header 2

יום ראשון, 18 ביולי 2021

טופאן מריל ממנה נשיאה חדשה

 

ג'ואן קרן מחליפה את ג'פרי ריבק כנשיאת טופאן מריל; מתכננת להפוך את החברה לספקית הפתרונות המובילה בתעשייה, תודות לטכנולוגיה המבוססת על ידע ומומחיות

 

ניו יורק , 16 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Toppan Merrill, חברה-בת של  Toppan Leefung Pte. Ltd., וחלק מפעילות Toppan Inc., קבוצת הדפוס המובילה בעולם, הכריזה על ג'ואן קרן כנשיא החברה.

 

ג'פרי ריבק, שכיהן כנשיא מאז 2012, פרש לגמלאות. ריבק יימשיך לכהן כחלק ממועצת המנהלים של טופאן מריל.

 

"ג'ואן קרן היא יזמית אנרגטית ומנהיגה עסקית בינלאומית. יש לה את המומחיות והתשוקה להוביל משימתה של טופאן מריל "להרחיב את האפשרי" באמצעות טכנולוגיה המבוססת על מומחיות עבור לקוחותינו", אמר ריבק.

 

קרן חשה כי מדובר בהזדמנות אדירה להמשיך את המומנטום של המורשת בת יותר מחמישים השנים של טופאן מריל, לאספקת פתרונות מובילים ומונחי טכנולוגיה במטרה לתקשר בצורה יעילה יותר ומדויקת יותר תוכן שהינו קריטי עבור המשימה.

 

"הדבר החשוב ביותר הוא שטופאן מריל תשאף לעלות על ציפיות הלקוחות שלנו, ולסייע להם להשיג את מטרותיהם. החזון שלי הוא לשמר מותג גלובלי באמצעות אספקת חדשנות טכנולוגית הצופה את העתיד, בשילוב המומחיות שלנו, הידועה בתעשייה", אמרה קרן.

 

קרן, שתקבל על עצמה את תפקיד הנשיאה באופן מידי, החלה את תפקידה בטופאן מריל לפני יותר מ-20 שנה, ועד לאחרונה כיהנה כסמנכ"לית הכספים בחברה. טופאן מריל מתכננת לגייס סמנכ"ל כספים חדש שיחליף את קרן.

 

אודות Toppan Merrill

 

טופאן מריל - Toppan Merrill, המובילה בפתרונות הדפסה ותקשורת פיננסיים, היא חלק מטופאן בע"מ, מובילה עולמית מגוונת בפתרונות להדפסה, תקשורת, אבטחה, אריזה, חומרי תפאורה, אלקטרוניקה וטרנספורמציה דיגיטלית שבסיסה בטוקיו, עם מכירות שנתיות של כ-14 מיליארד דולר. טופאן מריל הייתה חלוצה ושותפה שניתן לבטוח בה עבור הקהילות הפיננסיות, המשפטיות והתאגידיות במשך חמישה עשורים, והיא מספקת פתרונות מאובטחים וחדשניים לדרישות תוכן ותקשורת מורכבות. באמצעות שותפויות פרואקטיביות, מומחיות שאין דומה לה, חדשנות מתמדת ושירות ללא תחרות, טופאן מריל מספקת חוויה נטולת מאמץ לטובת שינוע תוכן קריטי לתהליכים הקשורים בעסקאות בשוק ההון, דיווח פיננסי והגשת מסמכי שקיפות רגולטוריים, ופתרונות שיווק ותקשורת לתעשיות מוסדרות ושאינן מוסדרות רגולטורית.

 

עם מומחיות גלובלית בשוקי ההון המרכזיים, טופאן מריל מספקת שירות ללא תחרות ברחבי העולם.

 

למידע נוסף www.toppanmerrill.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.