header 2

יום רביעי, 14 ביולי 2021

אנדרסן גלובל מרחיבה את פעילותה בשוודיה עם משרד עורכי דין שבסיסו בשטוקהולם

 

סן פרנסיסקו, 13 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Andersen Global ממשיכה בהתרחבותה האירופית באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין Hellström Advokatbyrå בשוודיה, ומחזקת את מחויבות הארגון למתן שירותים משולבים ועצמאיים ללקוחותיו באזור ובעולם.

 

המשרד שבסיסו בשטוקהולם, שנוסד בשנת 1991 על ידי השותף המנהל מאטס הלסטרום, פועל עם 17 שותפים ויותר מ-40 אנשי מקצוע, ומסייע ללקוחות מקומיים ובינלאומיים במגזרים שונים בתעשייה. המשרד, המתמחה במשפט עסקי שוודי ובינלאומי, מספק שירותים משפטיים בדיני תאגידים, מסחר, שווקים פיננסיים, תעסוקה, מיזוגים ורכישות, ליטיגציה, יישוב סכסוכים, נדל"ן ובנייה, רכש ציבורי וקניין רוחני.

 

"היכולת שלנו לראות את התמונה הגדולה ולטפל בכל אינטראקציה של לקוח בשקיפות, מאפשרת לנו לזהות שירותים איכותיים עבור לקוחותינו", אמר מאטס. "שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מחזק את החזון שלנו לשמש ארגון ביצוע בשוק שלנו כאשר אנו עובדים עם החברות בארגון וחברות משתפות פעולה כדי לספק בצורה חלקה שירותים עצמאיים ומשולבים ברחבי העולם".

 

"תרבות הצוות החזקה של Hellström Advokatbyrå והמחויבות לניהול הובילו אותם להיות אחד ממשרדי עורכי הדין העסקיים המכובדים ביותר בשוודיה", אמר מארק וורסץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. "היכולות המשפטיות שלהם משלימות את יכולות המס הקיימות שלנו במדינה באמצעות שיתוף פעולה עם חברת Tax Unum ומספקות כיסוי רחב בשוק חשוב זה. אני בטוח שהסינרגיה שלנו תביא לתוצאות משמעותיות ללקוחותינו בשוודיה ומחוצה לה".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-279 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.