header 2

יום רביעי, 15 במרץ 2017

Boston Biomedical Associates מודיעה על הקמת Boston Biomedical Associates Limited Tel Aviv וממנה את תמי עבודי ועדי ריכטר למנהלות עסקים ראשיות משותפות של המשרד בישראל


מרלבורו, מסצ'וסטס, 15 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE):

Boston Biomedical Associates (BBA), חברת מחקרים קליניים וייעוץ שהמטה שלה במרלבורו, מסצ'וסטס, הודיעה על פתיחת משרד מסונף, Boston Biomedical Associates Limited (BBA Ltd.), בתל אביב, ישראל. גב' תמי עבודי וגב' עדי ריכטר מונו למנהלות עסקים ראשיות משותפות של Boston Biomedical Associates Limited. גב' עבודי היא גם מנהלת הפיתוח הקליני וגב' עדי ריכטר היא מנהלת העניינים המשפטיים.

"פתיחת משרד מסונף בישראל תאפשר לנו לשרת את הלקוחות שלנו בישראל באופן יעיל יותר כשענפי הביוטק והטכנולוגיות הרפואיות במדינה ממשיכים לשגשג", ציינה הנשיאה ומנהלת העסקים הראשית של Boston Biomedical Associates לורן בייקר, PhD. "Boston Biomedical Associates ממשיכה לתמוך בלקוחותינו ברחבי העולם בעריכת מחקרים רפואיים בינ"ל. הקמת המשרד שלנו בתל אביב מרחיבה את השירותים הנוכחיים שלנו ללקוחותינו שעורכים מחקרים בישראל ובאזורים אחרים של העולם. אנחנו שמחים במיוחד על הצטרפותן של גב' תמי עבודי וגב' עדי ריכטר ל-BBA. המומחיות של תמי ברגולציה ובפיתוח הקליני של מוצרים רפואיים והמומחיות של עדי כחברה בלשכות עורכי הדין של ניו יורק ושל ישראל יהיו נכס גדול לכל לקוחותינו. אנחנו מצפים לעמידתן בראש הצוות של BBA Limited", הוסיפה בייקר.

בתפקידה החדש ב-Boston Biomedical Associates, גב' עבודי תעמוד בראש פעילות התמיכה הנוכחית של החברה בלקוחות בהשגת אישורי שיווק למוצרים בישראל, אירופה וארצות הברית. גב' עבודי תעזור בהקמת צוות חזק של מומחים בפיתוח קליני, רגולטורי וטכנולוגי שיתמכו בחברות מכשירים רפואיים, ביוטק ותרופות שמפתחות טכנולוגיות וטיפולים חדשים.

גב' עבודי עבדה בפיתוח קליני יותר מ-22 שנים כחברה בכירה בהנהלות של חברות מכשירים רפואיים וכיועצת לעניינים קליניים ורגולטוריים הניסיון שלה כולל פיתוח תוכניות קליניות, פיתוח מערכות איכות, ייעוץ אסטרטגי בענייניי רגולציה, פיתוח הגשת בקשות לרגולטורים ואינטראקציה עם גופי רגולציה בישראל, אירופה וארצות הברית.

"Boston Biomedical Associates זוכה להערכה רבה בארצות הברית ובישראל על הניסיון והשירותים המקיפים שאנחנו מציעים ללקוחות שעובדים עם רשויות רגולציה שונות כדי לקבל אישור לטיפולים חדשים ושעברו שינויים", אמרה עבודי. "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות כה מוערך ומצליח שעבדתי איתו לאורך הקריירה שלי. 

"אני עובדת עם הצוות מ-BBA יותר מעשרים שנה ומצפה עכשיו לסייע בהרחבת רשת המומחים בביו-רפואה שלנו כדי להאיץ את תהליך האישור הגלובלי עבור לקוחות ברחבי העולם. הצוות האמריקני והישראלי המורחב מאפשר ל-BBA לשתף פעולה עם לקוחותינו בסביבת רגולציה שמשתנית כל הזמן", העירה.

גב' ריכטר עבדה כעורכת דין והתמחתה בעניינים משפטיים שקשורים לנושאים תאגידיים ומסחריים, עם התמקדות מיוחדת בחברות ביוטק והייטק כמעט עשרים שנה. הניסיון הנרחב שלה כולל חוקי קניין רוחני והסכמי ניסויים קליניים עם מוסדות מחקר שונים ביניהם בתי חולים בארה"ב, אירופה וקנדה.

"אני מצפה לסייע ללקוחות של BBA בעניינים המשפטים שלהם שקשורים לפעילות הקלינית, הרגולטורית והשיווקית שלהם", אמרה ריכטר. "אני מאמינה שנקודת המבט המשפטית הייחודית שלי יחד עם הניסיון הנרחב בתחום הקליני תוסיף בענווה ערך רב ללקוחותינו", הוסיפה.

Boston Biomedical Associates BBA משמשת כשותפה אסטרטגית ללקוחות שעוסקים במגוון של טכנולוגיות רפואיות ועובדת איתם לאורך כל מחזור החיים של המוצר הרפואי כדי לסייע בהבאת מוצרים חדשים לשוק. BBA היא גם חברת מחקרים קליניים מובילה שידועה בגישה המקיפה שלה בסיוע לתהליך התפעול של הניסויים הקליניים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.