header 2

יום שלישי, 11 במאי 2021

MAËLYS זוכה להשקעה משמעותית מקרן Norwest

 

ניו יורק, 10 במאי 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

MAËLYS, מותג טיפוח גוף צומח במהירות, המשווק ישירות לצרכנים, הודיע היום כי קיבל השקעת מיעוט מ-Norwest, חברת השקעות גלובלית מובילה. ההשקעה תתמוך במאמציה של מאליס לצמוח במהירות בשוק הבינלאומי, תסייע להגדיל את נפח הפעילויות על מנת שיעמדו בדרישה הגוברת מצד הצרכנים, להשיק מוצרים חדשים ולהרחיב את הצוות הגלובלי. סוניה בראון, שותפה כללית ב-נורווסט, תצטרף למועצת המנהלים של מאליס.

 

מאליס נוסדה ב-2017 במטרה למצוא את הדרכים הטובות והחדשניות ביותר לפתור בעיות אמיתיות לנשים אמיתיות. תמיד צעד אחד קדימה, הצוות של מאליס עושה שימוש ביכולות וכלי דאטה על מנת לשפר את ההתאמה האישית והחוויה לכל צרכנית. המותג ידוע בזכות יצירת פתרונות מהפכניים לעיצוב, הרמה ומיצוק גוף האשה – ללא חשיבות למידותיה, צורתה או סוג עורה. החזון של מאליס סייע להגדיר מחדש את שוק טיפוח הגוף המסורתי באמצעות טווח שאינו מפסיק לגדול של מוצרים הממוקדים בגוף האשה, המאפשרים להן לראות תוצאות אמיתיות.

 

המותג בנה סביבו בסיס לקוחות נאמן וגלובלי של נשים, והוא חביב במיוחד על אמהות צעירות ובני דור המילניום. מאליס רואה חשיבות עליונה בהקשבה לקהילה שלה ובתקשורת עימה, על מנת להבטיח כי המותג ממשיך לשלב באופן מוצלח את הטכנולוגיה בעלת הביצועים הטובים ביותר עם פתרונות טיפוח הגוף.

 

המיקוד העיקרי של מאליס בהצמחת המותג הפונה ישירות לצרכנים, המסתייע בשילוב יחודי של דאטה, טכנולוגיה ושיווק, מאפשר לייצר צמיחה יוצאת דופן עם הכנסות שנתיות של 100 מיליון דולר, עליה של 400% משנה לשנה.

 

נורווסט תצטרף למשקיעים הנוכחיים של מאליס, הכוללים את קבוצת בארינבוים, קרן השקעות פרטית שנוסדה בידי צביקה בארינבוים והינה בעלת מניות השליטה בחברה, לאומי פרטנרס, פלטפורמת מסחר ובנקאות השקעות גלובלית, ומייסדי מאליס.

 

"אנו נרגשים לשלב כוחות עם נורווסט בעת שאנו נעים לעבר השלב הבא בצמיחתה של מאליס", אמר רום גינזבורג, מנכ"ל מאליס. "אנו נמצאים במיקום יחודי המאפשר לנו לבסס את מקומנו כמובילי שוק טיפוח הגוף, באמצעות הצגה של זרם מוצרים חדשניים יחיד מסוגו, המבוסס על גישה מונחית-דאטה, ובמקביל מטפח קהל בעל נאמנות חזקה. אנו מצפים לעבוד יחד עם נורווסט, שכן הידע העמוק שלהם בשוק הצרכני הופך אותם לשותפים האידיאלים עבורנו".

 

"אנו רואים הזדמנות אדירה עבור מאליס לנצל את המומנטום הנוכחי שלה, ולהמשיך לשבש את שוק טיפוח הגוף בעולמות היופי והטיפוח האישי, עם המותג האותנטי והמכיל שלה", מסרה סוניה בראון, שותפה כללית בנורווסט. "רום והצוות שלו עשו עבודה נפלאה עם תמהיל המוצרים, המסרים של תדמית גוף חיובית, וחוויית לקוח לפי דרישה. יחד, אני מאמינה שהשותפות שלנו תביא את מאייליס לגבהים חדשים של הצלחה".

 

לנורווסט נסיון משמעותי בהשקעות שבוצעו ברחבי תבל במותגים הפונים לצרכנים. בין ההשקעות שביצעה הקרן ניתן למנות את Casper, Jet, Spotify, Uber, Kendra Scott, Madison Reed ו-PCA Skin.

 

אודות MAËLYS

 

מאליס MAËLYS (מבוטא may-lees) נוסדה ב-2017, והיא מותג "ישירות לצרכן"  און ליין שהפך במהירות לחלוץ בשוק טיפוח הגוף. מאליס ידועה ביכולתה לפתח מוצרים חדשניים שמעצבים, מרימים וממצקים את גוף האישה. מאליס מחדשת באופן בלתי מתנצל סביב האיברים בגוף האישה שאינם זוכים לתשומת הלב הראויה, ובמקביל מעודדת שיחות סביב תדמית גוף חיובית, ומצהירה באומץ כי יש לחגוג כל סוג וצורה של גוף. בתוך מספר שנים, מה שהחל כמותג בינלאומי, הפך לקהילה בינלאומית.

 

אודות Norwest Venture Partners

 

נורווסט Norwest  היא קרן השקעות פרטית מובילה, המנהלת יותר מ-9.5 מיליארד דולר בהון. מאז נוסדה, השקיעה הקרן ביותר מ-600 חברות וחברה ליותר מ-150 חברות פעילות המצויות כעת בפורטפוליו השקעות ההון סיכון והצמיחה שלה. הקרן משקיעה בחברות המצויות בשלבים מהמוקדמים למאוחרים, במגוון רחב של תחומים, עם התמקדות בעולמות הצרכנות, enterprise ובריאות. הקרן מציעה רשת עניפה של קשרים, נסיון תפעולי ומגוון רחב של שירותים שמטרתם לסייע למנכ"לים ומייסדי החברות להביא את עסקיהם לגדילה. לנורווסט משרדים בפאלו אלטו וסן פרנסיסקו, ולה פעילויות גם בהודו וישראל. למידע נוסף, אנא בקרו ב- www.nvp.com. תוכלו לעקוב אחר נורווסט בטוויטר ב - @NorwestVP

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.