header 2

יום רביעי, 19 במאי 2021

בומברדייה חוברת לסטרלינג לצורך שיפור משלוח חלקי חילוף ותמיכה בלקוחות ברחבי העולם

 

הפתרון השלם עבור שינוע החלקים מחזק את יכולתה של בומברדייה להגיב במהירות ומהווה השלמה לרשת חלקי החילוף הקיימת שלה

 

·         הפתרון השלם עבור שינוע החלקים מחזק את יכולתה של בומברדיה להגיב במהירות ומהווה השלמה לרשת חלקי החילוף הקיימת שלה

·         לבומברדייה מתאפשר כעת שימוש ברשת של מטוסים לשינוע חלקי חילוף ללקוחות ברחבי העולם

·         היכולת המשופרת של שינוע חלקי החילוף מתווספת לרשת הגדלה והולכת של שירות הלקוחות שמפעילה בומברדייה, המתרחבת כעת ביותר מ-50%

 

מונטריאול, 18 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Bombardier הכריזה היום על שיתוף פעולה עם Sterling Global Aviation Logistics, מובילה עולמית בשילוח ולוגיסטיקה של מוצרי תעופה, במטרה לשפר את יכולתה לשנע חלקי חילוף ברחבי העולם עבור לקוחותיה. שיתוף הפעולה מספק לבומברדייה גישה לרשת של מטוסים המצויים בחמש יבשות, שבאמצעותם ניתן לשנע מבחר רב של חלקי חילוף ללקוחות באופן מהיר ויעיל במקרים של "מטוס על הקרקע" (AOG).

 

"מגיע ללקוחות שלנו פתרון מהיר ונטול מאמץ לאירועי ה-AOG שלהם, ושיתוף הפעולה שלנו עם סטרלינג, ספקית שירותי לוגיסטיקה ל-AOG ברחבי העולם המובילה בתעשיה, מאפשר לנו לספק את החלקים הדרושים ללקוחותינו במהירות וביעילות", אמר אנדי נורדין, סגן נשיא לתמיכה בלקוחות של בומברדייה. "אנו שמחים להעשיר את היצע הפתרונות שלנו, וגאים להוסיף את היכולת הזו, המאפשרת לנו להיות שם עבור הלקוחות שלנו בזמן ובמקום שהם זקוקים לנו".

 

"אנחנו נרגשים מאוד לספק תמיכה לוגיסטית גלובלית לפתרונות השינוע המשופרים של חלקי החילוף שמציעה בומברדייה ללקוחותיה, וגאים בשיתוף הפעולה האסטרטגי ארוך הטווח שאנו מקיימים מזה יותר מ-15 שנים", אמר רוברט ברודריק, סגן נשיא בכיר ב-Sterling Global Aviation Logistics.

 

לקוחות בומברדייה יכולים לטוס בביטחון ביודעם כי הם נתמכים בידי רשת אספקת חלקי החילוף הנרחבת ביותר בתעשיה, עם אתרים הפרושים ברחבי ארצות הברית, אירופה, אסיה והמזרח התיכון. מערכת ניהול המלאי המתוחכמת של בומברדייה, המשלחת יותר מ-350,000 חלפים בשנה עם זמינות מרשימה של 96% של החלפים ברשת, מנטרת ומשנעת את החלפים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לקוחות הרוכשים חלפים מבומברדייה יכולים להמשיך ליהנות מאחריות בת שנתיים לחלפים וממחירים תחרותיים.

 

שירות שינוע החלפים המשודרג הינו רק אחד ממבחר שירותים הזמין ללקוחות הזקוקים לסיוע מיידי. צוות התגובה הנייד של בומברדיה (Mobile Response Team) מציע כיסוי גלובלי למקרים של AOG, עם 30 משאיות המצויות ברחבי העולם. בנוסף, לקוחות יכולים גם לסמוך על בומברדייה בכל הקשור לתמיכה בתיקונים מבניים של משפחות מטוסי Learjet, Challenger ו-Global שלה. שירותי תיקון באיכות גבוהה אלו זמינים באמצעות פניה למוקד אחיד, ה-Customer Response Centre (CRC) של בומברדייה, ב- +1-866-538-1247 (בצפון אמריקה) ו-+1-514-855-2999 (מחוץ לצפון אמריקה).

 

צוותי ה-CRC של בומברדייה, המסוגלים לטפל בפניות מסוגים שונים, מצויידים גם בכלים וטכנולוגיות מתקדמות ונתמכים במומחיות הנדסת המטוסים של בומברדייה. בומברדייה ממשיכה לחזק את מחויבותה המתמשכת לספק ללקוחותיה את הפתרונות המקיפים ביותר בתעשיה, בין אם הללו נדרשים באתר הבית, בדרכים ובמצבי AOG.

 

הכרזה זו היא האחרונה בסדרה של הכרזות שמטרתן חיזוק רשת התמיכה העולמית של בומברדייה בלקוחותיה, והגדלת תשתיות הקרקע שלה ב-50%. הכרזות אלו כוללות הרחבת רשת מרכזי התמיכה של בומברדייה בברלין, מיאמי, ביגין היל, לונדון, סינגפור ומרכז התמיכה החדש שצפוי להיבנות במלבורן, אוסטרליה; הצבת יחידות תחזוקה קווים (LMS) במיקומים אסטרטגיים בארה"ב ואירופה; כמו גם מוצרים ושירותים חדשים עבור לקוחותיה, שחלקם נכללים בצעדים הבאים שתבצע בומברדייה במסגרת תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה.

 

אודות בומברדייה

בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה.

החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.

חדשות ומידע זמינים באתרbombardier.com  או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier

אודות Sterling Global Aviation Logistics

 

מאז 1981, Sterling Global Aviation Logistics, חברה בבעלות Kuehne and Nagel, מסייעת ללקוחותיה בענף התעופה בשילוחים בעדיפות גבוהה, ושינוע חלקי חילוף של מטוסים במהירות וביעילות. סטרלינג מתמחה בשילוח חלקי חילוף למטוסים במצבי AOG, מטען כבד או מטען בגודל יוצא דופן, וחומרים מסוכנים, תוך הפחתה של זמן השילוח למינימום. החברה ממוקדת במתן שירותי לוגיסטיקה גלובלית למצבי AOG, והיא מצויה בחוד החנית של החדשנות, בהציעה שירות מדוייק, מותאם אישית וכזה שניתן לסמוך עליו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.