header 2

יום שני, 21 בנובמבר 2016

YPO ממנה את רנדל ווטרפילד ליו"ר ב-2017-18

דאלאס, 21 בנובמבר 2016, (GLOBE NEWSWIRE):
 
ארגון הנשיאים הצעירים (YPO), ארגון המנהיגות הראשון בחשיבותו בעולם של מנכ"לים, הודיע היום על בחירתו של  ג'. רנדל "רנדי" ווטרפילד לתפקיד הנבחר הכי בכיר ב-YPO, יו"ר מועצת המנהלים של YPO ב-2016-17. ווטרפילד, החבר ה-66 שממלא את התפקיד הזה, יחליף את היו"ר הנוכחי של YPO מקיל הגרטי, ויתחיל את תקופת כהונתו ב-1 ביולי 2017.
ווטרפילד, חבר בסניפי YPO Americas Gateway מיאמי והעיר ניו יורק, הוא היו"ר של Waterfield Group, חברת החזקות מגוונת לשירותים פיננסיים שההיסטוריה שלה מתחילה ב-1928. יש לו הסמכה כאנליסט פיננסי מוסמך, הוא חבר במנסה ובוגר של אוניברסיטת הרווארד. הוא מכהן כיום במועצות המנהלים של Asure Software, SMTC Corporation, Red Oak Partners, WTI Holdings ובית ספר קיץ הצבאי קאלבר.
"אני חש כבוד וענווה מהבחירה של מועצת המנהלים בי כיו"ר YPO לתקופת הכהונה של 2017-18. ל-YPO הייתה השפעה מאוד חזקה על החיים, העסקים והמשפחה שלי. אני מאוד נרגש להחזיר לארגון ולעזור לשמור על הכיוון שלו", אמר ווטרפילד.
יו"ר YPO נבחר על ידי העמיתים חברי מועצת המנהלים. ווטרפילד ממשיך את המורשת של המייסד והנשיא הראשון של YPO, ריי היקוק, שקבע את הסטנדרט של הנהגה של עמיתים. כיום יותר מ-30 יושבי ראש בינ"ל לשעבר מעורבים באופן פעיל בארגון.
"הנכסים הגדולים ביותר של YPO מוטבעים בחיים, בניסיון ובכישרון שחברינו משתפים איתנו בכל יום", אומר הגרטי. "רנדי הוא מאותם החברים שמביאים כישרון עצום ולב רחב לכל דבר שהוא עושה בחיים וב-YPO".
ווטרפילד הוא חבר נבחר במועצת המנהלים של YPO ומשמש כיום כיו"ר ועדת ההיגוי לטכנולוגיית המידע וחבר בוועדת האסטרטגיה. הוא הצטרף ל-YPO ב-2005 ושימש בתפקידי מנהיגות רבים בסניף העיר ניו יורק של YPO, כולל יו"ר החברות, החינוך והסניף. הוא התקדם להנהיג את אזור צפון מזרח ארה"ב כיו"ר האזורי.
"הרקע של רנדי ב-YPO מרשים, אבל האישיות והרצינות שלו משתלבות ויוצרות תכונה מיוחדת שתהיה רבת ערך עבורנו בעתיד", אמר הגרטי. "העבודה איתו בשנה הקרובה תהיה באמת כבוד ותענוג".
אודות YPO
 
ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים
 
YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.
כיום YPO מעצים יותר מ-24,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.
מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר YPO.org.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.