header 2

יום חמישי, 6 במאי 2021

Zynga רוכשת את Chartboost

 

הרכישה ממצבת את זינגה כמובילה בעולם הפרסום בנייד

 

·       פלטפורמה מובילה לפרסום ומוניטיזציה במכשירים ניידים, עם יותר מ-700 מיליון משתמשים בחודש

·       החברה המאוחדת משלב את התוכן האיכותי ביותר עם פלטפורמה מוכחת לפרסום ומוניטיזציה בהיקפים גדולים

·       הרכישה צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2021

 

סן פרנסיסקו, 5 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Zynga Inc.,. (Nasdaq: ZNGA), מובילה עולמית בתעשיית הבידור האינטראקטיבי,  הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת Chartboost, פלטפורמה מובילה לפרסום תכניתי (Programmatic) ומוניטיזציה במכשירים ניידים. צ'ארטבוסט מביאה עימה צוות מוכשר, יותר מ-700 מיליון משתמשים חודשיים מרחבי העולם, ויותר מ-90 מיליארד מכרזי פרסום בחודש. זינגה וצ'ארטבוסט שולטות כעת במאוחד בכל הרכיבים הכלולים בפלטפורמה מושלמת של הדור הבא: תוכן באיכות גבוהה, יחסים ישירים עם השחקנים, חשיפה עצומה וכל שכבות טכנולוגיות הפרסום שניתן ליישמן בהיצע המשחקים של זינגה ובאמצעות שותפי הפרסום של צ'ארטבוסט.

 

צ'ארטבוסט הינה פלטפורמת פרסום מאוחדת הכוללת פרסום מבוסס-דרישה (Demand Side Platform- DSP), פרסום מבוסס-ביקוש (Supply Side Platform SSP) ויכולות תיווך המופעלות באמצעות פתרון SDK. צ'ארטבוסט עושה שימוש ביכולות מתקדמות של לימוד מכונה ומדע נתונים, ובכך מסוגלת להציע מאגר פרסומות איכותיות, יכולת גידול לפי צורך ויכולת התמקדות בקהלים מסויימים (audience-based targeting) על מנת שהפרסום התכני והישגיו יהיו אופטימליים.

 

"צ'ארטבוסט היא אחת מפלטפורמות המוניטיזציה והגילוי הדינמיות ביותר בעולם המכשירים הניידים, ולא היינו יכולים להיות יותר נרגשים לקדם בברכה את הצוות המוכשר שלה אלינו", אמר פרנק גיביו, מנכ"ל זינגה. "החיבור בין הפורטפוליו האיכותי של המשחקים שלנו ומידע הנגזר מהמשתמשים, לבין פלטפורמת הפרסום והמוניטיזציה המוכחת של צ'ארטבוסט, יאפשר לנו לעלות שלב באופן בו אנו מגדילים את הקהל שלנו, ויעצים באופן משמעותי את היתרון התחרותי שלנו בעולם הניידים".

 

"אנו נרגשים להצטרף לזינגה, על מנת להמשיך לבנות ולהרחיב את פלטפורמת הפרסום המקיפה שלנו, שתשרת את זינגה ואת עולם המכשירים הניידים כולו", הוסיף ריץ' איזו, מנכ"ל צ'ארטבוסט. "ביחד, אנו חולקים את החזון העתידי לפיו שילוב בין פרסום, אנליטיקה ופלטפורמת תוכן יאיצו את קצב הגידול של שתי החברות. אנחנו כבר מרגישים בזינגה כבני משפחה, וכהרחבה טבעית של התרבות הארגונית שלנו".

 

זינגה תרכוש 100% מהבעלות על צ'ארטבוסט תמורת כ-250 מיליון דולר במזומן. המחיר הסופי של העסקה יקבע במועד סגירתה, הצפוי להתקיים ברבעון השלישי של 2021.

 

בנק ההשקעות UBS שימש כיועץ הפיננסי האקסקלוסיבי בעסקה זו, ו-Orrick שימש כיועץ המשפטי לזינגה בעסקה.

הערות העורך:

משאבי מולטימדיה (תמונות ופריטים אחרים) ניתן למצוא בקישור זה:

https://www.dropbox.com/sh/gpdb8lz054j1hnq/AAD-9U4Q99KhwIUMMLkn6YFEa?dl=0

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

 

אודות Chartboost

צ'ארטבוסט היא פלטפורמה מובילה לפרסום תכניתי (Programmatic) ומוניטיזציה במכשירים ניידים, הזוכה לחשיפה של יותר מ-700 מיליון משתמשים חודשיים מרחבי העולם ומייצרת יותר מ-90 מיליארד מכרזי פרסום בחודש. צ'ארטבוסט מאפשרת למפתחים להגדיל את הכנסותיהם מ-CPM, ומאפשרת למשווקים להתחבר לקהלים המתאפיינים במעורבות גבוהה, באמצעות חוויות פרסום מוטמעות (immersive). צ'ארטבוסט מעסיקה יותר מ-100 עובדים, ולה משרדים בסן פרנסיסקו, בייג'ין, ברצלונה ואמסטרדם.

בקרו אותנו ב-www.chartboost.com.

הצהרות צופות פני עתיד

הודעה לעיתונות זו כוללת הצהרות צופות פני עתיד כפי שהן מוגדרות ב- Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995, ובכלל זה הצהרות המתייחסות אל, בין השאר: הרכישה המתוכננת של צ'ארטבוסט אינק. ("צ'ארטבוסט"); יכולתנו להגשים את היתרונות הטמונים ברכישת צ'ארטבוסט, ובכלל זה הרחבת הקהל הגלובלי ועסקי הפרסום שלנו, ובכך ליצור את הדור הבא של פלטפורמת הפרסום במכשירים ניידים המושלמת, ולהתחרות באופן אפקטיבי בתעשיית הפרסום במכשירים ניידים, ולהשתמש ביכולות לימוד מכונה ומדע נתונים על מנת לשפר את הפרסום התכניתי; מחיר הרכישה של צ'ארטבוסט; התזמון בו צפויה העסקה להיסגר. הצהרות צופות פני עתיד כוללות לעתים קרובות מילים כדוגמת "צפוי", "מתוכנן", "מתכוון", "יבצע", "צופה", "מאמין", מכוון ל", "מצפה", והצהרות בזמן עתיד הינן בדרך כלל צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלו אינן מבטיחות ביצועים עתידיים, ומשקפות את הצפי של ההנהלה בעת הנוכחית. השגת התוצאה או הגעה להצלחה במשימה הכלולה בהצהרות צופות פני עתיד אלו מערבת סיכונים משמעותיים, חוסר ודאות והנחות יסוד, והתוצאות שלנו בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מאלו הצפויות או נרמזות. אין להסתמך ללא צורך על הצהרות צופות פני עתיד אלו, שהינן מבוססות על מידע הזמין לנו במועד הנקוב. איננו מתחייבים לעדכן הצהרות אלו. גורמים העשויים להביא לתוצאות שונות משנחזו כוללים: שביעות רצון מתנאי סגירת העסקה ויכולתנו להשלים את העסקה במועד שנקבע; יכולתנו לשלב באופן אפקטיבי את צ'ארטבוסט לתוכנו ולהשיג את היתרונות הצפויים מהעסקה; ההשפעה של ההודעה על הרכישה על ביצועיהן העסקיים והתפעוליים של זינגה ושל צ'ארטבוסט ויכולתנו לשמר את היחסים שלנו עם השותפים העסקיים; סיכוני ליטיגציה או פעולות רגולטוריות הקשורות למיזוג; ויכולתנו להתחרות באופן אפקטיבי בעולם הפרסום למכשירים ניידים. למידע נוסף אודות סיכונים אלו, אי הוודאות והנחות היסוד, כמו גם גורמים נוספים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מתוארים או יתוארו בפירוט נרחב יותר במסמכים שיוגשו לרשות ניירות ערך (SEC), ושעותקים מהם ניתן לקבל באמצעות ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו: http://investor.zynga.com או אתר רשות ניירות ערך www.sec.gov.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.