header 2

יום ראשון, 30 במאי 2021

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים מקדמת בברכה את בית הספר המוביל באמריקה הלטינית למנהל עסקים כחבר חדש

 

בית הספר למנהל עסקים EGADE מביא עימו למועצה גיוון ויוקרה

 

רסטון, וירג'יניה, 27 במאי 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים  (GMAC)הודיעה היום כי בית הספר למנהל עסקים EGADE שב- Tecnológico de Monterreyהפך לחבר טרי במועצה.

 

בית הספר למנהל עסקים EGADE, הנמצא במקסיקו, נבחר בזכות האיכות הגבוהה של תוכניות הלימוד שלו וההכרה הבינלאומית לה הוא זוכה באיזור אמריקה הלטינית ומעבר לה. בחירתו מגדילה את היצוג מאיזור זה ברשימת חברי הארגון הגלובלית, המכילה כיום 229 מבתי הספר למנהל עסקים הטובים בעולם.

 

"בית הספר למנהל עסקים EGADE שב- Tecnológico de Monterreyבנה לעצמו מוניטין גלובלי כמוסד החינוך העסקי המוביל באמריקה הלטינית, וכמחויב להעצמת מנהיגים יזמים היוצרים ערך משותף ומשנים את פניה של החברה", אמר ד"ר אוסמאר זאבאלטה, הדיקן בפועל של בית הספר למנהל עסקים EGADE. "EGADE מחויב להחלפת רעיונות ושיטות פעולה איכותיות עם עמיתינו מרחבי העולם, והחברות ב-GMAC מספקת פלטפורמה בעלת ערך רב להעשרת תחלופת רעיונות שכזו עם בתי ספר אחרים החברים במועצה".

 

"המגיפה לימדה אותנו להיות חדשניים ולהתאים עצמנו לסביבה המשבשת של העולם המחובר", אמר סאנגיט צ'ופלא, נשיא ומנכ"ל GMAC. "אנו מעריכים את החזון הגלובלי והגישה ההוליסטית שבית הספר למנהל עסקים EGADE מביא עימו, ומצפים לתרומתם של הבאים בשעריו לקידום יכולות הניהול של המוסמכים".

 

בית הספר למנהל עסקים EGADE מצוי בקבוצה מצומצמת של מוסדות ברחבי העולם שזכו לקבל הכרה במצוינותם מטעם שלוש שיטות הערכה בתחום החינוך לעסקים ושיפור מתמיד:

 

·       Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB)

·       Association of MBAs (AMBA)

·       EFMD Quality Improvement System (EQUIS)

ב-2021, זו השנה הרביעית ברציפות, הגיעו תוכניות הלימוד לתואר במנהל עסקים במסלול חדשנות ויזמות ומאסטר בפיננסים של בית הספר למנהל עסקים EGADE לראש דירוג ה- Quacquarelli Symonds (QS) במקסיקו ואמריקה הלטינית. לראשונה הוכרז המוסד גם כמוביל אזורי בזכות תוכנית הלימודים שלו למאסטר בניהול.

 

על מנת להתקבל כחבר ב-GMAC, המוסד החינוכי חייב להקפיד על תהליך קבלה סלקטיבי; להציע תוכנית מאסטר במנהל עסקים, תחומים מסוימים בעולם העסקים או שווה ערך; ולהדגים כיצד הוא תומך בקידום מטרותיה של GMAC באמצעות היצע המוצרים והשירותים שהוא מספק.

 

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC שנוסד ב-1953 יוצר פתרונות וחוויות שמאפשרים לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים לגלות, להעריך ולהתחבר אלה עם אלה טוב יותר.

GMAC™ מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר.

בבעלות וניהול GMAC גם הבחינה NMAT by GMAC™ (NMAT™) וההערכה לבכירים (EA).

יותר מ-7 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -  בשנה שעברה כדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר לעסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה. 

BusinessBecause ו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC™, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו www.gmac.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.