header 2

יום שני, 20 במרץ 2017

אתלט" של בוש זוכה פרס מוצר השנה 2017 בקטגוריית שואבי האבק!

אתלט - הדור הבא של שואבי האבק:
שואב אבק אלחוטי, גמיש ועוצמתי
עם יתרונות בולטים שהעניקו לו את תואר מוצר השנה:

·         שואב אבק חדשני, אלחוטי ללא כבל חשמל
·         קומפקטי וקל לאחסנה
·         ייחודי לבוש- לשואב סוללה הנטענת במהירות ומחזיקה מעמד עד 60 דקות !
·         עוצמת שאיבה חזקה במיוחד – ביצועים כמו שואב 2400W
·         גמישות מקסימאלית- הודות לעיצוב הגמיש וסט אביזרים המאפשר נוחות עבודה בכל חלקי הבית, מתחת לרהיטים ולספות ואפילו מדפים ומזרונים
·         קל לתפעול ונשיאה – משקל 3 ק"ג בלבד, חסכוני במקום וזמין לשימוש מהיר


שואב האבק "אתלט" של "בוש"- יצרנית מוצרי החשמל המובילים, זכה בתואר מוצר השנה!
האתלט נבחר על ידי מדגם של יותר מ-2,000 צרכנים שדירגו את המוצרים בקטגוריית שואבי האבק על פי מידת האטרקטיביות שלהם, מידת החדשנות ורמת שביעות הרצון מהשימוש בהם.
המוצר או השירות שקיבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה, הוכתר כמוצר השנה בתחומו.
לדברי עינת הולנדר מנהלת התקשורת השיווקית של המותג "בוש":
האתלט בא לתת מענה לקצב החיים המהיר שלנו והצורך לשאוב בקלות ובמהירות ללא תלות בכבלים!
העובדה שהוא אלחוטי מאפשרת לקחת אותו לכל איזור בבית ללא תלות בנקודות חשמל או חפצים שהכבל עלול להסתבך בהם. האתלט עוצמתי וגמיש במיוחד, ניתן לשאוב איתו בכל מקום בבית ללא מגבלות– מסביב ומתחת לרהיטים, מדרגות, ספות, מזרנים ואף פינות ומסילות. התענוג האמיתי בשימוש בשואב הוא הקלות והזמינות שלו. כבר לא צריך לאחסן את השואב במחסן – הוא מגיע בעיצוב אלגנטי להפליא ובמשקל של 3 ק"ג בלבד כבר לא נשבר הגב. הוא גם מאפשר שאיבה רציפה במשך כשעה ללא טעינה ובנוסף זמן הטעינה שלו קצר. לא סתם קוראים לו אתלט".

ה  Athletשל "בוש" הינו שואב חדשני, עוצמתי במיוחד ואלחוטי ללא כבל חשמלי בעוצמה של שואב רגיל 2400W. לאתלט סוללת ליתיום, בעלת אורך חיים ארוך במיוחד ביחס לשואבי האבק השונים בשוק, הנטענת במהירות ומחזיקה מעמד במשך כשעה, כאשר זמן הטעינה קצר 3 שעות (80% טעינה), 6 שעות- 100% טעינה.

שואב האבק ייחודי בעל עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד וביצועים ברמה של שואב רגיל 2400W, נוח לעבודה בכל חלקי הבית. לשואב גמישות מקסימאלית, המאפשרת שאיבה מתחת לרהיטים וספות ואפילו לשאוב מקומות גבוהים כמו מדפים, מזרנים ואת הספות עצמם. כמו כן השואב מתאים גם לניקוי פרקטים, שטיחים, אריגים ורצפות.
דגם 'אתלט' נוח לתפעול ונשיאה, שוקל שלושה ק"ג בלבד וכולל סט אביזרים רחב.

'אתלט' בעל תוצאות ניקוי מושלמות, מברשת טורבו ייחודית בשילוב טכנולוגיית Sensor Bagless- המבטיחה ניקיון ייסודי של כל סוגי הרצפות, כולל פרקט, שטיחים, אריחים ורצפות. טכנולוגיה זו, מאפשרת ביצועים טובים ועלויות תחזוקה נמוכות. הטכנולוגיה משלבת חיישן חכם Sensor Control- המפעיל חיישנים הבודקים בכל רגע נתון את עוצמת השאיבה וסורקים ללא הרף את ביצועי המכשיר, כאשר זרימת האוויר יורדת מתחת לזרימה המיטבית, חיווי אדום נדלק לאותת על הצורך בפעולת הניקוי של המסנן.
דגם Athlet, מציע 3 עוצמות שאיבה שונות: עוצמה 1- לעבודות ניקוי קלות וזמן פעולה מקסימאלי, עוצמה 2- לעבודות ניקוי רגילות וזמן פעולה ארוך. עוצמה 3- עוצמה טורבו לעבודות ניקוי קשות וזמן פעולה בינוני.

לשואב האבק מערכת Easy Clean המאפשרת לרוקן את מיכל האבק בקלילות ופשטות. בנוסף, לשואב פילטר היגיינה לניקוי אוויר הפליטה וערכת ניקוי הכוללת: צינור הארכה גמיש, מברשת  לשאיבת ריפודים, אביזר לפינות ומסילות ורצועת נשיאה.

     מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-1690 
להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.