header 2

יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

BrightSource Energy עוברת מאורקל ל-Rimini Street לצורך תמיכה בארבעה קווי מוצרים של אורקל


חברת האנרגיה החלופית, המובילה בעולם והממוקמת בישראל מממנת סביבת IT היברידית באמצעות החיסכון מ-Rimini Street


 

 

לאס וגאס, 23 בנובמבר 2016, : (BUSINESS WIRE)

 

Rimini Street, הספקית המובילה בעולם של שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות עסקיות עבור התוכנות Business Suite, BusinessObjects ו-,HANA Database , Siebel PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database, Oracle Middleware, Hyperion, Oracle Retail ,Oracle Agile PLM ו-Oracle ATG Web Commerce, הכריזה היום כי BrightSource Energy, חברה אשר מרכזה בישראל ועוסקת בתכנון, פיתוח ופריסה של טכנולוגיה תרמו-סולארית להפקת חשמל וקיטור יקרי-ערך עבור שוקי החשמל, הנפט והתהליכים התעשייתיים בכל רחבי העולם, עברה ל-Rimini Street לקבלת תמיכה במוצרי EBS, Database, Fusion Middleware ו-Agile PLM של אורקל שברשותה. הסכומים אשר נחסכו כתוצאה מן המעבר ל-Rimini Street אפשרו ל-BrightSource Energy לממן סביבת IT היברידית חדשה.

 

"בשלב הראשון התקשרנו עם Rimini Street לצורך תמיכה ב-Oracle EBS ובמוצרים הטכנולוגיים שלנו. ביצועיה של החברה התעלו על הבטחותיה להענקת שירותי תמיכה ברמת פרימיום המתאפיינים במהירות תגובה גבוהה ביותר, והיא הקצתה לנו מהנדס תמיכה ראשי מקומי ייעודי (PSE)," אמר שימי בן ברוך, סמנכ"ל מערכות המידע של BrightSource Energy. "בעקבות רמת השירות יוצאת הדופן הזו, הוספנו עד מהרה את שירותי התמיכה של Rimini Street עבור יישום Oracle Agile PLM שלנו, אשר העניקו לנו יעילות תפעולית, כולל תמיכה בהתאמה אישית מורכבת וצמצום משמעותי בעלויות. שיתוף הפעולה שלנו עם Rimini Street מאפשר לנו לשפר את היעילות העסקית שלנו ולהקצות מחדש את הכסף שלנו ליוזמות של תמורות דיגיטליות, המסייעות לצמיחה ולתחרותיות של העסק שלנו."

 

הנעת תמורות דיגיטליות באמצעות חיסכון על תחזוקה

 

החיסכון אותו רשמה כתוצאה מן המעבר מתמיכת הספק ל-Rimini Street, אפשר ל-BrightSource Energy לממן סביבת IT היברידית חדשנית ,אשר כללה החלפה של פתרון משאבי האנוש ומעבר לענן פרטי במטרה לתת את המענה הטוב ביותר לצורכי העובדים, ולאפשר גישה ליישומי משאבי אנוש והורדות נתונים מכל מקום בעולם. מודל חדש זה אפשר גם לעובדיה של BrightSource Energy להפוך ליעילים יותר בכל פעולות ה-IT שלהם, לרבות תשתית ותמיכה.

 

"ישראל היא חממה לחדשנות, אך מנהלי מערכות מידע רבים נאבקים למצוא את התקציב הדרוש לצורך השקעה ב-Big Data, IoT וטכנולוגיות משבשות אחרות על מנת לסייע לארגונים שלהם לצמוח בקצב מהיר יותר", אומר ג'ק אוסטר, המנהל הכללי של Rimini Street בישראל ובמזרח אירופה. "המעבר לשירותי Rimini Street מאפשר לחברות בישראל ובכל העולם לחסוך עד 90% מהוצאות התחזוקה הכוללות של תוכנות SAP ואורקל שברשותן לצורך מימון תמורה דיגיטלית. נכון להיום, למעלה מ-35 מן החברות המובילות בישראל, ביניהן חמש הנכללות במדד מעוף 25, חתמו על הסכמים עם Rimini Street למתן שירותי תמיכה במערכות העסקיות שלהן."

 

Rimini Street היא הספקית העצמאית המובילה של תמיכה בתוכנות עסקיות, וחוסכת לארגונים עד 50% מהוצאות התמיכה השנתיות שלהם. החברה מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי תמיכה ברמת פרימיום, כולל תמיכה בתפעוליות בינית, שירותי ייעוץ בנשואי אבטחה; כוונון ביצועים; מהנדס תמיכה מקומי ייעודי בעל ניסיון ממוצע של 15 שנים; ותמיכה 24/7/365 עם זמני תגובה מובטחים של 15 דקות עבור מקרים קריטיים בדרגת עדיפות 1. Rimini Street מבטיחה כי הלקוחות יוכלו לשמור על גרסת התוכנה שברשותם ללא צורך בשדרוגים כלשהם למשך תקופה של 15 שנים לפחות, ומספקת עדכונים שוטפים בנושאי מס, חוק ורגולציה סביב לעולם ללא כל עלות נוספת.

 

אודות BrightSource Energy

 

.Inc, BrightSource Energy מספקת את טכנולוגיית השטח הסולארית המובילה בעולם לריכוז מערכות חשמל סולאריות לצורך אספקת אנרגיה נקייה אמינה לספקי שירותים ולחברות תעשייתיות. למידע נוסף אודות BrightSource Energy, נא כנסו ל-www.BrightSourceEnergy.com.

 

אודות Rimini Street

 

Rimini Street היא המובילה העולמית באספקת שירותי תמיכה עצמאיים לתוכנות עסקיות. מאז 2005 מגדירה החברה מחדש את תחום שירותי התמיכה לחברות עם תכנית חדשנית ועטורת פרסים המאפשרת לבעלי רישיונות של Oracle ו-SAP לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהם. הלקוחות יכולים לשמור על גרסת התוכנה שברשותם ללא צורך בשדרוגים כלשהם במשך תקופה של 15 שנים לפחות. למעלה מ-1,600 חברות גלובליות, חברות המופיעות ברשימת Fortune 500, חברות בסדר גודל בינוני וארגונים הפועלים במגזר הפרטי ממגוון רחב של תחומים בחרו ב-Rimini Street כספקית התמיכה העצמאית הנאמנה עליהם.

למידע נוסף: http://www.riministreet.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.