header 2

יום שני, 6 במרץ 2017

מובילאיי קובעת שיא גינס עולמי חדש במספר האנשים הגדול ביותר שהשתמשו במשקפי מציאות מדומה באירוע YPO EDGE של 2017


ונקובר, קולומביה הבריטית, קנדה, 6 במרץ 2017, GLOBENEWS WIRE:

במהלך YPO EDGE 1,867 חברי YPO, ארגון המנהיגות הראשון בחשיבותו בעולם של מנכ"לים, עשו היסטוריה בוונקובר, קולומביה הבריטית, קנדה כאשר מובילאיי, הספקית המובילה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS), קבעה שיא גינס עולמי חדש במספר האנשים הגדול ביותר שהשתמשו במשקפי מציאות מדומה. המנכ"ל והמייסד המשותף של מובילאיי זיו אבירם, חבר ב-YPO, הפתיע את הכינוס של המנהיגים העסקיים הגלובליים של YPO בחוויית מציאות מדומה של נסיעה במכונית בלי נהג.

מובילאיי הוקמה ב-1999 מתוך אמונה שהטכנולוגיה של בטיחות ראייה תהפוך את הכבישים שלנו לבטוחים יותר, תפחית את גודש התנועה ותציל חיים. עם 27 יצרני רכב שותפים, כולל כמה מהגדולים בעולם, הטכנולוגיה של מובילאיי התפתחה במהירות לתמיכה בשלושת היסודות של נהיגה אוטונומית - חישה, מיפוי ומדיניות נהיגה.

בכל שנה מנכ"לים ומנהיגים עסקיים חברי YPO מתכנסים ביבשת שונה לכנס YPO EDGE כדי לעצב את העתיד של ענפי התעשייה הגלובליים. כנס EDGE של 2017 בוונקובר נועד לעורר החלפת רעיונות, להציג שיבושים ולהחדיר חדשנות לחברות וקהילות ברחבי העולם.

"אנחנו מחויבים להמשיך את המסורת שלנו בת 17 השנים לנצל את הטכנולוגיות החדישות ביותר, כולל בינה מלאכותית, למידה עמוקה ומיקור המונים, כדי ליצור את החומרה והתוכנה שנחוצות כדי לעזור ל-27 שותפינו היצרנים לאפשר מערכות ADAS ובסופו של דבר רכב אוטונומי לגמרי", אמר אבירם. "השותפים האלה בחרו במובילאיי לא רק בגלל היסטוריית החדשנות שלנו אלא גם משום שהמערכות שלנו עברו תיקוף ברמה הגבוהה ביותר של בטיחות ודיוק לאורך מיליוני קילומטרים".

"כנס YPO EDGE כולו הוא על האופן שבו חדשנים ומשבשים משנים את העולם. עם 2,700 המנהיגים העסקיים הגלובליים שמכונסים ב-EDGE, התחלנו עכשיו בדיון על המהפכה התעשייתית הרביעית ומה המשמעות שלה לעסקים ולחברה על ידי הכללת הפרקטיקות המיטבית, ההשראה, השיבוש או החדשנות שהנואמים שלנו חלקו", אמר לארי בונד, יו"ר YPO EDGE של 2017.

"המטרה של YPO היא ליצור פלטפורמה גלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח, וכנס YPO EDGE מפגיש חברים מרחבי העולם בכל שנה כדי שיגלו איך הם יכולים מנהיגים יותר טובים ובעלי השראה", אמר סקוט מורדל, מנכ"ל YPO. "ונקובר היא עיר מארחת אידיאלית עבור YPO EDGE, עם הגיוון שלה והחשיבות העולה כעיר שהיא מרכז ליזמות, חדשנות ושיבושים".

שופט מטעם שיאי העולם של גינס נכח ב-YPO EDGE של 2017 כדי להעניק למובילאיי את האישור של שיאי העולם של גינס לשיא ולחלוק אותו עם חברי YPO שהיו חלק מההישג ההיסטורי הזה.

למידע נוסף, בקרו: http://www.mobileye.com/live/ypo-edge-2017/

אודות YPO

ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים



YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-24,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר www.ypo.org.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.