header 2

יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

שארג'ה מקבלת את פניהם של 2.31 מיליון מבקרים מ-60 לאומים באחד מירידי הספרים הגדולים בעולם

שארג'ה, איחוד האמירויות, 14 בנובמבר 2016, (BUSINESS WIRE) :
שארג'ה, האמירות השלישית בגודלה באיחוד האמירויות ,שידועה בדרך כלל בחוגים הבינ"ל כבירת התרבות והאמנות של המזרח התיכון וצפון אפריקה, קידמה את פניהם של 2.31 מיליון מבקרים במהדורה ה-35 של אחד מירידי הספרים הגדולים בעולם - יריד הספרים הבינ"ל של ש'ארגה (SIBF) 2016.
המהדורה ה-35 של היריד שנמשך 11 ימים, שהיה פתוח לקהל הרחב מההתחלה עד הסוף, הפכה לשנה הגדולה ביותר של SIBF עד כה. SIBF, שהציג לראווה קהל גלובלי של אנשי מקצוע בענף ההוצאה לאור מארה"ב ועד סין וכל מה שבאמצע, שבר את כל שיאיו הקודמים השנה כשאירח 1,681 מו"לים ומיליון וחצי כותרים מיותר מ-60 מדינות.
"בהתאם לחזון וההנחיות של השייח ד"ר סולטן בין מוחמד אל קסימי, שליט שארג'ה – איחוד האמירויות, ביססנו את שארג'ה כמרכז עליון בחשיבותו של ספרות ותרבות, ונקודת מפגש קריטית לתרבויות המזרח והמערב", אמר יו"ר רשות הספרים של שארג'ה, אחמד אל אמרי, כשנשבע להביא את יריד הספרים הבינ"ל של ש'ארגה למקום הראשון בתוך שנים ספורות בלבד.
עם השנים, SIBF ביסס את עצמו באירוע קריטי לקנייה ומכירה של זכויות יוצרים וזכויות משנה: זכויות הדפסה מחדש של מהדורות זרות, זכויות לספרים בכריכה רכה, יחד עם היותו מקום מפגש מקצועי למוציאים לאור, מנהלי זכויות, מוכרי ספרים, סוכנים, סופרים, מתרגמים, מומחים בטכנולוגיות הוצאה לאור ואנשי תקשורת. התוכנית המקצועית של SIBF השיגה סדרה של תקדימים ועשתה היסטוריה עם 1,239 הסכמי אינטרסים שנדונו בין מו"לים ואנשי זכויות.
#SIBF16, ההאשטאג הרשמי של היריד, קיבל יותר ממיליארד חשיפות במצטבר באנגלית ובערבית בחמשת הימים הראשונים של היריד והראה פופולריות עזה בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וסנפצ'ט.
שארג'ה נמצאת בחזית הצמיחה וההתפתחות התרבותית של העולם הערבי מאז שהמדינה קיבלה את עצמאותה. מהתחלות צנועות ב-1982 עם פחות מעשרה מו"לים, הצמיחה של SIBF הייתה עצומה והיריד מתכוון לעבור לאתר חדש של 60,000 מ"ר בשנה הבאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.