header 2

יום רביעי, 26 במאי 2021

Anaqua רוכשת את Actio IP ותציע פתרונות טכנולוגיים להגשת מסמכי קנין רוחני

 

הרכישה מוסיפה להיצע הפתרונות של אנאקווה פלטפורמה קלה לשימוש, משולבת בשירות לקוחות יוצא דופן, המאפשרת למומחי קנין רוחני לייעל את תהליך ההגשה הגלובלי שלהם

 

בוסטון, 24 במאי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Anaqua, ספקית טכנולוגית ניהול החדשנות והקניין הרוחני (IP) המובילה, הודיעה היום כי רכשה את חברת שירותי הקניין הרוחני הטכנולוגית Actio IP מידי Acapo AS. העסקה מחזקת עוד יותר את סדרת פתרונות ניהול הקניין הרוחני של אנאקווה, ומציעה לחברות ולמשרדי עורכי דין חוויה אינטואיטיבית, שקופה ויעילה בניהול תהליכי ההגשות ברמת המדינה לשיתוף פעולה בפטנטים (PCT) והפטנט האירופי  (EP).

 

אנאקווה תמשיך להעשיר את פלטפורמת שירותי ההגשות הזרות הטכנולוגית של Actio IP, ACTIO Portal, ותשקיע רבות באינטגרציה של שירותים אלו עם תוכנת ניהול הקניין הרוחני ושירותי התשלומים של אנאקווה.  Actio IP, המציעה גם שירות לחידוש סטטוס הקנין הרוחני, תגדיל את נפח פעילות התשלומים הקיימת של אנאקווה.

 

"שתי החברות חולקות מחויבות עמוקה לשימוש בטכנולוגיה על מנת לייעל את תהליך הטיפול בקנין רוחני", אמרה כריסטין ג'נינגס, נשיאת Anaqua Services, שתוביל את היחידה העסקית החדשה. "אנו מאמינים ששילוב זה ישפר את חוויית הלקוח באמצעות צימוד פעילות התשלומים הקיימת שלנו עם שירות איכותי נוסף, אותו ניתן לשלב בצורה חלקה עם פלטפורמות התוכנה שלנו ומוצרים אחרים."

 

בעקבות הרכישה יצטרפו כל עובדי Actio IP לאנאקווה, והחברה הממוזגת תרחיב את פעילותה השוטפת בברגן, נורווגיה, תחת בכירי Actio IP, ספנסר וולד-ברג'ס ואנדרס אוסה-סוונברג, שיהיו כפופים לכריסטין ג'נינגס.

 

"השילוב של שתי החברות יאפשר לענות על הביקוש הגובר להתייעלות בהגשות גלובליות", אמר ספנסר וולד-ברג'ס, שיצטרף לאנאקווה כדירקטור, שירותי לקוחות. "מאז השיחות הראשוניות שלנו עם אנאקווה היה ברור שאנו חולקים את אותן מטרות במתן פתרונות קנין רוחני ושירות לקוחות שאין כמותם, על מנת לסייע ללקוחותינו לייעל את תהליכי ניהול הקניין הרוחני. הצוות שלנו התרשם מההיקף הגלובלי ובסיס הלקוחות של אנאקווה, ומצפה להצטרף לצוות אנאקווה ולייצר יחדיו חדשנות על מנת לשרת טוב יותר את התעשייה המתפתחת הזו".

 

"אנאקווה תהיה שותפה נהדרת לעתיד עבור Actio IP" מסרה הילדה וולד-ברג'ס, שותפה-מנהלת של Acapo. "רכישה זו תחזק את יכולתה של Actio IP לקדם יוזמות צמיחה אסטרטגיות ולהמשיך לספק פתרונות חדשניים לתעשיית הקניין הרוחני. אנו מאחלים ל- Actio IP ולצוות להצליח תחת המטריה של אנאקווה, ומצפים להמשיך ולעשות שימוש בשירותיהם בעת שהם עוברים לשלב הבא של הצמיחה שלהם".

 

משרדי Latham & Watkins LLP ו- Wikborg Rein Advokatfirma ASשימשו כיועצים המשפטיים לאנאקווה בעסקה.

 

אודות Anaqua

Anaqua, Inc. היא ספקית פרימיום של פתרונות ושירותים משולבים של טכנולוגיית ניהול קנין רוחני (IP). פלטפורמת AQX של אנאקווה משלבת תהליכי עבודה איכותיים עם ניתוח ביג דאטה ויכולות טכנולוגיות אחרות במטרה ליצור סביבה חכמה המעודכנת באסטרטגיית הקנין הרוחני, מאפשרת לקבל החלטות הקשורות בקנין הרוחני, ומייעלת את הפעולות הנוגעות לקנין רוחני. כיום, כמעט מחצית מ-100 מגישי הפטנטים והמותגים הגלובליים המובילים בארה"ב, כמו גם מספר גדל והולך של משרדי עורכי דין ברחבי העולם, משתמשים בפתרונות של אנאקווה. למעלה ממיליון בכירים בתפקידי קנין רוחני, עורכי דין, עוזרים משפטיים, מנהלים וממציאים בחברות גדולות ובינוניות משתמשים בפלטפורמה לצרכי ניהול הקנין הרוחני שלהם. מרכזה של החברה ממוקם בבוסטון, ולה משרדים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, אנא בקרו ב- anaqua.com או ב-LinkedIn.

 

אודות Actio IP

 

Actio IP AS נוסדה בשנת 2009 במטרה לפתח פתרונות קנין רוחני (IP) להפחתת עלויות וניהול. Actio IP, שבסיסה בנורווגיה, מורכבת מאנשי מקצוע בתחום הפטנטים וסימני המסחר,המבינים את הצרכים והדרישות המורכבות של תעשיית הקנין הרוחני, מה מעורב בפיתוח וניהול תיקים מורכבים, והחשיבות של יצירת קשרים בינלאומיים חזקים. החברה מספקת שירותי ניהול למומחי קנין רוחני באמצעות פורטל ACTIO. באמצעות פורטל זו, משתמשים ניגשים לפלטפורמה גלובלית מרכזית לייעול הגשות, אימותים וחידושים גלובליים. הפורטל מספק שער לחברות קנין רוחני בינלאומיות מהשורה הראשונה, מעניק גמישות ומספק חיסכון בעלויות ובזמן. פורטל ACTIO הוא פלטפורמה מתקדמת ואוטומטית. בשילוב עם צוות ניהול קנין רוחני מנוסה, תהליך זה מפשט את הגשות הקנין הרוחני הגלובליות של הלקוחות, כמו גם את האימותים והחידושים של הגשות אלו, על מנת לפנות זמן למשימות בעלות ערך גבוה יותר. למידע נוסף, בקרו ב- actio.no או ב-LinkedIn.

 

אודות Acapo


Acapo היא אחת מחברות היעוץ המובילות בתחום הקנין הרוחני בנורווגיה, עם משרדים באוסלו, ברגן, טרונדהיים ופרדריקסטאד. שירותי המשרד כוללים שירותי יעוץ בכל תחומי זכויות הקנין הרוחני (IPR). הגשת בקשות לפטנטים אירופאים ונורווגיים נמצאת בתחום הליבה של Acapo, ועורכי הדין הפועלים מטעמה מטפלים בהתדיינות משפטית בתיקים הנוגעים לפטנטים, סימני מסחר ודיני שיווק. הצוות המיומן ביותר של Acapo מטפל גם בהגשת בקשות לרישום סימנים מסחריים ועיצוביים נורווגיים ואירופאים. כחברת IPR בשירות מלא, Acapo מטפלת גם בשימור פטנטים, ורישום ותכנון סימני מסחר. למידע נוסף, בקרו ב-acapo.no  או ב-LinkedIn.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.