header 2

יום ראשון, 26 במרץ 2017

בריטה משיקה את קראף Fill & Serve - פתרון אירוח להגשת מים מסוננים וצלולים


בריטה, החברה המובילה בעולם לפתרונות לסינון מים, חוגגת 50 שנה לפעילותה ומשיקה לראשונה קראף לסינון מים fill&Serve, המספק פתרון סינון מים מתקדם בעיצוב אלגנטי הניתן להגשה ישירות לשולחן



בצל הדיווחים על מזהמים שונים אשר נמצאו במי הברז ברחבי הארץ, עולה הצורך להבטיח שמי השתייה שלנו נקיים. לצד זאת, אסור לשכוח את הצורך העיצובי להגיש את המים הנקיים בכלי דקורטיבי לאירוח. כעת, קראף BRITA fill & Serve מאפשר ליהנות ממים מפולטרים, טעימים יותר ובריאים יותר הניתנים להגשה ישירות אל השולחן בקראף דקורטיבי המשלב את טכנולוגיית הסינון המתקדמת של בריטה עם קווים נקיים, צורה אלגנטית ועיצוב מתוחכם, המשאיר את החוויה המתישה והיקרה של קניית וסחיבת הבקבוקים רחוק מאחור.


הקראף החדש מכיל 1.3 ליטרים, ועושה שימוש בטכנולוגית סינון מתקדמת, באמצעות דיסקית הסינון החדשנית MicroDisc. דיסקית הסינון מיוצרת בגרמניה בטכנולוגיית Active Select, ועשויה מפחמן טבעי דחוס מקליפות קוקוס. הפילטר דיסק משמר מינרלים הקיימים במי הברז (כגון סידן ומגנזיום) ומפחית חלקיקים ומזהמים אחרים הפוגעים בטעם המים. כמו כן, הוא מפחית טעם וריחות לוואי, ואף מפחית כלור בדרגה 1: 75% לפחות. יש להחליף את הדיסקית לאחר סינון של 150 ליטרים או 4 שבועות, לפי המוקדם מביניהם, דבר ההופך את פעולת סינון המים של הקראף לחסכונית (עולה מספר אגורות בלבד לליטר מים) וידידותית לסביבה.


הקראף כולל צג תזכורת אלקטרוני BRITA Memo המתזכר כל 4 שבועות כי יש להחליף את דיסקית הסינון. תחזוק הקראף פשוט וקל לאור התאמתו לאחסון בדלת המקרר, ולשטיפה למדיח הכלים (ללא המכסה עם צד התזכורת האלקטרוני).



תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל מציין כי: "בריטה מובילה את חוד החדשנות בתחום המים המסוננים כבר למעלה מיובל שנים. קראף BRITA fill& serve משלב לראשונה בין טכנולוגית סינון חדשה לבין עיצוב אלגנטי ואסתטי. כך, ניתן להנות ממים נקיים, בריאים וטעימים יותר שניתן להתגאות ולהגישם ישירות לשולחן, לחסוך בקניית וסחיבת בקבוקים מים חד פעמיים, ולתרום לסביבה ירוקה יותר".



מחיר הקראף לצרכן הינו 129 ₪ (נמכר עם דיסקית סינון אחת כלולה באריזה), ומחיר שלישיית פילטרים MicroDisc לצרכן הינו 99 ₪.



ניתן להשיג במוקד השירות והמכירות ב*9880 וברשתות הנבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.