header 2

יום רביעי, 29 במרץ 2017

וויטסמוק מדווחת על עלייה של 344% בהכנסות לשנת 2016 – עברה לרווח ברבעון הרביעי

וויטסמוק (ת"א: וסמק) מדווחת על עלייה של 344% בהכנסות 2016 – עברה לרווח ברבעון הרביעי
תזרים המזומנים השוטף של וויטסמוק לשנת 2016 הסתכם ב-1.06 מיליון שקל בהשוואה לתזרים שלילי אשתקד. בקופת החברה מזומנים בגובה 6.4 מיליון שקל

איתי מרוז, מנכ"ל וויטסמוק: "הרבעון הרביעי של שנת 2016 היה גם הרביעי ברציפות בו הציגה החברה צמיחה בהכנסותיה וב-EBITDA המתואם, והשנה כולה התאפיינה במגמת צמיחה חזקה בהשוואה ל-2015.
"התוצאות הכספיות משקפות את מימוש האסטרטגיה העסקית שלנו לגיוון מקורות הכנסה, ולמיקוד בפעילות הפרסום בוידאו כמנוע צמיחה משמעותי לשנים הקרובות - פעילות אותה אנו מגבים ברכישות אסטרטגיות וסינרגטיות לפעילותנו. הכנסות Omnivid, חטיבת הפרסום בוידאו הפנימית של החברה הביאה לצמיחה משמעותית בהכנסות ובמיוחד ברבעון הרביעי של 2016, בו הן היוו כ-70% מסך הכנסות החברה. במקביל להגברת פעילות הפרסום בוידאו, הפחתנו את מלוא השקעתנו בקיבו ובמהלך 2017 איננו צופים הוצאות בגין פעילות זו.
"בנוסף, בפברואר 2017, לאחר תקופת הדוח, רכשנו את פעילות הפרסום בוידאו של חברת Wise Data Media. אנו מאמינים כי ל- Wise Data Media צפויה להיות תרומה גוברת והולכת לרבעונים הבאים.
"בכוונתנו להמשיך במיקוד בתחומי הצמיחה שלנו, לרבות פרסום בוידאו ובאינטרנט, אשר אנו מאמינים כי יאפשרו לנו לשמור על קצב הכנסות גבוה ולשפר את הרווחיות. אנו מאמינים כי בשנת 2017 נמשיך להציג שיפור משמעותי בפעילות תוך הצפת ערך לבעלי המניות."

וויטסמוק, (Whitesmoke) חברה ישראלית גלובלית העוסקת בפרסום בוידאו ובשיווק והפצה באמצעות מנועי חיפוש (באינטרנט ובמובייל), מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ושנת 2016.

במהלך 2016 החלה החברה ביישום האסטרטגיה העסקית לגיוון מקורות ההכנסה ומיקוד בתחום הוידאו. במסגרת אסטרטגיה זו, פעילות חטיבת הוידאו הפנימית של החברה, Omnivid (אשר נרכשה מחברת GMS Digital ביולי 2016) הובילה לכניסת החברה לתחום הפרסום בוידאו, אשר יהווה מנוע צמיחה עתידי מרכזי בשנים הקרובות, ולעלייה משמעותית בהכנסות החברה במאוחד.

הצמיחה המהירה בהכנסות השנתיות של וויטסמוק הובילה לשיפור מהותי ברווחיות, צמצום בהפסדים, שנגרמו השנה בעיקר לאור הפחתת כל ההשקעה (וחלק החברה בהפסדי האקוויטי), בסך 8 מיליון שקלים, בחברת קיבו וחזרה לרווח נקי ברבעון הרביעי של 2016. החברה הציגה EBITDA שנתית בגובה 8.0 מיליון שקל ו – EBITDA ברבעון הרביעי של 2016 בגובה 2.3 מיליון שקל.

הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו ב- 20.1 מיליון שקל, עלייה של 1,087% בהשוואה ל- 1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל 2015. ההכנסות לשנת 2016 הסתכמו בכ-57.2 מיליון שקל, עלייה של 344% בהשוואה ל- 12.9 מיליון שקל בשנת 2015.

הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב- 750 אלף שקל, בהשוואה להפסד נקי של 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2015. ההפסד הנקי לשנת 2016 הסתכם ב-1.5 מיליון שקל, צמצום משמעותי בהשוואה להפסד של 10.9 מיליון שקל בשנת 2015. הרווח הנקי בשנת 2016 הושפע לשלילה מהפסד של 8.2 מיליון שקל בגין הפחתת מלוא ההשקעה בקיבו וחלקה של החברה בהפסדיה.

ה-EBITDA המתואם הסתכם ברבעון הרביעי ב- 2.3 מיליון שקל בהשוואה להפסד ברבעון המקביל 2015. ה-EBITDA המתואם לשנת 2016 הסתכם ב- 8.0 מיליון שקל, עלייה של פי 12 בהשוואה ל- 709 אלף שקל בשנת 2015.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.