header 2

יום חמישי, 2 במרץ 2017

מג'יק הודיעה כי תשיק מרכז פיתוח חדש ברוסיה: מרחיבה את ההיצע הטכנולוגי

פתרון האינטגרציה Magic xpi יאפשר הטמעת פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית במודל היברידי משולב פלטפורמת אינטגרציה כשירות (iPaaS), בענן או בהתקנה מקומית

מג'יק (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) הודיעה כי תפתח מרכז מחקר ופיתוח חדש בסן פטרסבורג שברוסיה על מנת להרחיב את היצע המוצרים והפתרונות.
מרכז הפיתוח יתמקד בהטמעת טכנולוגיות חדשות במוצרי החברה, במטרה לאפשר ללקוחות מג'יק למנף את המגמות החדשות ביותר בשוק ה-IT הארגוני היום, ולענות במהירות על הדרישות העסקיות.

במסגרת החדשה, פלטפורמת פיתוח האפליקציות Magic xpa תכלול מגוון כלים ושירותים למודרניזציה של האפליקציות העסקיות הקיימות ויצירת חדשות. פתרון האינטגרציה Magic xpi יורחב כך שייתן מענה היברידי משולב פלטפורמת אינטגרציה כשירות (iPaaS). פתרון זה יאפשר ללקוחות החברה לבצע הטמעה אפקטיבית של פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית בענן, בהתקנה מקומית או במודל היברידי.

יובל לביא, סמנכ"ל טכנולוגיות, מג'יק תעשיות תוכנה: "הרחבת מגוון המוצרים, באמצעות פיתוח פתרונות חדשים, תאפשר לנו לספק ללקוחותינו ושותפינו פתרונות גמישים ועוצמתיים, שיתמכו בדרישות ובאתגרים העסקיים של לקוחותינו. בכוונתנו לפעול לפיתוח ואספקה של פתרונות הטכנולוגיה המתקדמים ביותר בשוק ה-IT עבור לקוחות קיימים וחדשים, ולייצר עבורם כלים שיחזקו את היכולות התחרותיות בסביבה העסקית כיום."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.