header 2

יום רביעי, 7 ביולי 2021

Sophi.io מבית ה-Globe and Mail זכתה בפרס המדיה הדיגיטלית הצפון אמריקנית של WAN-IFRA

 

טורונטו, 6 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Sophi.io, ערכת כלי המיכון, המיטוב והחיזוי מבוססי בינה מלאכותית של גלוב אנד מייל (Globe and Mail), הוכרזה לזוכה בפרס ה- North American Digital Mediaלשנת 2021 של ה-WAN-IFRA בקטגוריית "אסטרטגיית התוכן בתשלום הטובה ביותר". זוהי הזכיה הרביעית של סופי בחודש האחרון.

 

פרסי המדיה הדיגיטלית לצפון אמריקה מציינים את ספקי החדשות אשר ביצעו בשנה האחרונה פרוייקטים דיגיטליים שהניבו תוצרים ייחודיים, מקוריים ובחזית הטכנולוגיה.

 

"באמצעות השימוש בטכנולוגיה [של חומת תשלום דינמית], ה-Globe and Mail באמת מבין את ההתנהגות של הקוראים שלו, ובכך מסוגל לייצר שיטות עבודה מהטובות בסוגן בתחום הפרסום והתוכן בתשלום, תוך כיוונון חכם של האסטרטגיה העסקית שלו", הכריז ה-WAN-IFRA בעת שהודיע על החלטתו.

 

פיליפ קרוליי, מנכ"ל ומו"ל ה-Globe and Mail, אמר: "זכיה בפרס המדיה הדיגיטלית לצפון אמריקה זו השנה השניה ברציפות מוכיחה את היכולת של סופי להראות לתעשיית ההוצאה לאור כיצד נראה העתיד. אנחנו גאים בכך שהצלחנו להביא כלים מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה לארגונים ברחבי העולם".

 

סופי פותחה בידי ה-Globe and Mail במטרה לסייע לחדר החדשות לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות חשובות. מדובר בערכה של כלים בהם Sophi Automation ו-Sophi for Paywalls, כמו גם Sophi Analytics, שהינה מערכת תומכת החלטות לחדר החדשות.

 

סופי היא פלטפורמת בינה מלאכותית המסייעת למוציאים לאור לזהות את התוכן בעל הערך הרב ביותר שלהם. היא מכילה יכולות חיזוי בעלות עוצמה – Sophi Dynamic Paywall, המשתמש בעיבוד שפה טבעי, הינו מנוע חומת תשלום מותאם אישית דינמי לחלוטין, הפועל בזמן אמיתי, המנתח הן את התוכן והן את התנהגות המשתמש, על מנת להחליט מתי לבקש מהמשתמש תשלום או כתובת דואר אלקטרוני, ומתי להניח לו לנפשו.

 

כזוכה בתואר בצפון אמריקה, סופי מועמדת כעת ב-WAN-IFRA World Digital Media Awards, שם יתחרו הזוכים מצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אסיה, אירופה, אפריקה, הודו והמזרח התיכון.

 

אודות Sophi.io

 

Sophi.io (https://www.sophi.io) היא ערכת כלי מיטוב וחיזוי מבוססת בינה מלאכותית העוזרת למוציאים לאור לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיקות חשובות. הפתרונות כוללים את Sophi Site Automation, Sophi for Paywalls ו-Sophi Analytics, מערכת תומכת החלטות עבור מפיצי תכנים. סופי תוכננה לשפר את המדדים החשובים ביותר בעסק שלכם, כמו שימור ורכישת לקוחות, יצירת מעורבות, הגבה להתרחשויות אחרונות, וכן קביעת תדירות ונפחים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.