header 2

יום שני, 24 במאי 2021

INVESTBANK ישיק את הדור הבא של כרטיסי האשראי בירדן, על בסיס פלטפורמת הסליקה הגלובלית של i2c

 

שיתוף הפעולה מאפשר לבנק המסחרי לספק תוכניות אשראי חדשניות ושירותי סליקה באמצעות פלטפורמה אחידה וגמישה

רדווד סיטי, קליפורניה,  24 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

i2c Inc., ספקית מובילה של תשלומים דיגיטליים וטכנולוגיות לבנקים, הודיעה היום על שותפות עם INVESTBANK, בנק מוביל המספק פתרונות פיננסיים חדשניים בירדן. פלטפורמת ה-Plug-and-play של i2c תהווה את הבסיס להנפקת האשראי ויכולות הסליקה של הבנק.

שיתוף הפעולה הזה בין הצדדים יאפשר ל-INVESTBANK להציע תוכניות כרטיסי אשראי מודרניות למגוון הלקוחות הפרטיים של הבנק, כמו גם לנהל תוכניות כרטיסי אשראי ללקוחותיו המסחריים ברחבי האיזור. הפתרון העשיר בתכונות יספק למשתמשי הקצה גישה לניהול חשבון דיגיטלי, כרטיסים וירטואליים, תשלומים ללא מגע ותוכניות נאמנות – ויכולות אחרות המיועדות לשרת את דרישותיו של הצרכן המודרני. הבנק ישיק, בנוסף, גם יכולת סליקה מבוססת-ענן בנקודות מכירה (POS) ללקוחותיו העסקיים, שגם היא מתבססת על הטכנולוגיה של i2c.

"אנו נרגשים לחבור ל-INVESTBANK ולתמוך במחויבות שלהם לספק חוויות בנקאות מודרניות ללקוחותיהם", אמר אוראנגזאייב חאן, מנהל איזור המזרח התיכון ואפריקה ב-i2c. "יוזמות שכאלה הינן חלוצות במהפיכת ה-Digital First במזרח התיכון, ומהוות דוגמא מצויינת לחדשנויות הניתנות להגשמה באמצעות שיתוף פעולה בין חברות פינטק".

"באמצעות חבירתנו ל-i2c אנו יכולים להציע יכולות המשנות את השוק על מנת לספק את הדרישות היומיומיות של לקוחותינו, באמצעות פלטפורמת הדור הבא שהינה גמישה מספיק עבורנו בכדי לאפשר לנו להמשיך להעניק עדיפות לגישה האישית לבנקאות שלנו, שהפכה לסימן היכר עולמי", אמר מונטאסר דאוואס, מנכ"ל INVESTBANK ירדן. "בנוסף, מערך הטכנולוגיה הגמיש של i2c מציע לנו בסיס איתן שעליו ניתן לספק מוצרי תשלום מאובטחים הניתנים באיכות גבוהה לשוק הצמא לחדשנות שכזו".

"i2c משתפת פעולה בגאווה עם ספקי מוצרים פיננסיים בעולם במטרה לספק את הפתרונות הטובים מסוגם ותשתית המעניקה לצוותים את הכח לחדש, יחד עם האמינות והיציבות שמוסדות המצויים תחת רגולציה נדרשים לעמוד בהן", הוסיף אמיר וואין, מנכ"ל i2c. "אנו מתכוונים להביא את עשרים שנות הנסיון הגלובלי שצברנו בתחומים אלו לטובת INVESTBANK, ולאפשר לו לספק תוכניות תשלום חדשניות וגמישות ללקוחותיו".

INVESTBANK הציג צמיחה של פי 700 מאז נוסד כבנק מסחרי, ומתכוון להמשיך ולתמוך בצמיחה שלו באמצעות מוצרי תשלום מתקדמים.

אודות INVESTBANK ירדן

INVESTBANK נוסד ב-1982 ומציע שירותי בנקאות משולבים בירדן, המסופקים באמצעות יותר מ-400 עובדים הפרוסים בשנים עשר סניפים בערים מרכזיות ברחבי ירדן. INVESTBANK מספק את צרכיהם של לקוחותיו באמצעות מתן שירותי בנקאות לחברות קטנות, בינוניות וגדולות, כמו גם שירות ללקוחות פרטיים, ניהול עושר והשקעות. חברות בת של INVESTBANK כוללות את AL IMDAD, AL MARWARED לשירותי ברוקרז', TAMKEEN לשירותי ליסינג פיננסי, AL TAS-HEELAT לעסקים קטנים ובינוניים כמו גם ללקוחות צרכניים ולמימון איסלמי, BINDAR למסחר והשקעות במימון איסלמי ו-TAKHSEEM לשירותי פקטורינג.

לפרטים נוספים, אנא בקרו:  www.investbank.jo או צרו קשר: 065001515

פייסבוק:  https://www.facebook.com/INVESTBANKJO

אינסטגרם: http://instagram.com/investbankjo

טוויטר:  https://twitter.com/InvestbankJo

 

אודות i2c

i2c היא ספקית גלובלית של פתרונות תשלומים ובנקאות שמאוד ניתנים להגדרה. באמצעות הטכנולוגיה הקניינית של "אבני בניין" של i2c, הלקוחות יכולים בקלות ליצור ולנהל קבוצה מקיפה של פתרונות לאשראי, חיוב, תשלום מראש, הלוואות ועוד במהירות ובאופן משתלם. i2c מספקת גמישות, זריזות, אבטחה ואמינות ללא מקבילים מפלטפורמת תוכנה כשירות גלובלית אחת. טכנולוגיית הדור הבא של i2c, שהוקמה ב-2001 והמטה שלה בעמק הסיליקון, תומכת במיליוני משתמשים ביותר מ-200 מדינות/ טריטוריות ובכל אזורי הזמן. למידע נוסף בקרו באתר www.i2cinc.com ותעקבו אחרינו בכתובת @i2cinc.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.