Alpecin ממשיכה לפעול לקידום המחויבות הבינלאומיות שלה לענף הרכיבה התחרותית וחתמה על הסכם חסות ראשי לקבוצת Katusha-Alpecin
החל מעונת הרכיבה המקצוענית הבאה - 2017.
הקבוצה החדשה כוללת רוכבי אופניים מהשורה הראשונה,
ביניהם:טוני מרטין (גרמניה), אלכסנדר קריסטוף (נורווגיה) ואיינור זקרין (רוסיה).
שיתוף הפעולה עם הקבוצה החדשה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה הבינלאומית של מותג השמפו לגברים Alpecinלהעמיק את מעורבותו בענף הרכיבה המקצועני.
"על ידי שילוב כוחות עם Katusha-Alpecin, קבוצת אופניים בינלאומית שבסיסה יהיה בעתיד בשוויץ, נפתחות בפנינו הזדמנויות מעניינות להעברת מסר המותג שלנו", אומר אדוארד ר. דורנברג, שותף מנהל של יצרנית מותג השמפו המצליח לגברים, Alpecin. פעילות התמיכה של Alpecin בענף הרכיבה המקצוענית על אופניים החלה בשנת 2014 עם ביסוס שיתוף פעולה עם כוכבים כמו מרסל קיטל וג'ון דגנקולפ. הפעילות נתנה דחיפה חזקה לספורט הרכיבה המקצוענית בגרמניה. בנוסף, ההתעניינות הציבורית בענף גברה ובאה לידי ביטוי בין היתר בסיקור הנרחב של הטור דה פראנס על ידי ARD.
דורנברג מזכיר כי לפני שנתיים הרבה אנשים היו מאוד ביקורתיים לגבי התמיכה של Alpecin בענף הרכיבה על אופניים, אולם כיום מדובר בהצלחה גדולה. "בנוסף לפרסום נרחב יותר עבור ענף הספורט ולשובו של הטור דה פראנס לגרמניה, הצלחנו לחגוג את הניצחונות ההיסטוריים של ג'ון דגנקולפ וסיימון גושקה," מוסיף דורנברג.
"הקבוצה, רוכבי האופניים, הארגון כולו ו - Alpecin כנותן החסות הראשי יחלו את עונת 2017 בצורה רעננה ועם כיוון בינלאומי ברור", אומר דורנברג בתגובה לשאלה מדוע Alpecin החליטה לתמוך בפרויקט שהתפתח במקורו מרוסיה.
מר דורנברג הסביר שהוא התרשם באופן אישי מאוד מהצעד הגדול שנלקח על ידי הבעלים של הקבוצה ומותג הבגדים " Katusha", איגור מקרוב, יחד עם אלקסיס שצ'ואב משוויץ ביישום קונספט השיווק החדשני בעונת 2016 . "אנו רואים הזדמנויות גדולות לגישה חדשה זו. אנחנו רוצים להצעיד ביחד את הפרויקט קדימה החל מ - 2017 ואילך ולהשיג יתרונות ל - Alpecin. זו תהיה משימה מרגשת וזה הצעד ההגיוני הבא. בנוסף להצלחות הצפויות בענף, נמשיך לתמוך ברוכבים גרמנים ונשנה לטובה את ענף הרכיבה על אופניים כמכלול ", אומר דורנברג, במבט קדימה. "בכל הקשור לשיווק ותקשורת, מומחים דורשים גישה אחידה. הפעולה המשולשת שלנו של חסות ומהלכי ATL ו – BTL מחוברים, תצעיד אותנו בכיוון חדש" אומר דורנברג, בהדגישו את הרקע האסטרטגי למהלך.
יצרנית השמפו פועלת להפיכת Alpecin למותג עולמי. "תודה על הניצחונות הגדולים של הקבוצה GIANT-Alpecin במהלך השנתיים האחרונות, זכינו להכרה אמיתית בחו"ל וכן לדריסת רגל בשווקים חדשים רבים וכך הגענו לאבן הדרך הראשונה שלנו", קובע השותף המנהל.
ראיון עם בכירי המותג Alpecin:
· אדוארד ר. דורנברג (שותף מנהל של Alpecin).
מדוע החלטת לשנות את הסכם החסות של Alpecin לקבוצה חדשה?
רכיבה על אופניים לא שונה מכדורגל, כששחקנים, מנהלים ונותני חסות מתחלפים ומשתנים מידי שנה. זה חלק מהמשחק. אפשרויות חדשות ומעניינות נפתחו בפנינו מאז ש – GIANT, השותפה שלנו החליטה לסיים את מעורבותה כנותנת החסות הראשית – באופן שונה מהמתוכנן - בסוף עונת 2016 בקבוצת GIANT-Alpecin. יתר על כן, לנוכח שינויים מהותיים שנעשו בקבוצה, היינו צריכים לבדוק את היעדים האסטרטגיים שלנו. הבנו שלאור המצב הנוכחי אנחנו יכולים וצריכים לקחת כיוון חדש ומרגש מאד עבורנו.
האם מתן החסות ל - Katusha מסמן את עזיבתכם את ענף הרכיבה הגרמנית?
נהפוך הוא! אנו נתחרה עם לפחות שלושה רוכבים גרמנים ועם טוני מרטין כסמל הגרמני בראשם. כמו כן, נמשיך להתמקד באופן אינטנסיבי בענף הרכיבה על אופניים בגרמניה. Alpecin כבר קיבל בשנתיים האחרונות אחריות על התמיכה בענף תוך תמיכה באליפויות, במארגני המרוץ ובכשרונות צעירים. המעורבות שלנו הובילה לחידוש הסיקור של הטור דה פראנס על ידי ARD. בשנה הקרובה, אנחנו מחכים ליריית הפתיחה של הטור דה פראנס בגרמניה ולסיבוב המחודש בגרמניה ב - 2018. כל ההתפתחויות חיוביות!
איזו בשורה חדשה מביאה הקבוצה Katusha-Alpecin?
רכיבה בינלאומית נהייתה יותר ויותר מקצוענית. בדיוק כמו הקבוצה, אנו רואים הזדמנויות גדולות להפוך את ענף הרכיבה אפילו יותר פופולרי ומצליח. צעדים חדשים צריכים להינקט כדי למשוך את הציבור בטווח הארוך - למשל, באמצעות הרעיון לשווק את הקבוצה מעבר לספורט עצמו, על ידי יצירת מותג בגדים נפרד, אירועים יחודיים ומוצרי מדיה אחרים. אנו מוצאים שזה מאד מעניין ומבטיח. אנו בטוחים כי גישה שיטתית וחדשנית זו מושלמת עבורנו כחברה ועבור המותג שלנו Alpecin.
· אלקסיס סצ'וב (חבר מועצת המנהלים של Katusha-Alpecin)
מזה שנתיים Alpecin נותנת חסות לרכיבה על אופניים. אתה בוודאי מזהה מתן חסות לפעילויות נוספות מעבר לחסות לקבוצה. מה אתה מצפה מהשותפות הזו?
אנו שמחים כי Alpecin מעריכה את ההזדמנויות שפותח בפניה הקונספט השיווקי החדשני שלנו. רוכבים כמו אלכסנדר קריסטוף, טוני מרטין ואיינור זקרין הם השגרירים המושלמים ביותר עבור המותגים שלנו. בחודשים האחרונים יכולנו כבר להבחין בהשפעה שלהם על המודעות למותג הספורט Katusha. ל- Alpecin תהיה גישה דומה להזדמנות זו כדי להעביר את מסר המותג שלהם. מצאנו אחד את השני, אנחנו רואים דברים בצורה דומה ומצפים לנישואים ארוכים יחד.
מדוע קבוצת Katusha-Alpecin תהיה כפופה לרישיון UCI שוויצרי החל מחודש ינואר?
מאחר שאנחנו כעת קבוצה בינלאומית אמיתית, היה הגיוני לשנות את לאום הקבוצה לשוויצרי ניטראלי. יתר על כן, כל משרדי החברה של Katusha מוקמו בשוויץ במהלך שמונה השנים האחרונות. ההכפפה לשווייץ אם כן חשובה בעיקר מבחינה סמלית.
· כריסטיאן רידל (שותף ומנהל של מחלקת המחקר)
האם ענף הרכיבה על אופניים מהווה פלטפורמה שימושית עבור נותני חסות?
הדבר תלוי במגוון גורמים, כמובן. לא ניתן לעשות הכללה לגבי תעשיות שונות. הסקרים שלנו הראו כי 73% מכלל האנשים שנשאלו, סברו שמתן חסות לרכיבה על אופניים יועיל ל - Alpecin הואיל ורכיבה על אופניים ו - Alpecin הם גבריים מאוד במהותםעם זאת, ישנם גורמים בודדים שיכולים לקבוע את ההצלחה או הכישלון של מעורבות כזו. ניצחון בשלב התוצאות מוביל לכיסוי נרחב של הקבוצה ונותן החסות. אבל אתה גם צריך כוכבים בצוות. מחצית מכלל הראיונות של קבוצת GIANT-Alpecin במהלך הטור דה פראנס האחרון היו עם רוכב הקבוצה ג'ון דגנקולפ.
חברת ד"ר וולף מגרמניה פיתחה את סדרת אלפסין – המבוססת על תרכובת הקפאין הייחודית.
תרכובת הקפאין חודרת לקרקפת לאחר השהייה של 2 דקות בלבד ובכך תורמת למראה שיער בריא ומלא ומסייעת במניעה ובטיפול בשיער דליל.
מוצרי אלפסין הם היחידים הנושאים ע"ג אריזתם מידע
מיוחד לספורטאים תחרותיים: הקפאין שבאלפסין עשוי להתגלות בזקיקי השערה.
אודות ד"ר וולף – גרמניה
חברת ד"ר וולף נוסדה בשנת 1905 בגרמניה. מיום היווסדה התמקדה החברה בפיתוח מוצרי טיפול וטיפוח לעור ולשיער. המוצר הראשון לטיפול בשיער דליל בגברים הושק בגרמניה כבר בשנות ה- 30 ולימים התמקצעה החברה במוצרים ייעודיים לטיפול בשיער דליל בגברים ובנשים תחת המותגים אלפסין ופלנטור. כיום מנוהלת החברה ע"י דור רביעי למשפחת וולף הוותיקה, עם מחזור מכירות שנתי של מעל 240 מיליון יורו בשנת 2014 עם נציגויות חובקות עולם. חברת ד"ר וולף פועלת בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות רבות ומכוני מחקר רבים ברחבי אירופה. מותגי אלפסין לגברים ופלנטור 39 לנשים הם הנמכרים ביותר בגרמניה בקטגוריית המוצרים לטיפול בשיער דליל בגברים ובנשים בהתאמה (נילסן 2015, Mass market, גרמניה). עד חודש אפריל 2015, מכר היצרן למעלה 100 מיליון בקבוקי שמפו קפאין לכל רחבי העולם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.