header 2

יום רביעי, 8 במרץ 2017

אחלו לה מזל טוב: טאיזו בת 4


את האירוע יחגגו יובל בן נריה והצוות במסיבת פורים הודו-סטייל, עם מוזיקה הודית חיה, תפריט הודי עשיר ושלל הפתעות ברוח מומבאי



Taizu-מסעדת הקונספט ביצירתו של השף יובל בן נריה חוגגת 4 שנים. את האירוע יחגגו בן נריה והצוות יחד עם לקוחות המסעדה, במסיבת תחפושות פורימית הודו סטייל, עם מוזיקה הודית חיה וכמובן – תפריט הודי עשיר ויצירתי, כמיטב המסורת המקומית.



לסועדים שיגיעו בימי חגיגות יום ההולדת יוגשו מדבקות טיקה, ובסיום הארוחה - יקבלו מארז אישי מתנה של תבלינים. החגיגה ההודית של טאיזו תחגג במשך 3 ימים – בין ה-11-13 במרץ, עד לא ידע. הקהל מוזמן להגיע בתחפושות (עם עדיפות לז'אנר הודיות).



בתפריט תמצאו עוף או קלמרי טנדורי לקורמה טלה ועוד, לצד ספיישלים בינהם: לובסטר עם תבשיל תרד קשמירי, לברק מטוגן ברוטב קארי עגבניות וזעפרן ו-סרטנים כחולים בקארי צהוב.



טאיזו, זוכת פרס המסעדה האסייתית הטובה ביותר בטקס פרסי האוכל של מגזין "טיים אאוט" לשנת 2016  זכתה בארבע שנותיה באינסוף ביקורות מהללות, שבחים ופרסים. מאז פתיחתה בשנת 2013 , זכתה בתואר המסעדה החדשה הטובה, מטעם מגזין טיים אאוט, וגם מטעם אתר עכבר העיר ועוד היד נטויה. לפני כשנה, פתח בן נריה את דוכן מיאזקי הפועל בשוק צפון ובימים אלו, עומל על הקמתה של מסעדה חדשה שתפתח בקרוב במרכז תל אביב.



מדיי יום ראשון, פעם בשבוע מתקיים בטאיזו ערב הודי בו מוגשים מיטב מאכלי המטבח ההודי. בפורים הקרוב החגיגה תתפרס על פני 3 ימים.







מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין. הכניסה דרך לובי הבניין (סידור חניה מוזל בחניון(

 טלפון: 03.5225005 | טאיזו בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.