header 2

יום חמישי, 2 במרץ 2017

ספירנט חוברת לברוקייד כדי להציג פתרונות NB-IoT עם תאימות 3GPP


בדיקות משותפות מפגינות את המחויבות לסביבת NB-IoT פתוחה

ברצלונה, ספרד, 1 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE):

Spirent Communications, ספרינט, ספקית מובילה של פתרונות הבטחת שירות במחזור החיים, השלימה בהצלחה בדיקות משותפות עם ברוקייד להצגת פתרונות NB-IoT (אינטרנט של הדברים בפס צר) עם תאימות 3GPP. בבדיקות המשותפות השתמשו בפתרון vC-SGN של ברוקייד, עם שיפורי 3GPP NB-IoT לממשק ה-S1-AP, ו-Spirent Landslide, שמבצע אמולציה של מכשירי NB-IoT, תחנות בסיס LTE ופונקציות EPC. הבדיקות הדגימו תאימות לתקני 3GPP NB-IoT, יכולת לתמוך בחיבורים של מכשירי IoT מעד 50,000 תחנות בסיס LTE (eNBs) ושינוי גודל אוטומטי של ה-vC-SGN לעומסים משתנים.

Spirent Landslide מאפשר לספקי ציוד לרשתות וספקי שירות לאמת את הפונקציונליות והביצועים של רשתות ושירותי מובייל לאורך שלבי מחזור החיים של הפיתוח, ההתקנה והפעולה. באמצעות פונקציות בדיקות IoT חדשות, Spirent Landslide מאפשר לצוותי הפיתוח של ספקי ציוד לרשתות להבטיח שהפונקציות של הרשת מוכנות לגודל וההיקף הרחב של יכולות איכות השירות שמצריך IoT. גם ספקי שירות יכולים להשתמש בפיתרון כדי לאמת שירותים בחלקים מרובים של הרשת באמצעות התכונה 3GPP DECOR. אפשר להתקין את Landslide כסוכן בדיקות וירטואלי (VTA), כחלק מפתרונות ההבטחה הפעילה Spirent VisionWorks. באמצעות Landslide VTA, פתרונות Spirent VisionWorks מאפשרים לצוותי התקנה והפעלה של ספקי שירות לבצע אוטומציה של אימות כיוונון וניטור הסכמי רמת שירות של שירותי IoT חדשים ואיפשור של פונקציות רשת.

הפתרון  vC-SGNשל ברוקייד בנוי מעל הליבה הווירטואלית של ברוקייד לתוכנת מובייל, שמתוכננת לשנות רשתות מובייל על ידי מתן גמישות למפעילים לשנות את הגודל של מישור הבקרה, מישור המשתמשים ומישור הסשן באופן בלתי תלוי. הארכיטקטורה הזאת נבנתה במיוחד ליישום של פונקציות רשת שמרוכזות סביב מישור הבקרה, כגון C-SGN, ואפשר בקלות לשנות את הגודל שלה כדי לטפל בגידול הרב במכשירי IoT שהתעשייה צופה.

"ספירנט עבדה באופן קרוב עם ברוקייד כדי למתוח את הגבולות של טכנולוגיות חדישות, והוכיחה את הביצועים והמדרגיות של הטכנולוגיות החדשות האלה בשלב מוקדם", אמר נישי קאנט, סגן נשיא לרשתות מובייל בברוקייד. "העבודה המשותפת שלנו ב-NB-IoT מפגינה את המדרגיות של הפונקציות של רשתות NB-IoT עם תאימות 3GPP ואת המחויבות שלנו לקדם סביבה פתוחה".

"כדי שהסביבה הפתוחה של NB-IoT תשגשג, היא צריכה מערכת עקבית של יכולות בדיקה והבטחה שמכסה את כל מחזור החיים של IoT מהפיתוח עד הפעולה", אמר דייוויד סטהלין, המנהל הכללי של מגזר עסקי הבטחת השירות של מחזור החיים בספירנט. "העבודה המשותפת שלנו עם ברוקייד מדגימה את היכולת של Landslide להעריך את הפונקציות הכי חדישות של רשתות NB-IoT עם תאימות 3GPP. כחלק מחבילת VisionWorks שלנו, אפשר להרחיב את יכולות האמולציה והבדיקה המתקדמות של Landslide למקרי שימוש של התקנה והפעלה.

למידע נוסף על NB-IoT, בדיקות ביצועים ומדרגיות ברשתות מובייל והפתרונות של ספירנט וברוקייד, בקרו בביתנים של ספירנט וברוקייד ב-MWC 2017 (ספירנט: אולם 6, ביתן 6J37, ברוקייד: אולם 3, ביתן 3K10) או בקרו באתר של ספירנט בכתובת https://www.spirent.com/Solutions/Automation

אודות Spirent Communications plc
Spirent Communications plc. (LSE: SPT) היא ספקית גלובלית מובילה בבדיקות ומדידות, שמציעה תיק מקיף של פתרונות לבדיקת מרכזי נתונים, מחשוב ענן וסביבות וירטואליות, רשתות ושירותי אתרנט מהירים, רשתות ומכשירי 3G/4G אלחוטיים, אבטחה של רשתות ויישומים וטכנולוגיות איכון. למידע נוסף בקרו: http://www.spirent.com/about-us/News_Room/About_Spirent_Communications_plc.aspx

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.