header 2

יום חמישי, 2 במרץ 2017

כל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בלייזר מאת המומחים של רשת פרופורציה- מומחים לרפואה אסתטית


מעניין מאוד לגלות כל פעם מחדש עד כמה תופעת שיער הגוף יכולה להיות עניין מטריד עבור רבים מאיתנו והדבר כולל גם את ההתעסקות בבחירת הפתרונות המוצלחים ביותר להסרת שיער הגוף, כאלה שיעניקו מענה איכותי ולאורך זמן.



מזג האוויר הישראלי והעובדה כי אנו מבלים את חלקה הגדול של השנה בבבגדים קלילים וחשופים יוצרים ביקוש רב לפתרונות בני-קיימא  ואין זה מפתיע כי רבים מפתרונות הסרת השיער המקצועיים ביותר שיש מקורם בפיתוחים של טכנולוגיות ישראליות מתקדמות.



אם בעבר הביקוש להסרת שיער מאזורי הגוף השונים, הייתה נחלתן בעיקר של שחקניות הוליוודיות ודוגמניות-על, הרי שהיום נדמה כי נפרצו כל המחסומים האפשריים, גם מבחינת עלות הטיפולים, אשר מנגישים את הטיפולים עבור כל אחד.



הסרת שיער בלייזר ברשת פרופורציה   



הסרת שיער בלייזר היא השיטה היסודית והטובה ביותר להיפטר משיער לא רצוי בגוף. הסרת השיער ברשת פרופורציה מתבצעת ברמה גבוהה ביותר, במקום בעל וותק של 28 שנים. טיפולי הסרת השיער בלייזר נעשים בסדרה של 12 טיפולים, במרווחים של 12 שבועות בין טיפול לטיפול. מכשיר הלייזר פולט פולסים של אנרגיה המתרכזים בזקיק השערה והורסים אותו כדי למנוע צמחיה מחודשת. בכל טיפול נהרסים כ- 10 אחוז מזקיקי השיער, כאשר התוצאה אותה שואפים להשיג הינה הרס של  70 אחוז מזקיקי השיער. קרן הלייזר שיוצאת מהמכשיר מעבירה חום אל זקיק השערה עד לטמפרטורה של 60 עד 80 מעלות. החימום גורם להרס החלבונים בזקיק ומכאן להשמדתו. מטרת הטיפול היא להביא להפחתה המרבית האפשרית של צפיפות השיער באזור המטופל לאורך זמן.

ברשת מרפאות פרופורציה נמצא מכשיר "לייטשיר"- מכשיר הסרת השיער המתקדם בעולם, הפועל באמצעות טכנולוגיית הלייזר. הוא פועל על כל גווני העור ומשלב בתוכו חידושים טכנולוגיים בעלי עוצמה, הגורמים לזירוז תהליך הסרת השיער. המכשיר הינו בטוח ויעילותו הוכחה במשך יותר משני עשורים על ידי השימוש האפקטיבי בו.
על מנת להשיג תוצאות מקסימליות מטיפולי הסרת שיער בלייזר יש לבצע את הטיפולים על שיער עבה שצבעו חום כהה עד שחור, בצפיפות רבה, ושגוון העור של המטופל יהיה בהיר עד חום כהה.


אודות הטיפול

לפני תחילת הטיפול, נדרשת בדיקת התאמה על ידי רופא שיאבחן את האזור המטופל ויתאים עבור המטופלת את הטיפול הטוב ביותר בהתאם לגוון העור, צבע ועובי השערה. בנוסף, ייקח בחשבון הרופא

גם את הגיל ואת שלב ההתבגרות ההורמונאלית, ובהתאם לכך, יקבע את עוצמת קרן הלייזר כדי להגיע לתוצאה הכי טובה. הטיפול מקנה תחושה אסתטית ומעל לכל שקט נפשי מההתעסקות בשיטות הישנות- גילוח או שעווה. הסרת השיער בלייזר מונעת את גירויי העור ולא קיימים יותר חתכים או פצעים מתחת לעור. הסרת שיער בלייזר מעניקה גוף חלק באופן קבוע, תחושת ספונטניות וגם חיסכון בזמן יקר של התארגנות לפני בילוי או מצבים אינטימיים.


מאיזה גיל כדאי להתחיל את הטיפולים?

הגיל המינימלי להתחלת טיפולים אצל נערות הינו 15. לעומתן גברים יצטרכו להמתין עד לסיום ההתבגרות המינית. במידה וקיים מצב של חוסר איזון הורמונאלי המתבטא לעיתים באי סדירות של המחזור החודשי, מצבים כגון: שחלות פולציסטיות, היפרפרולקטינמיה ועוד, חשוב להיוועץ עם אנדוקרינולוג ולעיתים אף יומלץ על טיפול תרופתי להצלחה מרבית של הטיפול. בטיפולי הפריה ובהריון יומלץ להקפיא טיפולים.



באילו אזורים ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר?

ניתן לטפל בכל האזורים בגוף, חוץ מאזור הפנים אצל נשים (למעט שפם ובין הגבות) ואזור הקרקפת אצל גברים.



האם הטיפול כואב?
רוב המטופלים חווים את טיפול הסרת השיער בלייזר, כקל עד נסבל, כל עוד הם מטופלים על ידי צוות מקצועי מנוסה ואמפתי. עבור מי שרגיש יותר לכאב ניתן להשתמש במכשיר קירור שמקטין משמעותית את תחושת הכאב ובמשחות מאלחשות כגון המלה ועזרקאין. חשוב לזכור, כאב הינו תחושה סובייקטיבית, ובנוסף הוא משתנה בהתאם לאזור המטופל ולצפיפות.



האם יש תופעות לוואי לטיפול?

לרוב תופעות הלוואי, אם קיימות, הן קלות וחולפות לאחר מספר שעות עד כמה ימים, התופעות השכיחות יחסית הן אדמומיות ובצקת סביב זקיקי השיער, צריבה קלה, חום מקומי ואי נוחות זמנית. לחלק מהמטופלים יהיו נפיחות וגרד בדרגות שונות באזורי הזקיקים. במקרים אלו ניתן להרגיע את העור במשחות מרגיעות ורוויות בלחות או באמצעות קירור של האזור. במקרים חריגים, ובעיקר כשמדובר במטפל לא מיומן דיו, יתכנו כוויות שטחיות, תגובה אלרגית וכתמי פיגמנטציה.



אז למה אתן מחכות?

הקיץ בפתח ורבות מאיתנו נערכות כבר עכשיו לקבל את העונה החמה בגוף חלק ואסתטי. זה הזמן לטיפולי הסרת שיער בלייזר כפי שמציעה רשת פרופורציה, ובמיוחד עכשיו לרגל המבצע המיוחד המוצע לקהל הרחב:





את טיפולי הסרת השיער בלייזר ניתן לקבל בכל אחד מ- 13 הסניפים של רשת פרופורציה ברחבי הארץ.
קיימות הטבות נוספות למבוטחי כללית מושלם, כללית פלטינום ומכבי.

לפרטים נוספים: 5599*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.