header 2

יום שלישי, 20 ביולי 2021

קופנס מספקת לראשונה אבטחת דואר אלקטרוני מבוססת ענן עבור Microsoft 365 ו-Google Workspace עם פריסה שנמשכת פחות מדקה אחת בלבד

 Cofense Protect MSP הוא פתרון אחוד הכורך יחדיו הגנת בינה מלאכותית מבוססת ענן כנגד התקפות דואר אלקטרוני יחד עם הכשרת עובדים באמצעות הדמיית האיומים PhishMe

 

ליסבורג, וירג'יניה, 19 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Cofense (קופנס), הספקית המובילה של פתרונות לזיהוי ותגובה להתקפות דיוג, משיקה את Cofense Protect MSP, פתרון הגנה נגד דיוג שתוכנן עבור ספקיות שירות מנוהל במטרה להגן על עסקים קטנים ובינוניים כנגד התקפות דיוק. בעת ש-96% מהתקפות הסייבר מתחילות בדיוג, ועם למעלה מ-1.5 מיליון אתרי דיוג שמוקמים בכל חודש, ספקיות שירותים מנוהלים זקוקות לפתרון שקל לפרוס, שאינו דורש תחזוקה שוטפת, שמציע אפשרות לחיוב חודשי, עם ממשק יחיד להכשרה ולטכנולוגיית ההגנה, המתוכנן לתפקודיות מרובת מופעים - וקוראים לו Cofense Protect MSP.

Cofense Protect MSP מחבר ראייה ממוחשבת (Computer Vision - תחום בבינה מלאכותית), המדמה את הדרך בה אנשים רואים, עם הדמיית ההכשרה המציאותית Cofense PhishMe. בשנה האחרונה לבדה טכנולוגיית הראייה הממוחשבת שלנו סרקה יותר מ-180 מיליון הודעות דואר אלקטרוני ויותר מ-545 מיליון כתובות אינטרנט, כשהיא מציעה מודיעין איומים בזמן אמת לגבי מה שעבר את שערי הדואר האלקטרוני המאובטחים (SEG), ותוך נטרול אותם איומים. Cofense PhishMe, הטכנולוגיה להדמיית התקפות דיוג בה משתמשים רבע מהחברות המופיעות ברשימת Fortune 1000, בנויה אל תוך אותו ממשק משתמש כדי לאפשר לשותפות ספקיות השירותים המנוהלים של Cofense לבצע הדמיות לגבי האיומים האחרונים שידוע שחצו את שערי הגנת הדואר האלקטרוני, ולהעצים את העובדים שלהם כך שיגיבו בגמישות רבה יותר.

"אנו יודעים ששערי הדואר האלקטרוני המאובטחים הנוכחיים, הבנויים על ארכיטקטורות מדור קודם, ממשיכים לפספס התקפות יודע מדי יום. הם יקרים ואינם בנויים לפריסה קלה בסביבות ענן. אנו יכולים לעזור לספקיות שירותים מנוהלים להפחית את מספר הפתרונות של ספקי אבטחת דואר אלקטרוני עבור לקוחותיהם, תוך הפחתת סיכון ועלות. MSF של Cofense Protect הוא פתרון שנבנה עבור ספקיות שירותים מנוהלים, והוא כבר מגן על מאות מלקוחותיהן בגדלים שונים, כולם מופעלים בלחיצה אחת ותוך פחות מדקה", אמר רוהיט בילאני, מייסד ומנכ"ל Cofense. "ועל ידי שילוב מודיעין מלמעלה מ-30 מיליון לקוחותCofense  ברחבי העולם המדווחים על דיוג אל לולאת המשוב התמידית, כל מוצרי האיתור והתגובה לדוג של Cofense  ממשיכים להיות חכמים ומהירים יותר. הדובדבן שבקצפת, הוא שההיצע כולל גם את פתרון ההדרכה והמודעות המוביל בתעשייה".

לפי גרטנר, "שיטות וטכניקות בינה מלאכותית משולבים במוצרים בפלחים רבים של שוק האבטחה, כך שבסך הכול לטכנולוגיה זו תהיה את ההשפעה הגדולה ביותר על פיתוח איתור התקפות בחמש עד שמונה השנים הבאות. ההשפעה של טכנולוגיית הבניה המלאכותית על מוצרי גילוי התקפות תורגש בגלים בשמונה השנים הבאות: רשת, מידול, חריגות ודיוג (ובסדר זה) 1".

גרטנר מוסיפה כי "מובילי מוצרים חדשניים מתמודדים עם אתגרים אלה על ידי הצגת מודלים של בינה מלאכותית המתמקדים באיתור איומי אבטחה פוטנציאליים מוקדם ומדויק יותר, והן מעצימים אנליסטים בתחום האבטחה לתעדף נתונים אלה מהר יותר כדי להשיג סיכון נמוך יותר, עם השגת תוצאות ערך עסקי גבוהות יותר". המפתח לכך הוא: "מודלים של לימוד מכונה הופכים את האתגר של נפחי הנתונים המדהימים לנכס במידה ויש להם רעב  לנתונים. ככל שאתה 'מאכיל' אותם נתונים איכותיים יותר, כך הניתוח שלהם נעשה מדויק ו-'חכם' יותר לאורך זמן. מערכות מונעות לימוד מכונה מספקות חלופה לקבוצות חוקים מסורתיות קבועות, והן לומדות ומשתפרות ונעשות יעילות יותר לאורך זמן"2.

" Cofense  גאה במיוחד בהשקת Cofense Protect MSP, הפתרון החדש ביותר שלנו עבור ספקיות שירותים מנוהלים", אמר רוב איאניצ'לו, סמנכ"ל ערוצים ושיתופי פעולה עולמיים, Cofense . "ארגונים רוצים שהדמיות דיוג יסופקו כחלק מפתרון הגנת דיוג כשירות במחיר סביר. Cofense Protect MSP גם - ואולי בראש ובראשונה - מספק הגנת דיוג עבור ספקיות השירותים המנוהלים עצמן ללא תשלום בתוכנית 'הגן על הבית שלך'. אנו מצפים לעבוד עם ספקיות השירותים המנוהלים השותפות שלנו כדי להרוויח שוליים גדולים, להוסיף זרמי הכנסות חדשים, לשלב אפשרויות חיוב חודשיות ולספק יכולת פריסה בסגנון 'הגדר ושכח' כדי להגן על לקוחותיהם מפני התקפות דיוג".

אנא בקרו כאן עבור התוכנית 'הגן על הבית שלך' וכדי להתחיל תקופת ניסיון בחינם של Cofense Protect MSP, או לחצו כאן כדי לתזמן הדגמה.

באמצעות הרכישה של Cyberfish והשילוב של טכנולוגיית ראייה ממוחשבת, Cofense  מעלימה את הצורך בפתרונות הגנת דואר אלקטרוני מיושנים ובפתרונות מודעות לאבטחה עצמאיים. למידע נוסף אודות פתרונות הזיהוי והתגובה לדיוג של Cofense  אנא בקרו ב- www.cofense.com

 

1, 2 Gartner, “Emerging Technologies: AI in Security Attack Detection, Mark Driver, Elizabeth Kim, Swati Rakheja, Rustam Malik, 10 May 2021

 

אודות Cofense

Cofense® היא ספקית מובילה של פתרונות איתור ותגובה להונאות פישינג/דיוג, המותאמת לארגונים ולחברות בקנה מידה גדול במיוחד. פלטפורמת האיתור והתגובה של Cofense משתמשת ברשת גלובלית של יותר מ- 30 מיליון איש המדווחים באופן פעיל על חשדות לפישינג ומשלבת אוטומציה מתקדמת, ובאופן זה מסוגלת לעצור במהירות הונאות פישינג ולהשאיר סביבה נקייה מפריצות. באמצעות שימוש במערך ההגנה המלא של Cofense, חברות וארגונים יכולים להדריך את עובדיהם כיצד לזהות, לדווח ולאתר פישינג בסביבת העבודה שלהם ולהגיב במהירות כדי לנטרל איומים. בזכות הממשק החלק עם מרבית מערכות TIP, SIEM ו־SOAR, הפתרונות של Cofense תואמים לסביבות אבטחה קיימות. עם למעלה מ-1000 לקוחות – חברות גדולות ברחבי העולם במגוון תחומים, בכללם ביטחון, אנרגיה, פיננסים, בריאות ומפעלי ייצור – Cofense ממשיכה להשקיע מאמצים בשיפור האבטחה, בשכלול יכולת התגובה ובהפחתת הסיכונים. למידע נוסף אנא בקרו www.cofense.com או צרו קשר באמצעות טוויטר  ו- לינקדאין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.