header 2

יום חמישי, 27 במאי 2021

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים משיקה רשמית אתר סיני לבחינות GMAT

 

האתר החדש שואף לשרת טוב יותר סטודנטים פוטנציאליים מהאיזור המתעניינים בתואר שני בעסקים

רסטון, וירג'יניה, 26 במאי 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), ארגון גלובלי של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים והגוף האחראי למבחן קבלה לניהול בוגרים, הודיעה היום על השקת האתר הסיני הרשמי של בחינות GMATTM, GMAT.com.cn. כבחינה הנפוצה ביותר המשמשת לקבלה ללימודי מנהל עסקים, המוכרת על ידי יותר מ- 7,000 תוכניות לימודי מנהל עסקים לתארים מתקדמים ברחבי העולם, GMAT היה כלי הערכה מוביל בקרב מאגר עצום של כישרונות באזור סין רבתי במשך יותר מששה עשורים.

מתוך הכרה בהתעניינות הגוברת בחינוך ניהולי לתארים מתקדמים (GME), החליטה GMAC להעלות את האתר עבור סטודנטים פוטנציאליים מהאזור ולאפשר גישה למידע מדויק, מקיף וסמכותי על GMAT ו- GME בשפת האם שלהם, בקלות ובנוחות רבה יותר. באמצעות התוכן המותאם והממוקד, האתר הסיני של GMAT, יחד עם חשבון WeChat הרשמי של GMAT שעלה לאוויר מוקדם יותר השנה, מספקים את הפלטפורמות הדיגיטליות החשובות על מנת לייצר ולחזק את הקשר בין כישרונות דוברים סינית לבתי הספר לעסקים המובילים בעולם באזור ומחוצה לו, ולמלא את פער המידע בשוק.

"סין הפכה עם השנים לאזור השני בגודלו עבור GMAT, שניה רק לארצות הברית", מסר סנג'ט צ'ופלה, נשיא ומנכ"ל GMAC. "ככל שהחיסונים הופכים לזמינים יותר והתקווה להתאוששות כלכלית מתחילה להשתרש, אנו מצפים לראות יותר ניידות ומצפים כי יותר סטודנטים סינים המתחילים או חוזרים למסעם לעבר השכלה עסקית לתואר שני בארצם או בחו"ל, ונהנים מהפלטפורמות החדשות בשפה הסינית שאנו מציעים היום".

על פי דו"ח סקר הסטודנטים הפוטנציאלים mba.com של GMAC לשנת 2021 שפורסם בחודש מרץ, החשש מהשפעת מגיפת הקורונה נמצא בירידה לאורך זמן. באופן ספציפי, שיעור המשיבים הסינים המדווחים כי הם "מודאגים בצורה קיצונית" או "מודאגים מאוד" ירד מ-71% מחודש יולי 2020 ל-48% בנובמבר אשתקד. הסקר מצא גם כי המשיבים הסינים המתכננים להמשיך בתואר שני במנהל עסקים מחוץ לארצם אינם משנים את תוכניותיהם המקוריות למרות המגפה, כאשר 89 אחוזים מתכננים להמשיך את ה-MBA שלהם בארצות הברית ו-55 אחוזים בבריטניה, מה שהופך את שתי המדינות הללו ליעדים המובילים שהם מביאים בחשבון.

"מידת העניין והרצון של כישרונות עסקיים סיניים להמשיך בלימודי ניהול מתקדמים לא ירדה אלא רק הוקפאה", אמר יואן דינג, סגן נשיא ודיקן CEIBS ודירקטור ב-GMAC. "האתר הסיני הרשמי של GMAT יסייע לחבר כישרונות עסקיים סיניים בכל רחבי העולם עם בתי ספר גלובליים למנהל עסקים, ויאפשר לכל כשרון סיני להתגלות".

יותר משבעה מיליון מועמדים המתעניינים במסע לקראת תואר שני או ה-MBA שלהם ביקרו ב-mba.com  - פורטל המידע והמשאבים של GMAC לתואר שני בחינוך – על מנת לבחון את אפשרויות לימודי מנהל עסקים הזמינים להם, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולהתייעץ לגבי תהליך הקבלה. GMAC מחויבת לתמוך במטרות של סטודנטים סינים פוטנציאליים המעוניינים להתכונן ולהירשם לבחינת GMAT.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC שנוסד ב-1953 יוצר פתרונות וחוויות שמאפשרים לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים לגלות, להעריך ולהתחבר אלה עם אלה טוב יותר.

GMAC™ מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר. בבעלות וניהול GMAC גם הבחינה NMAT by GMAC™ (NMAT™) וההערכה לבכירים (EA). BusinessBecause ו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC™, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו www.gmac.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.