header 2

יום רביעי, 26 במאי 2021

קבוצת WHR מפרסמת תוצאות מחקר השוואתי שבחן מיקום מחדש של עובדים

 

מילוואקי, וינקונסין, 25 במאי 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

WHR Group, Inc. (WHR),מובילה בתעשיית המיקום מחדש (Relocation) של עובדים בעולם, ערכה לאחרונה מחקר שכותרתו  Global Mobility Benchmark , בו השתתפו כמה מהחברות הגדולות ממגוון תעשיות בארה"ב. הממצאים שופכים אור על האופן שבו חברות שינו את מדיניות רילוקיישן העובדים שלהן, גם במהלך 2020 והמגפה שהתרחשה במהלכה. המשיבים כללו עובדי חברה העובדים במשאבי אנוש, ניהול ניידות; ניהול כשרונות; ומחלקות הטבות ופיצויים. להלן מספר ממצאים מהמחקר:

·  הטבות הרילוקיישן עדיין תקפות, למרות נוכחותה של מגפת הקורונה.

·  85% מהחברות מציעות הטבה כלשהי הקשורה למכירת דירה למשני המיקום.

·  67% מהנשאלים חוו מחסור בעובדים, אך כוללים את תוכנית הניידות שלהם באסטרטגיות גיוס המועמדים.

·  בונוס חד-פעמי נחשב כהטבה פופולארית במקרים של רילוקיישן, אך משמש לרוב כתוספת משלימה להטבות רילוקיישן בסיסיות, ולא ככזה העומד בפני עצמו.

למעל 57% מהנסקרים יש תוכנית רילוקיישן בינלאומית, ול-88% יש מדיניות רילוקיישן קבועה לתושבים זמניים או קבועים. יותר מ-50% טוענים כי חוקי ההגירה הם החלק המאתגר ביותר ברילוקיישן בינלאומי, כאשר אפריקה ואסיה נחשבות כמאתגרות ביותר בהיבט זה. באפריקה, חוקי ההגירה והאקלים הפוליטי מהווים את האתגרים הגדולים ביותר. באסיה, חוקי ההגירה ומחסום השפה הם המאתגרים ביותר. דיור זמני; שירותים הדרושים ביעד הרילוקיישן; רכישת מוצרים לבית; סיוע בוויזה ובהגירה; וסיוע במס נחשבים להטבות בסיסיות בתהליכי רילוקיישן בינלאומיים.

מתוך 68.5% המספקים החזר עלויות ביעד הרילוקיישן, 76.5% אינם מציבים גבול עליון להוצאה זו, למרות שהגבלת התמיכה הכספית היא דרך לשלוט בעלויות הארגוניות. רוב החברות דיווחו על יצירת חבילות הטבות המבוססות על נתוני ממוצע, ולא תמיד מביאות בחשבון שוני בתרבות או בדינמיקה המשפחתית של המהגרים. הדבר עלול להוביל לבקשות חריגות מצד עובדים בהשוואה למדיניות החברה.

הורידו את דוח הבנצ'מרק המלא של WHR.

אודות WHR Group, Inc.

 

WHR Group Inc. (WHR) היא חברת ניהול עיתוקים גלובלית מוכוונת לקוחות בבעלות פרטית שנבדלת במתן השירות הטוב ביותר מסוגו שלה והטכנולוגיה הקניינית בחזית הקידמה. ל-WHR יש משרדים במילווקי, וויסקונסין, שווייץ וסינגפור. עם שיעור שימור לקוחות של 100% בעשר השנים האחרונות, WHR ממשיכה למצב את עצמה כספקית האמינה בעיתוק עובדים גלובלי.

 

למידע נוסף על WHR, בקרו בבקשה באתר http://www.whrg.com או  LinkedIn, Twitter ,Facebook.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.