום המזון והתוספים", אמרה סמואל. "NMN היא מולקולה ידועה ומוכרת בקהילת המחקר בנושא אריכות ימים. גם מתוך המחקרים החדשים משתמעים יישומים פוטנציאליים לטובת בריאות מערכת החיסון, כמו גם לטובת תזונת ספורטאים".

 

דייויד סינקלייר, פרופסור בהרווארד, מנהיג מוכר היטב בתחום מחקר ההתבגרות תומך ב-NMN לשיפור בריאות האוכלוסייה המתבגרת. "NMN הוא המשך הגיוני לקו "הרכיבים מאריכי החיים" שלנו, אשר כולל ארגותיאונאין ופירולוקווינולין קווינון. כל המולקולות האלו מיוצרות בתהליכי תסיסה הבלעדיים לנו, אשר מאפשרים ללקוחותינו להעניק שירות טוב יותר לצרכנים אשר עשויים להירתע מרכיבים המיוצרים בתהליכים כימיים," אמרה הסמנכ"ל לענייני חדשנות ד"ר קייסי ליפמאייר. "בזכות הדרך בה אנו מייצרים אותו ,NMN של Conagen מאופיין בטוהר ובאיכות הגבוהים ביותר. הוא גם מאוד משתלם ועולה בקנה אחד עם מגמת המותגים הנקיים. כל אלה מומחשים על ידי החוזקות שלנו כשותפים אסטרטגיים לחברת Blue California."

 

ככל שמתקדמת החדשנות בתחום תוספות התזונה, כך ישנה גם צמיחה בכל הנוגע להשקת תוספי ויטמינים ומינרלים בעולם (VMS) מינטל דיווחה על צמיחה של 67% בהשקת תוספי ויטמינים ומינרלים בתקופה שבין אפריל 2020- מרץ 2021. זאת, לעומת אפריל 2016-מרץ 2017, אז ארצות הברית הייתה המובילה בשוק תוספי הוויטמינים והמינרלים.

אודות Blue California

חברת Blue California הינה חברת טכנולוגיה משולבת, המספקת פתרונות בדמות רכיבים חדשניים לשותפים ברחבי העולם. עם הצלחה של מעל 20 שנה, הרכיבים שלנו משמשים כמוצרים וכיישומים מסחריים בתעשיות התזונה, הטיפול האישי, ההתבגרות הבריאה והבריאות, כמו גם בתעשיות המזון והמשקאות הפונקציונליים והיופי.

 www.bluecal-ingredients.com

אודות Conagen

Conagen הופכת את הבלתי אפשרי לאפשרי. המדענים והמהנדסים שלנו משתמשים בכלי הביולוגיה המלאכותית החדשניים ביותר כדי לפתח מולקולות בנות קיימא על בסיס טבעי המיוצרות באופן ביולוגי למוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר שקיימים. אנו מתמקדים בייצור ביולוגי של מרכיבים בעלי ערך גבוה לתעשיות המזון, התזונה, הטעמים וניחוחות,  התרופות והחומרים מתחדשים. למידע נוסף, בקרו באתר . www.conagen.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.