header 2

יום רביעי, 8 במרץ 2017

קבוצת מר מציגה את פתרונותיה בתערוכות סייבר ו-HLS מרכזיות במקסיקו

קבוצת מר (ח.מר; ת"א: מר) תציג את פתרונותיה בתערוכות סייבר ו-HLS מרכזיות במקסיקו ובפנמה
"קבוצת מר פועלת במקסיקו מזה 17 שנים וכיום זהו המרכז הגדול ביותר של הקבוצה מלבד המטה בישראל, עם 9 משרדים אזוריים ברחבי המדינה וזכיות במספר פרויקטים בתחום הסייבר", אמר שגב חוסטיק, מנכ"ל מר מקסיקו

קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, מודיעה כי במהלך חודשי מרץ ואפריל 2017 תציג את פתרונותיה בתערוכות מרכזיות לתחומי טכנולוגיות הסייבר, מודיעין, HLS ותקשורת טקטית, שיתקיימו במקסיקו ובפנמה.

זאת, על רקע חיזוק מעמדה של קבוצת מר לשוק באמריקה הלטינית בכלל ובמקסיקו בפרט, כאשר כחלק מהעמקת הפעילות של קבוצת מר באמריקה הלטינית עם מתן דגש על מקסיקו, מונה למנכ"ל 'מר מקסיקו' שגב חוסטיק - לשעבר סמנכ"ל הכספים של קבוצת מר. "הקבוצה פועלת במקסיקו מזה 17 שנים וכיום זהו המרכז הגדול ביותר של הקבוצה מלבד המטה בישראל, עם 99 משרדים אזוריים ברחבי המדינה וזכיות במספר פרויקטים בתחום הסייבר מול לקוחות קיימים ולקוחות חדשים. על מנת למנף את נוכחותה המתחזקת של החברה במקסיקו, נציג בתערוכות הקרובות, פתרונות חדשים בתחום הסייבר, המודיעין וה-HLS", אמר חוסטיק.

במסגרת כנס HLS & Cyber Mexico, שנערך במקסיקו סיטי בתאריכים 7-8 במרץ על ידי סיב"ט ומכון היצוא,  ובמסגרת תערוכת Exposeguridad 2017, אשר תערך בתאריכים 14-16 במרץ, ומהווה את תערוכת הסקיורטי הגדולה של מקסיקו תציג קבוצת מר את שלל פתרונותיה בתחום בטחון המדינה (HLS) והסייבר: פתרונות חכמים ובטוחים עבור ערים, מתקנים אסטרטגיים, תשתיות, בניינים/ קמפוסים, אירועי ענק וכו; שירותי סייבר החל מהערכות סיכונים ובדיקות חדירות על ידי צוות מומחים, איסוף מודיעין איומים ממוקד, דרך התאמת טכנולוגיות חדשניות מותאמות ללקוח ועד ביצוע הדרכות סייבר אינטראקטיביות; מערכת מודיעין לאיסוף, ניטור וסינון מידע ביג דאטה ממקורות גלויים; פתרונות תקשורת טקטיים עבור מגיבים ראשונים.

במסגרת כנס CyberTech Latin America, שיערך ב-16 במרץ בפנמה על ידי ישראל דיפנס, תשתתף קבוצת מר בפאנל בשם Cyber Security For The National Level את גישתה לנושא אבטחת הסייבר ברמה הלאומית ותשתיות קריטיות. במסגרת תערוכת FAMEX 2017, הסלון האווירי של מקסיקו, שנחשבת לאחת הגדולות בעולם,  אשר תיערך בתאריכים 26-29 באפריל תציג קבוצת מר את פתרונות התקשורת שלה למטוסי משימה וכן שירותי סייבר עבור חברות התעופה המתמודדות בזמנים אלו עם אתגר התקפות סייבר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.