header 2

יום רביעי, 19 במאי 2021

אנדרסן גלובל מרחיבה את הכיסוי שלה לליכטנשטיין ולשוויץ

 

סן פרנסיסקו, 18 במאי 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Andersen Global תעניק שירותים משפטיים גם בליכטנשטיין ובשוויץ, באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם NSF, ובכך היא תחזק את הפלטפורמה של הפירמה בעת שהיא ממשיכה להרחיב את נוכחותה באיזור.

 

עם משרדים ב-ואדוז ובציריך, NSF פועלת באמצעות חמישה שותפים ו-40 אנשי מקצוע, ומשרתת לקוחות פרטיים וארגונים בינלאומיים. המשרד בליכטנשטיין יספק את כל השירותים הכוללים יעוץ משפטי, נאמנות וניהול נכסים, ויכולות נוספות בתחומי הבנקאות והשווקים הציבוריים, מיסים, תאגידים, מיזוגים ורכישות, בוררות וגישור, חוזים ומשפט מנהלי וחוקתי.

 

המשרד בשוויץ פועל בנוסף גם כחברה עצמאית שוויצרית המציעה שירותים במגוון תחומים של משפט עסקי, כדוגמת חוקי מס, תאגידים ומיזוגים ורכישות, תכנון המשכיות ניהולית, חוקי ירושה, ליטיגציה, ארגון מחדש, גביית חובות ופשיטת רגל, תעסוקה, שווקים פיננסיים וחוזים מסחריים.

 

"במשך יותר מ-30 שנה הניסיון והידע הנרחבים שלנו אפשרו לנו לספק את השירותים הטובים מסוגם", אומר היינץ פרומלט, שותף מנהל ב-NSF. "שיתוף הפעולה הנוכחי הוא הצעד הבא באבולוציה של הפירמה שלנו, ומחזק עוד יותר את יכולתנו לספק ללקוחותינו את הדרוש להם ללא חשיבות לגבולות פיזיים".

 

פיטר נייגל, שותף מנהל ב-NSF הוסיף: "עם קהל לקוחות שרובו בינלאומי, היכולת שלנו כעת להציע שירותים מקיפים המשתלבים זה בזה באמצעות שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מייצר בסיס איתן, בעת שאנו פועלים לפתח פלטפורמה תחרותית יותר לפירמה שלנו באזור".

 

"התרבות מוכוונת-לקוח של NSF מהדהדת היטב עם הערכים של הארגון שלנו", אמר מארק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "מדובר באחת מהפירמות העצמאיות הגדולות והמתקדמות ביותר, עם ניסיון מקומי ובינלאומי, המציב את הסטנדרט לשירותים משפטיים בשוק שלהם. שיתוף הפעולה הזה משלים את אסטרטגיית ההתרחבות של הארגון שלנו, בעת שאנו ממשיכים לחזק את הצוות שלנו באזור, ולספק ללקוחות פתרון מלא של יכולות גלובליות באמצעות חברות ברשת שלנו וכאלו המשתפות עימנו פעולה".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-266 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.