header 2

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

יותר מ-1100 אנשי מקצוע השתתפו בכנס RSA 2016 אבו דאבי


הכנס עזר לאפשר למשתתפים מוכנות לאבטחת סייבר באמצעות פעילויות לפני הכנס, דוברים מרכזיים בדרג גבוה ומושבים מעוררי מחשבות

אבו דאבי, איחוד האמירויות, 20 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :

כנס RSA® - (בקרו באתר http://www.rsaconference.com/) של השנה, הכנס והתערוכה המובילים בעולם בתחום אבטחת המידע, בשיתוף עם הרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית (NESA) של איחוד האמירויות, הסתיים היום בהצלחה עם יותר מ-1100 משתתפים מרחבי העולם.

הכנס כלל 35 מציגים, שבעה מסלולים ותשעה מושבים עם דובר מרכזי שעוררו שיחות מעמיקות במגוון של נושאים וענפים, כולל הענן, אבטחה של ערים חכמות, תקשורת, האינטרנט של הדברים, מדיניות ומימשל. נותני החסות והמציגים שהשתתפו בכנס היו סיסקו, DarkMatter, Qualys Inc., RSA, Spire Solutions ו-Tenable Network Security, Inc..

דגשים חשובים:

  • תרחיש של תרגיל חי של משבר סייבר שבחן איך ממשלות, המגזר הפרטי ואחרים יכולים לעבוד ביחד כדי להגיב לאיומים שמשפעים באופן ישיר על חיי אדם, בטחון הציבור ושווקים קריטיים.
  • נאום מרכזי פותח של מוחמד אל זרוני, סגן המנהל הכללי בפועל ­– מגזר המידע והמימשל האלקטרוני, הרשות לרגולציה של התקשורת.
  • בטיחות סייבר בכנס RSA: יוזמה של ילדים שסיפקה הנחיה למשתתפי הכנס בקידום סביבות מקוונות בטוחות לילדים כיום.
  • הנאום המרכזי הנועל – "ניהול סיכונים בפורמולה 1 - עבודת צוות וטכנולוגיה ב-350 קמ"ש" עם אלוף העולם פעמיים בפורמולה 1 מיקה הקינן והבכיר בתעשיית מרוצי המכוניות מרק גאלגר, שהתעמקו בתפקיד המכריע שממלאים ניהול סיכונים ומחשוב בנהיגת ביצועים.

"אנחנו מאוד מרוצים מהתגובה החיובית שקיבלנו על הכנס השנה. ההצלחה של הכנס היא עדות חזקה לכך שאבטחת סייבר מקבלת עדיפות גבוהה במזרח התיכון, ואנחנו מצפים להסתמך על התנופה הזאת בכנסים בעתיד", אמרה לינדה גריי מרטין, המנהלת הכללית של כנסי RSA.

"אבטחת סייבר נחשבת לעניין חשוב בכל העולם, ואיחוד האמירויות לא יוצאת דופן בכך. ברשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית, הבטחון הדיגיטלי של מדינתנו הוא עניין בעל חשיבות קריטית. בכוונתנו ללמד ולמסור מידע על החשיבות של אבטחת נתונים, שקריטית לכל ארגון. אנחנו עדיין מסורים למטרה הזאת, ונמשיך לעשות זאת כדי למלא את תפקידנו בהגנה על כלילות הסייבר של איחוד האמירויות", אמר דובר מטעם הרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית (NESA).

ציטוטים של מציגים:

ג'ונתן גיל, סגן נשיא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, RSA: "כשהעולם משתנה מבחינה דיגיטלית ואנשים ודברים נעשים יותר מחוברים – מחשוב ענן, האינטרנט של הדברים, ערים חכמות – מנהיגים בעסקים ובאבטחה צריכים להתאים את הטכנולוגיה והאבטחה לצרכים של העסק (אסטרטגיית אבטחה ממוקדת עסק), כדי לשים אירועי אבטחה בהקשר עסקי כדי שיוכלו לשלוט במצב האבטחה המתפתח שלהם. כנס RSA אבו דאבי סיפק לנו הזדמנות לשתף פרקטיקות מיטביות, להמשיך את השיחה על מגמות טכנולוגיות ולדון איך לעזור לפתור את בעיות האבטחה שהכי משפיעות על האזור".

האדי ג'אפראווי, מנהל כללי, Qualys המזרח התיכון: "כנס RSA אבו דאבי 2016 היה הצלחה גדולה כי הוא סיפק לנו פלטפורמה ליצור קשרים עם מובילים בענף ולדון בפרקטיקות מיטביות לאבטחת סביבות מחשוב. הייתה לנו גם הזדמנות להציג את הפתרונות הכי חדישים שלנו שמאפשרים ללקוחותינו לקבל ראות בשתי שניות על כל נכסי המחשוב הגלובליים שלהם, לקבל מבט רציף על מצב האבטחה והציות שלהם ולזהות את אלה שכבר נפגעו".

בולנט טקסוז, אסטרטג אבטחת סייבר גלובלי ב-BAE Systems Applied Intelligence: "כנס RSA באבו דאבי היה הזדמנות מצוינת לפגוש מומחים ומובילים אחרים בענף ולהחליף רשמים על הפרקטיקות המיטביות העדכניות בהגנת סייבר. מפגשים כאלה הם עדות למעמד של איחוד האמירויות כמובילה אזורית במלחמה נגד פשיעת סייבר והפעילות של המדינה ליצור חזית מאוחדת נגד התקפות שעולות לארגונים באזור מיליארדי דירהאם ונזקי מוניטין חסרי תקנה בכל שנה".

אודות כנס RSA

כנס RSA – כנס RSA® Conference היא הסדרה הראשונה במעלה של אירועים גלובליים שבהם העולם מדבר על אבטחה ומנהיגים מתאספים, מתקדמים ועולים. בין אם משתתפים בארה"ב, אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה או אזור אסיה- פסיפיק, אירועי כנס RSA הם המקום שבו ענף האבטחה מתכנס כדי לדון בבעיות עכשוויות ועתידיות ומקבל גישה לאנשים, לתוכן ולרעיונות שעוזרים לאפשר לאנשים ולחברות לנצח, להתפתח ולעשות את מיטב יכולתם. זאת כיכר השוק האולטימטיבית של הטכנולוגיות הכי עדכניות ואפשרויות ההשכלה הפרקטית שעוזרות לאנשי המקצוע בענף לגלות איך להפוך את החברות שלהם ליותר בטוחות, שגם מציגה לראוה את ההוגים והמנהיגים הכי יוזמתיים, משפיעים ומעוררי מחשבה בתחום האבטחה כיום. למידע על אירועים, תוכניות מקוונות והחדשות הכי עדכניות שקשורים לענף אבטחת המידע, בקרו באתר www.rsaconference.com.

RSA הוא סימן מסחר רשום או סימן מסחר של EMC Corporation בארצות ברית ו/או מדינות אחרות. כל שאר המוצרים ו/או שירותים שמוזכרים הם סימני מסחר של בעליהם, בהתאמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.