header 2

יום ראשון, 23 במאי 2021

המייסדת של Glamhive סטפני ספרנג'רס יחד עם המנחה המשותף הסטייליסט של הסלבס ג'וני ווג'ק, הסטייליסטית של הסלבס ניקול צ'אבז, הסטייליסטית של הסלבס אנדרו פיצסימונס מעצב שיער של הסלבס והסטייליסטית המשפיעה בעולם האופנה קלייר סולמרס מודיעים על פסגת האביב הדיגיטלית של הסטייל והביוטי

 

הכנס יפגיש מובילים בתעשיות הסטייל והביוטי כדי לדבר על אופנה, ביוטי, עיצוב תלבושות, העצמת נשים, קיימות, ועוד

 

לוס אנג'לס וסיאטל, 20 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

מה שהתחיל כדרכה של קהילת הסטייל להתאחד כשהמגפה עצרה את גלגלי התעשייה, הפך לאחד המפגשים הגדולים ביותר של תעשיית האופנה בעולם. כעת, כאשר השגרה חוזרת והעסקים נפתחים מחדש בארה"ב ובחו"ל. פסגת האביב הדיגיטלית של הסטייל והביוטי של Glamhive ב -22 במאי תהיה הפסגה הדיגיטלית האחרונה בוודאות של 100%. Glamhive תשיק את כל האירועים העתידיים כחוויה פיזית-דיגיטלית היברידית.

פסגת האביב תהיה החוויה הדיגיטלית העולמית החמישית של החברה ותפגיש שוב אנשי מקצוע בתעשייה וחובבי ביוטי וסטייל כדי לדבר על הסטייל באביב, טיפוח עור בחודשים הקרים יותר, תחילת הדרך בעולם האופנה ועוד הרבה יותר.

באירוע עם כרטיסים הזה שיימשך כל היום יהיו 19 פאנלים יותר מ- 66 דוברים. להלן סקירה של כמה מהנושאים שידברו עליהם הדוברים הכוכבים.

נושאים:

·                    מי עשה את זה? כיצד מוצרים ממקורות בר קיימא מעצימים נשים בכל קנייה?

·                    סטייל 411: בתוך עולם הסטיילינג

·                    עיצוב תלבושות עכשווי: התפקיד, האתגרים, והשפעתם על האופנה

·                    דווח מהשטיח האדום

·                    "כוכב נולד" ראיון בלעדי עם האסטרולוגית סוזן מילר

·                    ראיון בלעדי עם מעצבת התלבושות של Bridgerton אלן מירויניק

·                    איך לעשות רושם ראשוני נהדר בכל פעם

·                    בניית מותג ליוצרים קריאטיביים ויזמים

 

במהלך: מי עשה את זה? כיצד מוצרים ממקורות בני-קיימא מעצימים נשים בכל פאנל רכישה, מנהלת שיווק ראשית של מרי קיי בע"מ, שריל אדקינס-גרין, תנחה דיון על מקור הפריטים בתוך הארון של כל אחד מאיתנו - וכיצד נוכל להכיר טוב יותר מי החדשנים שעומדים מאחורי עיצוב האופנה. בין הפאנליסטים נמצאת  ג'יין מוסבכר, מייסדת ומנכ"לית TO THE MARKET; מטילדה פיין בוקייה-אנשה, מעצבת, לוחמת אקו, יזמית חברתית, מייסדת MH Couture ומייסדת משנה של Xtreme Upcycle; קריסטל סי פול, מייסדת ומנהלת Atelier Calla; וטארה סוונן, סטייליסטית של הסלבס.

 

"יש לנו הזדמנות לעשות בחירות המסייעות להגן על הסביבה שלנו מדי יום", אמרה שריל אדקינס-גרין, "וחשוב שנדע מי האנשים ואילו המוצרים עושים את ההבדל."

 

מנחים שותפים:

 

סטפני ספרנג'רס - מייסדת ומנכ"לית, Glamhive

ג'וני ווג'ק - הסטייליסט של הסלבס ומעצב תלבושות לקייטי פרי ומריה קארי

ניקול צ'אבס – הסטייליסטית של הסלבס קריסטן בל וג'סיקה סימפסון

אנדרו פיצסימונס - מעצב השיער של הסלבס ב-"הקרדשיאנס "

קלייר סולמרס - מייסדת + מנכ"לית Fashion Bomb Daily

 

דוברים:

 

הדוברים כוללים סטייליסטים של הסלבס, מאפרים, ומעצבי תדמית שעובדים עם השמות הכי גדולים בהוליווד ומעבר, כולל: קריסטן סטיוארט, אנג'לינה ג'ולי, מתיו מקונוהיי, אמילי בלאנט, גבריאל יוניון, זנדאיה, סופי טרנר, אמנדה סייפריד, מרגוט רובי, לופיטה ניונג'ו, אמה ווטסון, רוזי הנטינגטון-וויטלי, קלייר דנס, כרמן אלקטרה.

 

סטייליסטים של הסלבס:

 

ג'ן רייד, טארה סווינן, ג'סיקה פסטר, ניקול צ'אבס, סוניה יאנג, דנה אשר לוין, מימי לומברדו, ג'וי ת'ורפ, פרנזי סטאדטר.

 

מאפרים ומעצבי שיער של הסלבס:

שרידן וורד, מאטי דננו, מאטין מולאוויזאדה, כריסטיאן ווד, האלי בריסקר, לארי סימס

 

מנחים:

בריאן אנדרווד (O Magazine), ברוק ג'אפי (Penske Media), אלכסיס בנט (ווג), שרה בול (PEOPLE Magazine), פלביה נונז (Real Simple), אלנה פדן (StyleCaster) ושריל אדקינס-גרין (.Mary Kay Inc).

 

כרטיסים לכנס עולים $149 לכרטיס לכל היום. נותנת החסות המציגה של פסגת האביב הדיגיטלית של הסטייל והביוטי של Glamhive היא Mary Kay Inc. ו-Mary Kay Global Design Studio שלה.

 

למידע נוסף בקרו בבקשה באתר https://www.glamhive.com/live

אודות Glamhive:

 

 Glamhive נוסדה על ידי היזמית סטפני ספריינג'רז ב-2017 עם חזון להביא שוויון לסטיילינג האישי והנחת יסוד שהביטחון שבא עם זוהר לא צריך להיות בלעדי לעשירים והמפורסמים.

חוויית הסטיילינג המקוונת מציעה לכל אחד עם חיבור Wi-Fi גישה לסטייליסטים שיספקו לו את התמיכה שהוא צריך כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמו. עבור סטייליסטים, זאת פלטפורמה יעילה מקצה לקצה שעוזרת להם להגדיל את הרשת ואת העסק שלהם, 100% וירטואלית.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-60 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.